Salı, Ocak 09, 2007

Cennet Sokagi Sakinleri

Kohmarkt,1.Viyana´nin sanirim en pahali caddelerinden biri.Kislik saray Hofburg a olan yakinliginin haricinde cadde üzerindeki magazalarin buna katkisi da sanirim oldukca fazla.Özellikle son 5-6 senedir bu caddedeki magazarla bir cogalma oldu.Aslinda buradaki daha önceki magazalarin bir kismi direk olarak saraya mal veren firmalar,bunlarin bir kismi hala burada dükkanlarinda satisa devam ediyorlar,müchevercilerden pastahanelere kadar.

Sokagin iki yanina dizilmis magazalardan bazilarini asagida görebilirsiniz.

Son dönemde acilan magazalrdan biri de Tiffany&CoYilbasi öncesi magazanin icinde sürekli bir kalabalik oldugunu söylemeye gerek duymuyorum bile.

Caddenin uzunlugu yaklasik 200metre kadar,caddenin hemen sonunda Roma kalintilarinin bulundugu bir alan ve Hofburg sarayi giris kapisi var.Ve tabi ki yolun solunda bizim aile pastahanemiz Demel de yerini aliyor :)

Bunun üzerine artik söyle bir söz ile bitireyim;
yolunuz nereye cikarsa ciksin,sonunda sizi tatli bir süpriz beklesin,ya bir sevgili,ya bir dost,ya da bir pastahane :)

slmlar
T:D

p.s
Bu aralar biraz yogunlugum oldugundan ortalarda pek yokum,merak etmeyin,kaybolup gitmem öyle hemen :)

12 yorum:

Sndrfknella dedi ki...

Avrupa şehirlerinin bu kasvetli havası hoşuma gidiyor. Ama acaba sürekli yaşamak nasıl olurdu onu bilemiyorum işte... size sormak lazım. Nasıl hakkaten?

Bu arada, gözüm korktu hemen ödevimi yaptım :) Fena da olmadı sanki, ya da kuzguna yavrusu güzel göründü müydü neydi ondan oldu galiba. Fırsat bulunca bir gözatabilirsen de sevinirim.

Adsız dedi ki...

Zaten noel ve yılbası öncesi dükkanlara girmek imkansızdı diyebilirim.Tüketici toplum tek kelime.

Bu arada sndrfknella buralara ilk geldigim zamanlarda evime hemen geri dönmek istiyordum.Hic sevememistim Viyanayı ama suanda baya bir alıstım.İnsan rahata cabuk alısırmıs ya iste öyle :) Yani Istanbulun gürültüsü trafigi kesmekesi yok burda ve tüm avrupa ülkelerinde.Ama yinede Istanbulumu hic birseye degismem :) ve bütün ömrümü buralarda geçirebilceğimi hiç mi hiç sanmıyorum :)

Selene

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

@Sndrfknella
Aslinda sürekli yasamak olarak degilde yilin bir kismini oralarda gecirmek cok iyi olabilir.Yasamak icin,sosyal kosullar,ulasim,etc. acisindan cok ileri ,ama insanin kendi vatani gibi yok tabi.Ama bir yandan da insanin evi,yasamini kurdugu yer oluyor bir süre sonra.

@Selene
Allahtan pek isim olmadi bu sene,Maria H. e bile cikmadim cumartesileri :)

dilayra dedi ki...

yahu ben de merak ettim nerede bu adam diye?? iyi bari sağ'mıssın:)))

yani nasıl yapıyor ve tüm yolları Demel'e çıkartıyorsun, hala anlayabilmiş değilim:)))))

D-Chic dedi ki...

Keyfin mi yok bişi mi oldu sana böyle durgunluk pek sana göre diiil de, çok merak ettim ...
Görüntüler harika insanın alışveriş yapası geliyooo, şöyle Tiffany&Co dan tek taş gelse gibi şöyle sevdiğinden fena mı olur!!!??Hııııhh, olmaz dimi, hayal kurasım geldi birden.Kusuruma bakmayın..:=PP

B5 dedi ki...

bil bakalim o magazalardan birini kim yapti ;)

Punto dedi ki...

Bir küçük eleştirim olabilir mi? Biliyorum zor ama fotoğraflar kontürsüz yan yana gelince karma karışık görünüyor. Hiç değilse aralarında bir milim boşluk olabilse. Bu sistemde olur mu bu bilemiyorum.

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

@Dilayra
Biraz özletiyim dedim kendimi :).Bu aralar cok yogunluk var,o yüzden pek ortalarda yoktum.
Valla ben her yolu istedigim noktaya cikartiyorum,genelde pastahanelerde bitiyor :)


@D-Chic
yogun günler devam ediyor,hem is ,hem normal hayatda,o yüzden pek biryerlere bakamiyorum.Merak ettigin icin tesekkürler :),sen beni zaten Noni den daha cok düsünüyorsun :P

@B5
esin yapti di mi :)

@Punto
Sevgili Punto,
O fotograflar ile fazla ugrasmadim,normalda fotolari daha degisik kolajliyorum zaten :),biraz aceleye geldi diyim,yogunluktan dolayi.Tesekkürler :)

Noni dedi ki...

Aaaaa bazı beyler bana dokundurma yapmış çok ayıppppp :))))

B5 dedi ki...

sadece birini : )

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

@noni
he he :),ne yapalim dikkatini cekmeye calisiyorum iste,hadi tamam vurabilirsin yine,küt pat güm :)

@B5
mavi renkle bir baglantisi var mi :)

B5 dedi ki...

mavi? italya ile baglantisi var..

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin