Perşembe, Aralık 28, 2006

Tatli yiyelim,tatli konusalim :)

Daha önceki yazilarimdan benim favori mekanlarimdan Oberlaa Pastahanesini biliyorsunuz.Gectigimiz hafta önünden gecerken vitrinlerinin fotografini da cekeyim dedim,sabah sabah sizin icinde iyi gider diye düsündüm,kih kih :),cok hain gördüm kendimi.

Bayram tatilinde ya da önümüzdeki dönemde Viyana´ya gelecek olanlara buraya mutlaka ugrayin derim.Zaten bundan sonraki "Viyana´ya geleceklere TD´den tavsiyeler diye bir posting yapacagim,hem zaman zaman söz ettiklerimi toplamis,hem de birkac pratik bilgi vermis olurum size de belki.

Kasada hesap öderken "Mr.TD"dediginiz zaman %7 indirim yapiyorlar size ,dersem inanmayin :),ama calismalar devam ediyor,kimbilir ilerde TD-CARD cikartiriz bir bakmissiniz.


O gün sehir merkezinde dolasirlen ikinci durak Demel idi,bu sefer sadece iceriyi tekrar dolasmakla kalmadim,bir de pasta lüpledim,ayiptir söylemesi :)
Ordan da bir foto koyalim da olay tamamlansin artik :)


Herkese Güzel bir gün diliyorum,
slmlar
Mr.T:D

15 yorum:

dilayra dedi ki...

güzel bir gün dilermiş!!
şaka yapıyorsun sen haerhalde:)

Noni dedi ki...

İnsan bunları yemeye kıyamaz yaaa, bana ablam bir kere Hello Kitty şeklinde şeker almıştı ben de önce Hello Kitty'nin kafasını yemiştim sonra da vicdan azabı çekmiştim ama Hello Kittyciğimi yedim diye :))

limonagaci dedi ki...

blogunuz çok güzel..
resimler de öyle...:)))

TugCe dedi ki...

Gunaydinlar TDcim:)
Valla bu sefer bana hainligin islemedi pek :) kahvaltinin ustune canim pek istemedi bu tatlilari..Ilerleyen saatlerde gelip tekrar bakicam :D

D-Chic dedi ki...

Yaa böyle yerleri gösteriyon bize bizimde ağızımızın suları akıyo...olmaz ki ama canım çekiyor benim...

Aysin dedi ki...

Afiyet olsun TD cim. Ye bakalim tatlilari sen bizsiz oralarda ,bizsiz gez bakalim Viyanayi. Nasilda guzel guzel anlatiyorsun bak boyle ballandira ballandira anlatmaya devam edersen bir gun bogazinda kalabilir o yediklerin. Bak demedi deme

Ya bizede gonder ya da sende
yeme.:)
Viyanaya benden selamlar. Aklima gelmisken sen hala benim kayinbiradere gitmedin degilmi gitsene zamanin varsa..:)

Adsız dedi ki...

Tatlı krizine girdiğim şu günlerde sayfanı açmamla bişiler yemeliyim düşüncesi beni perişan etti..yahuu zaten zor tutuyorum kendimi..yazdan beri bi hainlik noluosun ya:PPsewgiler soul:))

Adsız dedi ki...

really enjoyed the angel pictures.. so sweet and beautiful .. getting a toothache already :) happy new year TD!

mrl's page dedi ki...

süpermiş :) diycek bişi yok :)
neyseki akşam yemekten sonra uğradım, ofiste akşam üzeri tırmalarken değil :))

sevgiler
mrl

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

@dilayra
Güzel degilde tatli günler mi dileseydim ,he he:)

@Noni
seni cok vahsi gördüm Nonicigim,senden korkulur valla :),önce lüp,sonra pismanlik,hadi bakalim :)

@limomagaci
tesekkürler :)

@Tugce
canin sagolsun :),mühim olan senin keyfin yerinde olsun,tadini cikar olararin.Görüsmek üzere :D

@D-chic
valla gelin gezdirelim,öyle dedin de ben olmaz mi dedim yani :)

@Aysin
Ne yapayim gelmiyorsun ki Cekirge#1 ,bizde formumuzu korumaya calisiyoruz böyle iste.K.biradere sene gidecegim :)

@Soul
Ben de nerelerdesin diye merak etmeye baslamistim,özletiyorsun kendini,arayai bi kadar acma, oldu mu :)

@Amirah
Thanks dear Amirah,
all the best in 2007 to you and your family too :)

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

@mrl
Ben ilerde senin zayif anini da yakalarim merak etme :)

TugCe dedi ki...

aslinda baktikca bakasi yiyesi geliyor..o yuzden bakmamak iyisi sanki..
Yok valla gezdigim filan TDcim ya.. cidden evde oturup kitap okuyorum.. ama ben bu dinginligi ozlemisim..gerci bu biraz fazla ama olsun :D

Sonia dedi ki...

Yeni yilinizi ve Bayraminizi kutlar, tüm dileklerinizin gerceklesmesini dilerim. Sevgiler Sonia...

Ayse dedi ki...

Bence bunlar kesinlikle sanat eseri kategorisinde değerlendirilmeli. Şahsen ben 5 dakikadır gözümü alamadan bakıyorum, ha müzede bir tablo, ha şu ilk fotoğraf :) Böyle bir şeyi yiyen biri cezalandırılmalı:):) Sana çok güzel bir yıl diliyorum T.D !!

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

@tugce
bak bak,en azindan kalorisi yok :)
Seni cok iyi anliyorum,ben de eve gidince bazen sadece "evde oturmak" istiyorum,onu özlüyorum sanirim.

@sonia
Güzel dilekleriniz icin tesekkürler,ayni sekilde ben de sizin ve ailenizin Bayram ve Yeni Yilini kutluyorum :)

@Ayse
Zaten bunun egitimini görüyorlar sanirim,yoksa yapilacak bir sey degil.
Sana ve ailene de güzel ,yepyeni,saglik ve mutluluk dolu bir yil diliyorum.Yeni yilda kendini cok özletme artik :)

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin