Çarşamba, Aralık 13, 2006

Noel Baba´ya da bu yapilir mi ama :)

Daha noele uzun bir süre varken,caddede yürüken bazi apartmanlarin camlarindan sarkan birseylerin oldugun görmüstüm,sonra dikkatli bakinca bunlarin aslinda "Noel Baba" oldugunu fark ettim.Herhalde 2-3 hafta oluyor ilk dikkatimi cektiginden bu yana.Bu arada ufak bir dip notda vermis olayim,Noel baba,bizim su anki görünüsüne Isvec asilli bir cizer olan Haddon Sundblom un ,Coca-cola icin yaptigi cizimler sonrasinda kavusmus.

Fotograftakiler insan ilk baktiginda ne oldugun cikaramasa daha sonra camda debelenen bir gariban noel baba kendini belli ediyor.

Cam süslemelerini anlayabiliyorum,isiklari,resimleri ,ama camin kenarina bu garibi niye böyle sokusturmuslar anlayamadim,hic mi insaf kalmadi artik :)

Hele bu gariban ,uydu anteninin orda kalmis öyle,yildirim falan düsecek,adam paratoner gibi valla,bakalim bu seneyi sag salim cikaracaklar mi , ben takipdeyim.Bu arada yukaridaki resimde hemen yan penceredeki apartman sakini ne dikkatinizi cekiyorum,bir süre oralarda dolasmasam iyi olur,adimiz Sapik TD olmasin sonra :)

Herkese güzel günler diliyorum,olurda bu hafta baska posting olmaz ise simdiden iyi hafta sonlari.Hatta iyi yillar da mi dilesem acaba,neyse oraya daha vakit var :D

slmlar
T:D

16 yorum:

morkoyun dedi ki...

:))her turlusunu gordum de buralarda boyle camdan sarkan zavallisina rastlamadim, yazik yahu:)

Ezgi dedi ki...

Belki evin beyi basmıştır, ondan öyle pencerede saklanıyordur. "Kırmızılı Kadın" filmindeki gibi...

Asıl sapık benim sanırsam. Noel Babalar yapmaz öyle şeyler...

E.

TugCe dedi ki...

cok sirinler ama bence ya :D

dilayra dedi ki...

çok şeker:)

arzu dedi ki...

Ayyyyyy....burada da var ondan...
camlara tırmanıyor...
Noel Baba'nın İsveçdeki evinde kar yokmuş diye, yapay karla kaplamışlar, olayın geleneği bozulmasın diye... nasıl ama...:-))

B5 dedi ki...

Cok komikler..Aynen, buralarda da var ama gercek insan boyutlarinda. Yoksa biz mi yiyoruz -aa bak noel baba!--, hoop camdan iceri..
Evet, hala fotograf cekemedim bu alisamadigimiz bu sevimsiz soguk ulkede, belki Italya´da cekerim bir hafta sonra. Gerci ben gidince bitmis olacak oradaki.

Noni dedi ki...

Fotoğraftaki yan komşuyu bulucam diye gözlerim mikroskoba döndü yine de birşey göremedim ben!

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

@morkoyun
bakalim bu iskence ne akdar sürecek ,görecegiz :)

@Ezgi
he he,vala ne diyim bilemedim simdi

@Tugce
senin yurda da alalim,ama belki senin odanin disinda sallanan vardir ;)kim bilir :)

@dilayra
tamam sanada bir tane o zaman :)

@arzu
bunlar sanirim cinli falan,heryerde var adamlar,bir numara dönüyor ama neyse,görecegiz yakinda

@B5
eskiden bacalar genismis tabiki,artik garibanlarda camlara kaldilar, ne yapsinlar.
Hamburg da güzel bir sehir ama ne kadar olsa güney gibi degil.Neyse git gel bir de,artik görürüz fotolari :)

@Noni
uydunun oldugu camin solundakinde ,hafif bir silüet olarak gözükoyor,resmi büyütüp de baktin umarim :)

Adsız dedi ki...

ya Mr. Td tam derslerden bunalmisken bakayim dedim sitene, sen neler de yakalarmissin kameranla .

Bu amerikan sistemi egitim yordu valla, proje hazirlamaktan kafayi yiyecegim. Atla ucaga, gel bir yardim et kardeslerine, bir iki proje verelim.

Adi lazim degil :-))
Tembel Muhtar

princess dedi ki...

yaaa burda niye yok onlardan :( ben bizim binanin camlarindan mi sarkitsam acaba? taksimden arayip sizin orda biri intihar ediyor demesinler :)))? cor ortalik karistirici gordum kendimi :)

pino dedi ki...

ay ben çok sevdim bunları:)) çok şekerler :) acilen camdan birkaç noel baba biblosu sarkıtmalıyım..
özenti ve fikir hırsızı pino:)

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

@NYM
yolla projeleri bakariz icabina,lafi mi olur lütfen yani :)

@prin-cinn
evet ,ortalikta panik yaratacaksin ,sana yaramadi bu Greek yemekleri galina :),kimbilir neler yaptin oralarda,hergün de kontroledemedik ama neyse :D

@Pino
Aman dikkat et biblolar cok agir olmasin bir de sokaklardan yarali toplamayin sonra :)

mrl's page dedi ki...

selammm,

nonicimden ulastim sayfana,sessiz sedasiz girip okuyup gidiyordum ama bu noel baba olayı kopardı :))

eminim sokaklarda bunları gormek bizim gordugumuz fotograflardan daha eglencelidir...

harika fotograflarinin devamini umuyorum

mrl

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

@Mrl
Hosgeldin Mrl,
Aslinda bu gariplerin arkadasinlarindan sagda solda gördüm ama hep fotograf makinasi yanimda olmuyor,ama önümüzdeki günler söyle bir gözlerimi acarim yine,kimbilir belki birkaci daha karsima cikar :)

slmlar
T:D

mrl's page dedi ki...

yine ben :)

siparis vermek gibi olmasın ama birde BELVEDERE SARAYI nın oraya ruzgarsiz birgece gitmeye ne dersin :) suda ki yansimanin olaganustu olacagini hayal ediyorum, belki bize gosterirsin hé :))

ayrica christmas bu kadar yakinken fotograf makineni tasisan keske, noel baba gibi gosterebilecegin neler vardir kimbilir :)

sevgiler
mrl

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

@MRL
eger firsat bulursam cekmeye calisirim,artik soguklar geldi,geceler ayaz oluyor :),bu aralar gece yürüyüslerine cikiyorum ama bazen,iyi geliyor insana,kim bilir belki bu hafta sonu birseyler olur,kimbilir,noel vakti ne de olsa :D

slmlar
T:D

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin