Perşembe, Ocak 18, 2007

BU haftayi iki sarki ile bitirelim, söyle tempoyu biraz daha yükselterek,buhafta yogun,yorucu gecti bayagi,hafta sonuna söyle silkelenmis olarak girelim dimi ama.Bundan yaklasik bir sene önce bir postingimde beni mutlu eden birkac sarkiyi yazmisim,simdi benim sarkilari daha önce yayinladim mi diye bakarken karsima cikti.Bunlardan biri "Come on eileen".Sarki "Dexys Midnight Runners " a ait.Sarkinin videosunda ismi ve görüntüleri olan Johnnie Ray ise ünlü bir Amerikali sarkici.



Ikinci parca ise The Jam grubundan,"Town Called Malice".Bu sarki ayni zamanda beli bazilariniza tanidik gelmis olabilir,biryerlerde duydum bunu galiba diye,cevabi "Billy Elliot" filmi,eger seyretmeyenler de var ise tavsiye ederim,güzel bir film.



Artik bir süre sarki,müzik,yok ,Sibel kizdi gecistiriyorum böyle sarkilarla diye :)

Hepinize bol müzikli,keyifli bir hafta sonu diliyorum.Aynalara gülümsemeyi unutmayin :),size her zaman ayni sekilde cevap vereceklerdir,TD demisti dersiniz sonra :)
slmlar
T:D

2 yorum:

TugCe dedi ki...

aynaya gulumserken fotografimizi da cekelim mi? kanit olur hani, sonra zaten o fotografa ne zaman baksak guleriz:D
sarkilari su anda iste oldugum icin dinleyemedim, odama donunce dinlicem..iyi hafta sonlari simdiden.

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

tabi,bem cektim de hep flash yüzüme dogru gelmis,gözükmüyor bisi diye koymadim :)

sana da neseli bir haftasonu dilerim :)

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin