Pazar, Aralık 24, 2006

Melekler...



Meleklere inanir misiniz,inanirsiniz di mi, simdi nerden cikti bu soru diye soranlar olacaktir. Gecen gün dolasirken melek heykellerinin önünden gectim,birkac fotografini da cektim o arada.Ayni günün aksami bir arkadasim ile sohbet ederken herkesin onlara ihtiyaci oldugundan bahsettik.
Kimi zaman kendimizi haricinda digerlerinin nasil bir durumda oldugunu unutuyoruz galiba, böyle zamanlarda keske biz de kendi meleklerimizden bazilarini sevdiklerimize,dostlarimiza, ihtiyaci olanlara yollasak, yollayabilsek ne kadar güzel olurdu degil mi? Biz yanlarinda olamasak da meleklerimiz onlara gözkulak olsalar,uyurken baslarinda bekleyip onlari kötülüklerden korusalar, zaman zaman karamsarliga kapildiklarinda, ümitlerini kaybettiklerinde yanlarinda onlara destek olan, onlari koruyan bir varligin oldugunu hissettirebilseler, ne kadar iyi olurdu.

Ben zaman zaman bunu söylerim sevdiklerime, sana meleklerimden birini yolladim,o sana gözkulak olacaktir,ona iyi bak,cok üzme diye :).belki sadece güzel bir jest gibi gözüksede aslinda bu söz,insanin kalbinden geldigi sürece bence cok anlamli,özel bir paylasim.

Muhakkak sizin de cevrenizde böyle kisiler vardir,kendilerini kötü,yanliz hisseden,ümidini kayip etmis,karamsar olan ya da bir rahatsizligindan dolayi sizin de gönül birliginize,kalben onun yaninda oldugunuzu bilmeye ihtiyaci olan.

My Guardian Angel
Dear Angel ever at my side,
how lovely you must be---
To leave your home in heaven,
to guard a child like me.
When I'm far away from home,
or maybe hard at play--
I know you will protect me,
from harm along the way.
Your beautiful and shining face,
I see not, though you're near.
The sweetness of your lovely voice,
I cannot really hear.
When I pray, you're praying too,
Your prayer is just for me.
But ,when I sleep you never do,
You're watching over me.



Ben de size benim meleklerimden birini yolluyorum,ona iyi bakin,oldu mu?Umarim size ya da ihtiyaci olanlara destek olur biraz da olsa.



Bu haftanin sözü daha dorusu sözleri de söyle:

"The sweet souls who love, cherish, inspire and protect the angel in you are your guardian angels. They are your Friends and Family."

"We've never had to look far to find our angels. Angels have never really been out of reach. We can always discover angel inside-out, because it is the angels from the inside us who can point the way to all our other angels"



Bugün Noeli kutlayan herkesin de huzur ve mutluluk icerisinde bir Noel gecirmesini diliyorum:
Noeliniz kutlu olsun, Mary X-Mas, Fröhliche Weihnachten, Joyeux Noël, Feliz Navidad,God Jul,Selamat Hari Natal!

Slmlar,
T:D

17 yorum:

mrl's page dedi ki...

merhaba,
kesinlikle melekler var...
ben korunduğumuza çok inanıyorum...
koruyan ,huzur veren, güç veren hatta kalbin paramparça olduğunda pıt pıt tekrar birleştiren melekler bile var ..!

bence bazen bir bebeğin gözünde rastlıyoruz bile onlara...

hé buarada,
melek için teşekkürler,gerçekten geldi..
sağ omuzumda şimdi, ii bakıcam ona

mrl

D-Chic dedi ki...

Kesinlikle melekler var bende inanıyorum ama bu inancınızla alakalı birşey bence ben şimdiye kadar hep faydasını gördüğüme inanıyorum.Ama bugünlerde onlara gerçektten ihtiyacım var yanımda olmalarını çok diliyorum hatta senin gönderdiğine bile ihtiyacım var....Size ihtiyacım var beni bırakmayın olur mu!!??
Sevgiler, yazını çok beğendim yine..

arzu dedi ki...

bende sana bir melek gönderiyorum...2007 de dileklerini gerçekleştirsin diye...

TugCe dedi ki...

ben de meleklere inanirim.. ve bir gun gecmi olsa da, iyi noeller ;)

Dilek's Zone! dedi ki...

en çok benim ihtiyacım var, biliyorsun:(

Noni dedi ki...

T.D. ne güzel yazmışsın...
Melekler etrafımızda aslında ben tüm bebeklerin birer melek olduğunu düşünüyorum...

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

@MRL
:),umarim saclar kesilirken kanatlarda da gitmemistir :)

@D-chic
Umarim benimkiler de sana yardimci olurlar,iyi habeleri bekliyorum senden :)

@arzu
tesekkürler sevgili dostum,merak etme ben de ona iyi bakacagim :)

@Tugce
:) tesekkürler, senin de gecmsi x-mas in kutlu olsun :)

@Dilek
Biliyorum, o yüzden gözüm hep üsütnde merak etme :D

@Noni
Melekler bir süreligine onlarin vücünda oluyorlar sanirim,ta ki büyüyüp gercek dünya ile tanisip,kirletilinceye kadar :(

NEW YORK MUHTARI dedi ki...

nice senelere Mr. TD. yeni yil yeni guzellikleri de beraberinde getirir insallah..

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

tesekkürler muhtarcigim,umarim herkes icin en güzel sekilde baslar ve devam eder :D

mormuj dedi ki...

kanatlari midir onlari melek yapan?

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

@mormuj

tabi ki hayir.Kalpleri.
Senin sevdiklerinin,dostlarinin kanatlari var mi :)

TalismanDiyette dedi ki...

Ve fakat şeytan da bir melek değil midir? Heyhaaat..

TalismanDiyette dedi ki...

Ve fakat şeytan da bir melek değil midir? Heyhaaat..

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

herkese hak ettigi melek tabi ki :)

limonagaci dedi ki...

şu melekler bi ara uğrasa diyorum fena olmazdı :)

mrl's page dedi ki...

Çok naziksin mr.T.D :)

mrl

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

@limonagaci
elki kulagandadir,yakinda ugrarlar merak etme :),mühim olan onlar gelince degerlerini bil yeter :)

@mrl
:)

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin