Cuma, Aralık 15, 2006

Rathausplatz ve K.K Hofburgtheater

Rathausplatz´daki Noel pazarina gecen sene oldugu gibi bu sene de bir ziyarette bulundum,zaten ugramamak pek olmaz,bu sefer fazla foto cekmedim ama kulübelerin de %90 ayni idi zaten,önceki postinge de bir göz atin derim,eger okumadi iseniz.

Rathausplatz´in tam karsisinda bulunan Hofburgtheater ,yani Kraliyet Tiyatrosu´nun da bir fotografini cekeyim dedim.Tiyatro ile ilgili daha genis bilgiyi burada bulabilirsiniz.Kraliyet tiyatrosu,kurulus 1741,önceleri baska bir yerde gösterilere ev sahipligi yapiyormus, Ringstrasse denilen merkezi cevreleyen bircok bina gibi su anki bina da 1800´lerin sonlarinda yapilmis.Ilk binada yapilan gösteriler arasinda Mozart´in da eserleri var,mesala "Die Entführung aus dem Serail", yani "Saraydan kiz kacirma" .Binayi gezmek isteyenler icin turlar da yapiliyor,isteyenler binanin icini,sahne ve salonu görebilirler.


Simdilik bu kadar,herkese PIRIL PIRIL bir hafta sonu diliyorum,stresden uzak,sevgiyle ic ice.

slmlar
T:D

11 yorum:

morkoyun dedi ki...

ne kadar guzel bir sehirde yasiyorsunuz, kiskaniyorum bir kosu catliycam:(

TugCe dedi ki...

guzel haftasonlari diliyorum..Allahim inanamiyorum, insallah bu hafta sonu ben uzun zamandan sonra ilk defa sucluluk duymadan tembel olabilicem! aman aman :D

B5 dedi ki...

TD, nihayet dun aksam kosar halde fotograflari cektim. Dedigin gibi tumu yine birbirine benziyordu.
Resimlerin iyi cikmis, benimkiler o kadar kotu kadrajli ki photoshop anca duzeltir..
Iyi haftasonlari!

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

@morkoyun
sehir güzel ama,sonucta sevdiklerinden uzakta biraz buruk oluyor haliye.Mümkün mertebe güzellikleri sizle paylasmaya calisiyorum.

@Tugce
yakisir,vatandas keyif yapsin biraz :)

@B5
sanirim kulübeleri ayni fabrika yapiyor :).
Gece foto olayi biraz sakat bir is gercekten de,ben bunlari normal elde cektim,derin nefes tutup,timer fonksiyounu ile,yoksa cekerken dügmeye basman bile fotonun sarsilmis cikmasina neden oluyor,sana da tavsiye ederim.Eger durum zor ise birde cep-tripod um var,tükenmez kalem kadar,bacaklari esnek ama,süper is görüyor.Daha öncelerde cektigim gece fotolarinin cogunu onunla cektim.Bir dene farki fark edeceksin :)

zynep dedi ki...

iyi haftasonları:)
gece çekimleri nasıl oluyorda hiç titremiyor :D

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

@zynep
gündüz cekip photshopla boyuyorum dermisim ,he he :)
yok ya, titreyenler var tabi arada,olmadi bir yere koyup cekiyorum zaten,ve timer ile,yoksa cok zor.

Yildiz dedi ki...

Ben gece çekimlerini, makinayı bir arkadaşımın kafasına ya da omuzuna koyarak yapıyorum :D gerçi bazen araya saçlar karışıyor ama n'palım artık.

İyi bir hafta tatili dilerim.

TugCe dedi ki...

evet yapicam :D ve su an itibariyle sinavlari bitirmis durumdayim :D

Oktay Ahmed dedi ki...

punç var mı, punç? :)

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

@yildiz
seninki de iyi fikir ama cok karanlik olursa yeterli olacagini zannetmiyorum.
sana da güzel bir haftasonu dileirm


@Tugce
hadi bakalim,gözün aydin :D

@Oktay Ahmed
var,kac litre lazim :)

B5 dedi ki...

benim resimler yamuk olabilir, ama nihayet iki,uc goruntu de ben koyabildim. Emailde yazdigi gibi bu olayin hala biraz patetik oldugunu dusunuyorum.. Ama eglenceli o ayri : )
Iyi pazarlaaar!

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin