Pazar, Aralık 03, 2006

İskeleler, Arnavutköy ve Sen Ağlama

Yasam bir yolculuk,bu yolculuk boyunca bircok iskele var,durup da birseyler yasadigimiz,birilerini,birseyi aradigimiz,sevdiklerimi kavustugumuz ya da onlardan ayrildigimiz,bazen üzüldügümüz,bazen de mutlu oldugumuz.

Bunlardan biri de benim cocuklugumun gectigi Arnavutköy iskelesi.Ismi sadece "Iskele" belki ama belki de böyle daha iyi,herkes böylece kendinden bir sey bulabilsin diye yapmislardir,kimbilir,orasi artik sizin hayal gücünüze,yasadiklariniza bagli biraz da.

Nerden nereye derler ya,bu sefer bahsetmek istedigim de aynen böyle bir sey.Gecenlerde Dilayra ile karsikli link alisverisi yaparken,sen bunu gördün mü, aa bunu da seyret,bu süper sarki diye bana Badem Grubunun bir sarkisini yolladi,dinle mutlaka begeneceksin,süper bir sarki diye.
Sarkiyi acinca yüzümde önce bir gülümseme oldu,videonun önünde cevrildigi iskele benimkiydi :),dedim bakarmisin rastlantiya.Daha sonra ilerleyen sahnelerde kiz Arnavutköy´de dolasmaya basladi, aaa bir de baktim Abdullah Molla Sokagi yaziyor,burasi benim cocukluk yillarimda oturdugum evin hemen kösesi sayilir.

Istanbul sehir rehberinden hatta sizin icin yerini bile buldum,fotografin altkismindaki klipdeki iskele,ordan yukari dogru cikincada karsiniza Abdullah Molla Sokagi cikiyor.

Bu kadar bahsettikten sonra sanirim sarkiyi yayinlamamak da olmaz,buyrun izleyin bakalim.Gercekten de güzel bir sarki,biraz duygulu,biraz düsündürücü,belki haftaya baslamak icin ideal parca degil,ama olsun güzel güzeldir,galiba HAIN TD modumdan cikiyorum yine,hadi kurtardiniz bir-iki pasta ile bu sefer galiba,ama buna da güvenmeyin,TD´nin sagi solu pek belli olmaz :)


Hepinize güzel bir hafta diliyorum,herseyden önce saglik icinde,bol tatli ve Dostlarla beraber.

Slmlar
Mr.T:D

20 yorum:

Noni dedi ki...

Heyoooo ilk comment bana kısmet oldu ilk defa :) Şarkıyı dinledim bence tam pazar günlük bir şarkı bu biraz karamsar ve de hüzünlü...

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

ibislerden kacmaz tabi :)

Aslinda sarki o kadar da karamsar degil,ne diyor sonunda "yoluma tas koysalar dönecegim, gözlerinden yaslari silecegim "

yani aslinda bir sekilde happy end denebilir,er ya da gec.
Hafta ici hareketli parcalarda calariz artik,sabaha kadar dens dens :)

sibella dedi ki...

aaaaaaa guzelmis..ben ilk defa duydum..canim bogaz,geliyorum yakinda bende kosacagim kaldirimlainda emirgana dogru...evlerin icine de baka baka:)

Noni dedi ki...

Aşkolsun :,(

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

@sibella
yakisir sibelim,aman dikkat et kosarken,ne oliur ne olmaz :)

@Noni
saka saka :)

TugCe dedi ki...

http://youtube.com/watch?v=_vT57R_pXEc
TDcim egeli degilsin sanirim ama Bodruma gide gele bizim aksana alismissindir sen de buyuk ihtimal ;)
Ben bu videoya cok guldum :D

TugCe dedi ki...

http://youtube.com/watch?v=_vT57R_pXEc
TDcim egeli degilsin sanirim ama Bodruma gide gele bizim aksana alismissindir sen de buyuk ihtimal ;)
Ben bu videoya cok guldum :D

D-Chic dedi ki...

Dün Arnavutköy ve civarı ve sahil boyu bir kalabalıkttı sana tarif edemem çok güzell oralar çoook...Yalnız ben şarkıyı neden bulamadım, hangi şarkı nooluyoo??

zynep dedi ki...

eeee, bu fotoğraflarda sen el sallamıyorssun bizlere hihiihi:P iskele ise çok güzel 1 kelime bana göre;)
parçaya gelince, birazcık damardan olmuş...
sana da çok güzel 1 hafta diliyorum...:)

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

@tugce
sagol izledim,hatta acmisken digerlerine de baktim,cok iyi geldi valla,bir dönem bir söz vardi,et yiyemezseniz kahka atin diye gibi sanirim,acayip bi seydi,ben beyagi bir etlendim sabah sabah ,kih kih

@D-Chick
Gezin gezin bakalim,oh,bir de gidip midye tava yeseydiniz söyle , citir citir ,üzerli sarimsak soslu falan ,bir saniyer pardon türükürlerim aktida onlari siliyim :)
Sarkiyi niye bulamadin anlamadim,bu da bir "ILK" oldu valla,sen Noni ye sor o bilir.

@Zynep
valla tebrik ediyorum,evet ufak bir figuranlik rolüm vardi, üstad A.Hitchcock gibi bende öyle bi gözükürüm aralarda.Calan parca Dilayra dan , ona sitem edin,ben burada araciyim :),kih kih,elestiriler oraya,iltifatlar bana lütfen(aman duymasin, igne yapar :) )

zynep dedi ki...

dilayramıza laf yok, sen koymuşssun hihihiih:D
hımm daha detaylı baktım fotolara, orada 2.kattan yukarı bakan siyah şapkalı biri var, o sen miydin, tühhh:P
güzel 1 gün dilerim...

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

@Zynep Holmes
valla sash da kal,bu kadar detektiv olabilir birisi.Aslinda 3.kat ama perpektifden öyle gözükmüs olabilir,hatta o balkonda benim aglayan bir resmim varki, yani tam otobüslerin arka camina asmalik, :).
Senden korkula, hatta korktum simdi de, AAAAAAAAAAA

dilayra dedi ki...

:))
iğne yapmam hemşire miyim ben ayol??
parça benim hitim bu ara. bağıra bağıra söylüyorum, apartman komşularım ezberledi. ve evet damardan, ve evet ben de özledim istanbul'u.. ve bekle beni istanbul az kaldı geliyorum:))) arnavutköy sahilinde koşacağım ben de böyle.. selam söyleyeyim mi sokaklarına senden..

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

@dilayra
söyle valla,benim icin de gez oralarda lüp lüp ye tatlilari,dönerleri.
Ben de mi bi kacamak yapsam acaba :), ay ayagim tasa takildi,kim koydu ya bu taslari,ben yine de gecelegim, he he :)

NEW YORK MUHTARI dedi ki...

haksizlik bu, herkes bir Istanbul plani yapip duruyor. Biz de insaniz, hic acimazmisiniz, goz gorur, gonul ceker... daha Istanbul'a gitmemize 9 ay var, dayanir mi yurek buna :-( Ahh Dilayra sen var ya, hep senin basinin altindan cikiyor bunlar, MR. TD. de tuz, biber dokuyor, Zeynep'e hic yorum dahi yapmiyorum...

sabah sabah cnim raki istedi ama ben raki bile icemem ki... Iste Istanbul adami boyle yapar.

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

@NY Muhtari
Raki diyince aklima iyi bir fikir geldi,ne zamandir düsünüyordum zaten,sen carsambayi bekle,kih kih,yo cok hainim ya, :)

Nes london-ist dedi ki...

demek benim semtin cocugusun sen de ha.Bak o haritada benim de ev gozukuyor,ah iste su pembe boyalı:)

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

@NES
bizim ev,dört yol agzinda idi,karsimizda cok güzel bir eski Rum evi vardi,mermer merdivenli falan.Firinin biraz üzerinde oturuyorduk,eskikden akbank vardi o tarafda ,hala varmi bilmiyorum.

Nes london-ist dedi ki...

akbank da var firin da,beyazgul caddesinden bahsediyorsan eger?

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

Sevgili Komsu,
caddednin adini hatirlamiyorum,o zamanlar okumam yazmam daha yoktu kih kih ,ama orasi olabilir sanirim.Fotograf bulursam koyarim sayfaya.

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin