Pazar, Aralık 31, 2006

Yeni Yil Konseri -Vienna Philharmonic Orchester

Her sene oldugu gibi , Viyana Filarmoni Orkestrasi ;Musik Verein binasinda verdikleri Yeni Yil konserini NTV televizyonu, Türkiye saati ile 12:15 de canli olarak verecek. Yönetmen dördüncü defa Zubin Mehta.Konser sirasindaki görüntülerin büyük kismi Schloss Hof ve Schönbrunn Sarayin´dan olacak , sadece kacirmayin derim, videolarinizi, DVD-Recorderlarinizi hazir tutun :)

1 Ocak Pazartesi -NTV Saat 12:15(Türkiye Saati)

1 Ocak 22:05 de tekrari da yaninlanacakmis


Johann Strauss: "Živio!", Marsch op. 456
Josef Strauss: "Flattergeister", Walzer op. 62
Josef Strauss: "Moulinet-Polka" op. 57
Josef Hellmesberger, Jr.: "Elfenreigen" o. op.
Josef Strauss: "Delirien", Walzer op. 212
Johann Strauss (Vater): "Einzugs-Galopp" op. 35

Johann Strauss: Ouvertüre zur Operette "Waldmeister" ohne op.
Josef Strauss: "Irenen-Polka" op. 113
Johann Strauss: "Wo die Zitronen blühen", Walzer op. 364
Eduard Strauss: "Ohne Bremse", Polka schnell op. 238
Johann Strauss: "Stadt und Land", Polka mazur op. 322
Josef Strauss: "Matrosen Polka" op. 52
Joseph Strauss: "Dynamiden", Walzer op. 173
Johann Strauss (Vater): "Erinnerungen an Ernst" (Karneval in Venedig), Fantasie op. 126
Johann Strauss (Vater): "Furioso-Galopp" op. 114

Hepinize güzel seyirler ve dinletiler diliyorum,Saraylari gördükce TD´yi hatirlarsiniz artik :)

slmlar
T:D

13 yorum:

zeynepyemekbiz dedi ki...

Iyi ve keyifli seneler seninle olsun, mutlu bayramlar Mr. TD.

Zeynep

Hanife dedi ki...

Sevgili TD.

Bayramini kutluyor ve yeni yilin size mutluluk ve saglik getirmesini diliyorum..

Adsız dedi ki...

merhaba iyi bayramlar herkese,

sitenizi yeni keşfettim.viyanada yasıyan biri olarak söyleyebilirimki cok güzel bir site yapmissiniz.ayrica yeni yıl herkese güzellikler getirir umarim

Selene

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

@zeynepyemekbiz
@Hanife

Tesekkürler :),hepimiz icin umarim güzellikler getirir

@Selene
Iyi bayramlar ve hos geldin :)
Begendine sevindim sayfami,nasil kesfettin diye sorsam,merak ettim?Artik senden de bir insider olarak yapici elestriler bekliyorum,kim bilir belki bir kardes blog acariz :)

Adsız dedi ki...

Hoşbuldum :)

Cok sevdigim Didoş ve Asudenin blogu sayesinde keşfettim :)Viyana ile ilgili bir yazıda yazmıstım :) Aslına bakarsan bende bir blog açmayı düşünmüyo değilim amaa okadar çok blog varki,oyüzden bu konu üzerinde hala düsünmeye devam ediyorum.ee birde belki bilirsin WU da okumak biraz zor ve vakit istiyor :D oyüzden düsünmem baya bir uzun sürdü vee sürüyor :)

Selene

mrl's page dedi ki...

mutlu yıllar T:D,

keşke dün NTV den bahsetseydin, parti çocukları olarak biraz geç uyandık taktir edersinki :)

sevgiler
mrl

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

@selene
isimlerden hangi bloglar oldugunu cikaramadim desem umarim ayip olmaz :).
Blog icin cok düsünmene gerek yok,basla gelisi gerecektir,ben sana da teknik destek veririm :),Wu ile de beraber gider, TU ile de :)

@MRL
dün bahsettim aslinda ama aksam üstü,bazi kisilere mail de attim sanirim.
Bu aksam 22:05 de NTV de tekrari var yine :)

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

@selene
tamam simdi hatirladim :),yazini okumustum.

Adsız dedi ki...

cok saol öneri icin :) teknik destekte geldigine göre,ozaman yakında calısmalara baslamak gerek :)

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

:),bir sey danismak istersen emalim asagida yazili.

slmlar
T:D

princess dedi ki...

heyyy ben yazini okumamistim ama konseri de kacirmadim, oturdum bi guzel izledim, orada olamadigim icin hasetimden catladim, o binada, o muzigi dinlemek kesinlikle cok ayricalikli birsey olmali. bu arada zubin mehta hem seyirciyle hem orkestrayla inanilmaz iletisim kuran bir sef, bayildim ben ona :) hatta ekrana yapisip muccxx diye bir opucuk kondurmak istedim yanaklarina, o kadar yani :)))

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

@Princinn

Sevgili Prensescigim,yilbasi partilerinden ayilip da seyretmissin,seni cosarken görenler var,isimleri önemli degil,basharfi D. :)

Zubin abi iyidir,görürsem selamini söylerim ona.Artik sen geldiginde bir seyler ayarlariz :)

D-Chic dedi ki...

Yaaa ben sonunu yakalayabildim ne yazık ki..:=(((( keşke daha önce bloguna bamkma fırsatım olsaydı...
Ben bayramın som 2 gününü Mozartı dinleyerek iyileşttim walla..süper.

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin