Cuma, Aralık 08, 2006

Hayat çetele tutmak değildir...

Bu hafta kimi zaman biraz durulduk,kimi zaman efkarlandik,bazen gülümsedik bazen de baska yerlere gittik düsüncelerimizde.Bu haftayi güzel bir siirle bitirmek istedim,bu siiri yaklasik 10 ay önce yayinlamisim sayfamda,ama tekrarlamakta sakinca duymuyorum,cünkü gercekten de önemli birseyler paylasiyor bizimle.Kimbilir belki de bu siirden bizde kendimize bir pay cikartiriz diye düsündüm,hafta sonuna birseyler beraberimizde aliriz belki diye.

Hayat çetele tutmak değildir...

Hayat;
Seni kaç kişinin aradığı,kiminle çıktığın,çıkıyor olduğun
veya çıkacağın demek de değildir.
Kimi öptüğün,hangi sporu yaptığın,
kimlerin seni sevdiği de değildir.
Hayat, ayakkabıların,saçın,derinin rengi de değildir.
Nerede yaşadığın veya hangi okula gittiğin de değildir.
Aslında hayat; notlar,para,giysiler,
girmeyi başardığın ya da başaramadığın okullar da değildir.

Hayat;
Kimi sevdiğin ve kimi incittiğindir.
Kendin için neler hissettiğindir.
Güven ,mutluluk,şefkattir.
Arkadaşlarına destek olmak ve nefretin yerine sevgiyi koymaktır.

Hayat;
Kıskançlığı yenmek,önemsemeyi öğrenmek ve güven geliştirmektir.
Ne dediğin ve ne demek istediğindir.
İnsanların sahip olduklarını değil,kendilerini olduğu gibi görmektir.
Her şeyden önemlisi hayatı,başkalarının hayatını olumlu yönde
etkilemek için kullanmayı seçmektir.
İşte hayat bu seçimden ibarettir.

İnsanların en acizi dost edinemeyen,
ondan daha acizi ise dost kaybedendir.


Charles E.
*******************************************


Herkese huzur dolu bir haftasonu diliyorum,
slmlar
T:D

12 yorum:

TugCe dedi ki...

cok dogru cok..bu arada asagidaki raki reklamini da daha once izlemistim..ben icki sevenbi vatandas olarak, yoklugu beni uzuyor yahu..

Noni dedi ki...

Çok güzel bir şiir, bayıldım, ve kendime de çok uyuyor sanırım, teşekkürler T.D.

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

@tugce
öyle valla.
üzüntünü tahmin edebilirim, kih kih ,seni gidi partyci :)


@Noni
umarim olumlu yanlari uyuyordur sana,öyledir öyledir kesin ;)

Ayse dedi ki...

Ne kadar güzelmiş, ne kadar doğru.. Sana da harika bir haftasonu T.D!

D-Chic dedi ki...

Bu şiiri biliyorum çok güzel gerçektten iyi bir seçim yapmışssın afferin.İyi haftasonları

dilayra dedi ki...

güzelmiş Hain Adam:)
rsenden beklenmeyen ataklardasın, hadi hayırlısı:))
iyi hafta sonları.. zaten sana her gün hafta sonu bu ara ama.. olsun..

B5 dedi ki...

Cok guzel bu.. bir de uygulanabilse.

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

@ayse
tskler,bu hafa sonu umarim fotograf cekerek gececek.

@d-chic
senden de aferin aldik sonunda :),he he,bak ekstradan video koymadim,anla yani :)

@dilayra
bak nasil da laf sokusturuyor aralarda,cok ayip,beni hainliklere tesvik ediyorsun ona göre :)

@B5
uygulamamak icin hicbir sebek yok bence ama kisiye göre degisen degerler bunlar,o yüzden herkes kendi bilecek sonucta.

NEW YORK MUHTARI dedi ki...

Dilayra soyleyince aklima geldi, Cafe Wien'in adini Hain Adam olarak degistirelim derim. Once raki ile basladin simdi jilet ile devam ediyorsun, bilmiyorum bu hikayenin sonu nasil olsun??

ps: Dua et, Hain evlat Okkes demedim kih kih..

Hain Muhtar

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

@NYM
bak,neler söylüyor,hanin adam bensem,artik bu dünya yandi demek.sen böyle dersen artik baskalari neder,kirildim cok valla.
Yaranilmiyor size de,kapatip gidecem burayi valla,suclusu ise da Muhtar diyecegim :)

NEW YORK MUHTARI dedi ki...

ya tamam kizma hemen ya... Bak kendimi affettirmek icin soz, sana Junior Cheese Cake'inden alicam NYC'a gelirsen.

Hem kendime de Hain dedim, sen yalniz kalmayasin diye...:-)

Sende rakilar, istanbul temali video lar koyma ama icimiz gidiyor...

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

@NYM
good girl :)!

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin