Perşembe, Aralık 21, 2006

Dikkat ,SALGIN var!! :)

Smiling is infectious,
you catch it like the flu.
When someone smiled at me today
I started smiling too.

I passed around the corner,
and someone saw my grin.
When he smiled I realized,
I'd passed it on to him.

I thought about that smile,
then I realized its worth.
A single smile just like mine,
could travel round the earth.

So, if you feel a smile begin,
don't leave it undetected.
Let's start an epidemic quick,
and get the world infected!







p.S
Bu fotograflar ne alaka diyenler olabilir,bunlar gecen sene bahsettigim bir emniyet kemeri kampanyasinin posterleri.Yüzlerindeki gülümsemeleri görünce bir tasla iki kus olayina cevirdim,bazi seyleri tekrardan hatirlatmakta sakinca görmüyorum,mühim olan amac,arac degil sanirim.

Herkese simdiden güzel bir haftasonu diliyorum.Yüzünüzden ve kalbinizden gülümseme hic eksik olmasin.

Bu haftanin sözü söyle:
"If someone is to tired to give you a smile, leave one of yours."

Slmlar
T:D

13 yorum:

D-Chic dedi ki...

Olleeyyy ilk post bana ait.
süper süper süper bu bana da bulaşttı bak sağ sola sırıtmaya başladım bile...Simply Red parçası da harika dinleyememiş olsam ve göremesem bile güzeeeeellll.Herşey güzellll bu hayatta görebilene.
Sevgileeeerr

shiningfingerprints dedi ki...

:)

dilayra dedi ki...

:))) harikaymış:))) elinize sağlık efendim:)))
:))))))
aldın mı mesajı??

:))))))
:)))))))))))

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

@D-Chic
aman dikkat et de basin belaya girmesin,bir bakmissin pesinde 50 kisilik bir erkek ordusu :)
Senin bu video olayini nasil halledecegiz bilemiyorum,dur bari en azindan sarki olarak altina bir ekleme yapayim,eger sarki varsa

@shiningfingerprints
T:D

@Dilayra
Sevgili Dostum,sayin hocam
mesaji aldim :D,umarim bu gülümsemeler ileride de devam eder.

coffeé dedi ki...

:)) teşekkür ederiz çok :)

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

@ela
rici ederim :D

zynep dedi ki...

yok yok çok güzel olmuş, tamda istediğimiz şey bu aralar içten bir gülümse, keyifli haftasonları...:)

arzu dedi ki...

Mr.TD:
Yani ben buradan şu sonucu çıkardım... emniyet kemeri olmadan yola çıkılmamalı...:-)) Eeee...insan yola çıktığında da yüzünde gülümseme oluyor tabiki...
:-)) hal böyle oluncada :-))) bulaşıcı oluyor...:-))
vss...vs...vs...:-))
toparlayamadım...:-))

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

@zynep
Sevgili i-Zynep :)
maceralarini bekliyoruz,bakalim yeni oyuncagina neler alacaksin ileride,
Güzel hafta sonlari :)

@arzu
he he :D,seni cok dagilmis görsüm hayirdir,yol gözükt galiba,gezme durumlari sanirim,seni gezgin :)
T:D

Noni dedi ki...

Bak ben de sana bir adet ibiş sırıtışı bırakıyorum, bakınız sağ taraf şekil A-1 :))

gulfi dedi ki...

: ))
BEN DE GÜLÜMSEDİM..
FOTOĞRAFLAR HARİKA:)

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

@Noni
sen cok benimsadinbu olayi,valal adin cikacak sonra kurtulamiyacaksin :)

@Gulfi
:),yaratici insanlarin cektigi fotolar sanirm böyle oluyor,fazla malzemeye gerek olmadan.

TalismanDiyette dedi ki...

Ya bu fotolar çok güzel..Gülümsiyim bari :)

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin