Pazar, Ocak 14, 2007

Wonderful life....

Bu haftasonu cdlerimi düzenlerken yine elime karisik , 80lerin sarkilarinin oldugu bir cdler gecti.Bunlardan birindeki sarki "Black" den , Wonderful life.Benim de sevdigim,kimbilir kac kere dinledigim bir sarki.Hayftaya güzel baslayalim dedim,belki biraz anilara gidelim,biraz tebessüm edelim.

.............................
Here I go out to sea again
the sunshine fills my hair and dreams hang in the air
Black gulls in the sky and in my blue eyes
you know it feels unfair there's magic everywhere
Wonderful
Look at me standing here on my own again up straight in the sunshine
Life
No need to run and hide it's a wonderful wonderful life
Songtexte no need to laugh and cry it's a wonderful wonderful life


Her zaman oldugu gibi Nermincigimi de unutmadim;


Zaman zaman Oscar Abi´den alintilar yapiyorum,bu hafta da devam;

*Laughter is not at all a bad beginning for a friendship,
and it is far the best ending for one.

*To live is the rarest thing in the world.
Most people exist, that is all.

*One should absorb the colour of life, but one should never remember its details. Details are always vulgar.

*Always forgive your enemies; nothing annoys them so much.

Herkese güzel bir hafta diliyorum,kendinize ve sevdiklerinize iyi bakin.
Slmlar
Mr.T:D

17 yorum:

Pratik Anne dedi ki...

"Always forgive your enemies; nothing annoys them so much."
Ne kadar dogru. Insani olumsuz dusuncelerden, rahatsizlik ve sikintilardan kurtarip, verdigi hafiflik ve serbestlik hissi de cabasi.

http://istanbulstuttgart.blogspot.com dedi ki...

Black'in o albümü çıktığında çok küçük olduğumu hatırlıyorum, annem getirmişti kasetini eve...Yanlış hatırlamıyorsam siyah beyaz bir resim vardı kaset kapağında.Ben de anlamamama rağmen çok sevmiştim "Wonderful Life" ı. Nostalji yaptım birden sabah sabah :)

Mine.-

D-Chic dedi ki...

Çoook teşekkür ederim sevgili T:D beni de unutmadığın için..:=)))
Bu şarkı beni gençliğime götürdü ilk aşklarımla dans ediyordum ben ühüüüüü ne çok zaman geçmiş ve nasıl geçmiş yaa inanılır gibi diiil..

zynep dedi ki...

oscar wilde...
bende kitabı bile var...
değişik ama başarılı gözlemleri var bana göre;)
sana da çok güzel 1 hafta...

coffeé dedi ki...

it's a wonderful wonderful life

:) bultlu can sıkıcı ve ululararası iktisat politikası çalışmaya çalışılan sıkıcı bir Ankara gününde çok güzel bir ara oldu.. çok teşekkürlerr :) selamlar:)

Adsız dedi ki...

Ankaraya ben geleyim olur mu!!??..:=?
Nermin

B5 dedi ki...

aradan asirlar gecmis gibi sanki..
kendimi yasli hissettim ;)

sana da iyi haftalar!

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

@Pratik Anne
aynen dediginiz gibi :)

@Ist-STUTG
Sanirim ben de kaseti de duruyor bir yerde,Istanbul daki dolaplari karistirmam lazim biraz.Nostalji zaman zaman iyidir,özellikle mutluluk verdikce :)

@D-chic
Ne demek ,seni unuturmuyum hic :).Kimbilir belki son askinlada bu sarki ile dans edersin yakinda :)

@zynep
adam isi biliyor valla, bir de artist tipliki.Tüm sözleri iyi degil ama ,aralarda secince iyi oluyor :)

@coffee
rici ederim efendim,her zaman beklerim,cafemiz 24 saat acik,diger odalarimizi da dolasin :)

@B5
yapma ama,ne asilari falan,tamam kendini batiriyorsun bizi de arada götürüyorsun valla :P, he he ,caktirma,biz genciz,ancak seneye ehliyet alabilecegiz unutma :)

arzu dedi ki...

@Mr.TD.

Son söze bayıldım... Always forgive your enemies... işte ben bunu sürekli yapıyorum, dolayısıyla ikinci sözün ilk bölümünü gerçek anlamda yerine getiriyorum sayılır...:-)))))))
selamlar...
üzüntüler bu yıl bizlerden biraz uzak olsun lütfen...

Sndrfknella dedi ki...

Black'ten bir de "Everything Is Coming Up Roses" bilinirdi Turkiye'de. Ama benim tercihim hep "Wonderful Life"tan yana olmustur. Videosunu da hep sevmisimdir. Baska neler vardi o CD'de? 80'ler karmasi mi? Aklima gelmeyen baska birseyler de var mi acaba diye soruyorum ;) Tabii ben hem kendime yeni post hem de sana yorum yazabilinceye kadar hafta ortasi oldu ama olsun. Hafta ortam keyifli olacak en azindan fena mi? :)

celerone dedi ki...

TD, Bu aralar sayfana terapi niyetine giriyorum. İyi ki varsın yani.

Selamlar

Noni dedi ki...

Ben de sana "wonderful" bir hafta diliyorum!

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

@arzu
Italya fatihcigim,öyle valla,sevmenin sonu yok,sevgi almayi bilene degil mi ;)
Aman aman bize hic ugramasin,aslinda kimseye ugramasin :)

@Sndrfknella
Bilirim , bilirim, videosu gözümün önüne geldi hatta :)
valla diger sarkilardan birkac secme yaparim belki önümüzdeki günlerdembelki yarin,belki yarindan da yakin :)

@celerone
kalp kalbe karsi :)

@Noni
nerelerdesin Nonicigim, haftayi bitirdik ,sen geldin :P, sagol sana da süpeer bir hafta+sonu

Adsız dedi ki...

çok sewdim ben bu şarkıyı.:)soul..

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

@eee ,biz de uyduruk sarki yok zaten,bakma bazen begenmiyorlar :P ama ,olsun :)

NEW YORK MUHTARI dedi ki...

NE COK SEVERDIM BU SARKIYI ;-)

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

@NYM
ne yani simdi sevmiyormusun , he he :)

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin