Perşembe, Aralık 07, 2006

Gördün mü?

Cok da hüzünlenmeyelim ama dimi,biraz da neselenelim.Bu seferki yine bir reklam,ayni türden devam edelim,karisik icmemek lazim derler hep,he he,bu arada benim de fazla bir alkol tüketicisi olmadigimi da belirteyimde sonra admimiz cikmasin buralarda.

Haydi bakalim,eller havaya :)


Aslinda bu videolari göremeyen bazi arkadaslar var(mis),isimleri önemli degil, onlar kendilerini bilirler, kih kih,onlar icin anlatacaktim neler oluyor diye ama sonra vazgectim :D,cok hain gördüm yine kendimi.Yarin güzel bitr siirle bu haftayi da kapatacagiz bakalim.Simdilik bu kadar.


slmlar
T:D

8 yorum:

NEW YORK MUHTARI dedi ki...

sen gercekten Cinli degilmissin, bak inandim simdi.. yoksa dilimden cekecegin vardi.

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

ben aslinda cekik gözlü,kocaman göbekli, 1:65 boyunda,somurtkan,kahverengi gözlü biriyim :),cinli olabilirmiyim acaba :)

D-Chic dedi ki...

Ben kör oldum galiba sadece MASMAVİ bir ekran görüyorum.Sevgili T.D sen beni beğenmiyor musun!!!??? da beni kayırıp göstermiyon bakiiiim...
Ya ben anlamıyorum Noni senin yayınladıklarını görebiliyorsa benimde görmem gerek çünkü aramızda sadece 4 kat var yaaaa...
Neden bütün sorunlar bendee..:=(((

zynep dedi ki...

rakı, meze şimdi de bu ne diyeyim eller havaya....zeki mürende bizi görecek mi:P
hihihiihh

Dilek's Zone! dedi ki...

rakı, meze, müzik ve hoş sohbet dostlar... bi insan başka ne isteyebilir ki??? :)

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

@zynep
görmezse ayip,herhalde yani :)

@Dilek
Gece 11`de sufle mesala ;D

ubp dedi ki...

supermis ya :) hem yaratici hem yetenek isteyen turden. Seviyorum bu memleketimin reklamlarini yahu :)

Hanife dedi ki...

Reklamlar supermis.. Ne is TD, bir rakidir gidiyor:)) Saka bir yana ilk reklam cok guzel, hele kizin sesini cok begendim. Albumunu edinmek gerek..

Yahu su kamera cekimlerini nasil ekliyorsun siteye?? Bana da bir anlatsan, Ege'nin bebeklikte cekilmis bir iki goruntusunu eklemek istiyorum:) YArdimci olur musun TD abisi:)

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin