Pazar, Aralık 17, 2006

Mutluluk

Cocuk olabilsek diye yazmistim bundan bir süre önce,ne güzel olurdu degil mi?Bu fotograflari Viyana´ya dönmeden kisa bir süre önce cekmistim,Kanyon alisveris merkezinin en alt katindaki havuzun orda.

Cok net ya da sanatsal fotograflar degil belki,ama yine de seviyorum bu fotograflari,zaman zaman posting icin daha önce cekilenler arasinda dolasirken hep rastliyorum onlara,artik onlari da buraya koymanin zamani geldi dedim,kendi kendime.

Bu resimler bana neyi cagristiyor diye düsündügümde,sanirim mutlu olmayi,hayata gülen gözlerle bakmayi animsatiyor.Ben seviyorum bu fotograflarimi,bakinca onlara tebessüm ettirtiyorlar.

Herkese güzel bir hafta diliyorum,yüzünüzden tebessümü eksik etmeyin.Güzel sözleri tararken ,asagidakini buldum,sanirim söylenecek fazla bir sey yok bunun üstüne.
Slmlar
Mr.T:D


+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

A smile is an inexpensive way to improve your looks.

Charles Gordy

20 yorum:

TugCe dedi ki...

Guzel sozmus.. Hosuma gitti.. yine de current mood umu improve edemedi malesef :(
Ben rastgele cekilmis, cok da sanat kaygisi tasimayan resimleri daha cok seviyorum. Daha yalin, daha hayat, daha kendileri gibi oluyorlar..
Fotograf huzunlendirdi ama beni nedense..

Dilek's Zone! dedi ki...

"Mutlu olmak istiyorsan bir çocuğun gözlerine bak..." diye bi söz daha vardı! Ne kadar doğru değil mi???
p.s: bu hafta sabahtayım, msn'de karşılaşamamız o sebepten, bildiriiim istedim:)

mrl's page dedi ki...

selam,

inanilmaz sekerler :)
pazartesi icin super bir secim...

bizde onlar gibi heran istedigimizi yapabilsek ne sahane olurdu :)

mrl

ARZU dedi ki...

çocuklar gibi şen ve mutlu olsak, içimiz coşku ile dolsa...23 nisan gelse hergün...:-)))
keh..keh... arada sırada muziplik yapmaya bayılıyorum...:-)))

Noni dedi ki...

Ben de aynı duyguyu yeğenlerimle beraberken yaşıyorum, ve içimden keşke ben de çocuk olsam diyorum, tüm çocukların en çok kötülük nedir bilmeyen saf hallerini seviyorum...

D-Chic dedi ki...

AAA birileri istanbula mı gelmiş!!??
Erkeklerin bu görüntülerden yanii çocuk görünce sevme olaylarından genelde çok hoşlanırlar neden bunu saklama gereği duyarsınız anlamam ki....Rahat olun, kasmayın lütfennn.

B5 dedi ki...

Kanyon alisveris merkezi? Nedir bilmiyorum ama guzel mimari. Tamamini merak ettim.
Canavarlar da oyle..

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

@tugce
olmadi ama simdi,hüzünlenmek falan,sana iki adet you tube videosu yaziyorum,sen hangileri oldugunu iyi bilirsin,hadi git seyret bakim :)

@Dilek
seni cok degisgen gördüm adeta :),dikkate alincaktir efendim,tskler

@MRL
yapmak serbest,ama sonuclarina katlanirsan :)

@MRL
sen o kremlerden cok kullandin,belki yan etkisidir ,he he,icinde zehirli bisiler olmasin :),bize hergün bayram sevgili dostum,hadi bir housecafe de limon icmeye gidelim hep beraber,canim cekti valla :)

@noni
gördük senin ufaklik resimlerini zaten,büyümüste kücülmüs gibi hatta ,pembe tulumlar falan,aman degisme hep böyle kal :D

@D-chic
ne saklamasi canim,artik koskoca posting yapmisim,milyonlarca kisi ulasabilir bu yazdiklarima,artik gizlisi saklisi mi kalmis.
(commentlerini cok sevdim,yaklasik 9 tane birden geldiler :D )

@B5
kanyon,levent de acilan yeni bir alsiveris merkezi,residence ve is yeri.
Design olarak ayni yapiti dünyanin birkac yerine oturtuyorlar,yani tek olan bir sey degil ama gercekten degisik bir mimarisi var.Tabi ki yapilirken bir cok sey hesaba katilmamis,Levent in IST un en yüksek yerlerinde biri oldugu,güclü rüzgar,etc.Bu kis orasi ne hal alacak merak ediyorum.

amirah dedi ki...

they are so cute :) especially the girl in pink. looks like she wants to just crawl in :) thanks for sharing!

TugCe dedi ki...

:) Benimkilerden mi? :)

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

@amirah
actually ,she did :).Her mother was not so amused but it was to late to :)

CU soon

@Tugce
sen bi seytanin avukati duplaj al, bir de kirec cözücü :)

Punto dedi ki...

çocuk fotoğraflarında insanı etkileyen onların saflığı, dünyada olup bitenlerden habersiz bakışları. Pozsuz fotoğraflar gerçekten güzel oluyor.

TugCe dedi ki...

"Ev Hanimi! Bana bak... Neden kullanilmiyo bu kirec cozucu? " :D

Tesekkur ederim doktor beycim, iyi geldi bu.. is yerinde kahkalarla guldum :)

D-Chic dedi ki...

Yaaa gerçektten mi inanmıyorum ama kilitlenip kaldı öyle sinirden bende 10-15kez basttım...:=PP

Noni dedi ki...

Nermincim bakma sen T.D.'ye kendi de yorumlara cvp yazarken yanlışlık yapıyor MRL'a 2 kez yorum yazmış heeee heeeee gülme komşuna gelir başına dememişler boşuna ;)

Mutfakta Zen dedi ki...

merci td!
belki sen de çocuksundur?
yani ne biliyorsun olmadigini?
ti

Oktay Ahmed dedi ki...

Çocuk sahibi olmak, dünyanın en güzel şeyi. Ama benim gibi bir çocukla da kalınmamalı. Tek çocuklu olanlar ne demek istediğimi bilirler.

Neyse, bazen yeni yıl için Viyana'ya gitmeme izni çıkartırlar, ama yine de sağolsunlar ;)

zynep dedi ki...

çocukluk günlerimiz ve çocuklarımızın güzel günleri...mutlu çocuklar her zaman hayatla daha iyi mücadele ediyorlar diye düşünüyorum...
en sondaki söz ise mükemmel...
daima gülümsemeniz dileğiyle:)

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

@punto
ve bu cocuklara kiyan insanlar :(,bu nasil dünya...

@Tugce
Rica ederim efendim,haftaya yeni ilac yazarim sana,simdilik bunalra devam

@D-chick
bilmem arti ;),o kargasada ayni kisiye iyi cevap yazmisim bende,seni Noni ye alay konusu oldum valla :)

@Noni
kafami kaldim,firca yedik,dayak yedik,sayfamizda bile artik taciz var :P

@Mutfakta Zen
Sevgilen Tijen,öyleyim aslinda ,bu yüzden de mutluyum dersem yalan o olmaz,eger onu kaybedersem cok üzülürüm diye düsünüyorum

@Oktay Ahmed
cok güzel söyledin , hemen üretime baslayalim :)Anne adayi araniyor diye bende sayfaya ilan vereyim :)
Buralari bir yere kacmiyor nasil olsa,daha cok vakit bulursun,ama sevdiklerinle gecen ,daha dogrusu geciremedigin zamani geri getirmek mümkün degil.

@zynep
Sevgili Dert ve Link ortagim,Gülümseme Etkinkleri dogrultusunda seninle baslattigimiz olay devam ediyor,ilgide oldukca iyi :)
daha önce de belirtigim gibi:
If someone is to tired to give you a smile, leave one of yours :)

Hanife dedi ki...

Ne guzel fotograflar.. Neden bu kadar bekledi ki bunlar:)) Varsa daha paylas emi TD:)
Ilk fotodaki sen misin?? :))))
Cok merak ettik Ege'yle..

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin