Salı, Aralık 05, 2006

Ahhh ,Ahhhh.Var mi Istanbulum gibisi....

Bu aralar söz hep Bogaz,Istanbul,Arnavutköy üzerine idi,hatta birkac kisi ile de komsu ciktik neredeyse.Bu seferki videoyu seyredince bana acikcasi saglam "vurdu",insanin ici gercekten fena oluyor,eminim siz de seyrettikten sonra kendinizi biraz buruk hissedeceksiniz.Kimbilir belki kiminiz oralardaki anilarinizi hatirlayacaksiniz,ya da su an oradan ne kadar uzakta oldugunuzu ,"kimbilir ne zaman bir daha görecegim" diyeceksiniz.Ya da dostlarinizla gecirdiniz hos anlari,söylediginiz sarkilari düsüneceksiniz.Ama insani mutlu etmesi gereken ve aklindan cikarmamasi gereken sey bence ,"Onun" ya da "O yerin" hala orda oldugu,uzakta da olsak,ulasamasak da ,orda oldugunu,ona iyi bakildigini bilmek. Sanirim bizim icin az da olsa bir teselli olmali.Kimi zaman biraz Pollyanna´ciligin sakincasi yok,hatta lazim bile,yoksa cekilmez bu hayat kolay kolay.

Televizyonlarda sanirim alkol reklamlari yasak oldugundan bu daha cok sinemalarda gösterilmek icin hazirlanmis.Sonradan hatta bir de album cikmis,bu arada sarkiyi söyleyen Ebru Yazici imis.Ben Raki seven biri olmamama ragmen,gercekten icmeye tesvik edici, cok güzel hazirlanmis bir reklam,Istanbul`un tanitimi icin bile kullanilabilir :)

Havalar nasil olursa olsun,biz sevdiklerimizden ne kadar uzakta olursak olalim,mühim olan gönüller bir olsun, gerisi zaten gelir diyelim.

slmlar
T:D

24 yorum:

Ezgi dedi ki...

Ah, baba kız yaptığımız Burgazada gezmelerini, rakılı mezeli noktalamaları anımsattı reklam filmi...

Tesekkurler ve merhaba, ilk mesaj rakıya kısmetmiş.:P

NEW YORK MUHTARI dedi ki...

Mr. TD senin yaptigini elin cinlisi yapmaz valla. Alkolik degil ama melankolik yaptigin kesin bizleri. Daha Arnazvutkoy'un sizisi dururken... simdi de bu... bu gidisle, 2 hafta sonraki finallerim yalan olacak, cunku bu postlar adama zorla valiz hazirlatir.

sibella dedi ki...

canim yaaaaaa cok guzeldi bu,valla,tuylerm diken diken oldu..sende olmasan nerden haberim olcak benim boyle seylerden:)icelim,guzelleselim..bende iki yudumla sarhos olurum hani:)

TugCe dedi ki...

anlasildi, turkiyeden uzakta olanlarin hepsi 3 asagi 5 yukari ayni videolari izleyip etkileniyor..ben de 10 gun kadar once izlemistim bu videoyu, raki raki diye aglayasim gelmisti...
Ben severim rakiyi, rakiyla olan muhabbeti severim, zaten raki dedin mi cok yakin arkadaslarinla iciceksin..
Raki turkiye gibidir diyolar, disardan gorundugu gibi degil, icine girdin mi insani farkli yapan birsey..

arzu dedi ki...

Don Juan DeMarco...

Yaaaa... bunu gördükten sonra kesin kafa çekilir dedim... Cuma gününe nevizade programı koydum...:-))
darısı seninde başına...

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

@ezgi
Hosgeldin Ezgi,
Sen de de güzel seyler cagristirdigina sevindim.
Her zaman beklerim yine sayfama,
slmlar
T:D


@N.Y Muhtari
Ya cinliye benzer bir halim mi var ,boylu poslu,yakisikli :) bir Türküm valla.Hadi hadil,bak sana o kadar kiyak cektik,ne trickler anlatim,hasretin azalsin diye,idare ediver bir süre :)

@Sibella
Cok icme Sibellacgim, sen icmeden de güzelsin,Kelcigim de tabi ki , kih kih :)

@Tugce
Bilirim senin sevdigini :),benzetmen de süper olmus bu arada :)

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

@arzu
:),hadi bakalim artik detaylari bekliyoruz haftaya,söyle iyice bi kopun,atin stressleri,negatif enerjiler :)

D-Chic dedi ki...

Hele bu aralar havalar çok iyi gittiği için o boğaz nasıl tıklım tıklım bir bilsen.Dünyanın en güzel yeridir bana göre...
Yeni Rakının öyle bir reklamı var dediğin gibi TVde gösterilmiyor ama bana mail yoluyla gelmiştti ve aynen bu akşam meyhane mi yapsak teşviğinde bulunuyor süpeeerr yaaa...
Bizim blogumuzda 3 gündür resim hatası veriyooor canımız sıkkın.Ne ki bu böyle!!??

zynep dedi ki...

TD TD TD... naptın sen yaaaa, ben ank.da olmama rağmen aralık sonu İst planları yapmaya başladım ahh ahhh...reklam filmi çok güzel hazırlanmış, sende damardan ohhh:P
new york muhtarı sen çalış çalış, bu TD alem yaaa...
haydi şerefeeeee...

Ayse dedi ki...

:) ya hiç sorma.. Ben geçen sene İtalya'da yaşarken oturup Babam ve Oğlum'un fragmanına ağlıyordum resmen. İyiki bu yokmuş piyasada! Bu video da aynen söylediğin gibi sinemalarda gösteriliyor bugünlerde. Kaç kere şöyle bir bakıştık yanımdakilerle acaba filmi bırakıp da rakı içmeye mi gitsek diye:):) Yakındır.. Çok başarılı reklam.

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

@D-Chic
Bak bak nasilda ballandira ballandira anlatiyor, aferin sende hainlik olayini ögreniyorsun,kih kih,buralari okuya okya bölye oldun,bir de sayfana resimler falan koy söyle,bogaz manzarasi,midye tava,bira falan.Ya hainler diye bir blogmi acsak acaba :)
Resim olayindaki problem sanirim Beta-Bloggerlarda var,gecen gece senin ortaginda aygliyordu olmuyor diye.Gecer gecer :)

@zynep
Valla bi si yapmadim,suc bana linki yollayanda,he he adini aciklamiyim simdi,tehtidler falan yagmasin ona,kih kih.
Tamam bundan sonraki cok damardan olmayacak,eritme tableti seklinde,haifi bisiler koyacagim sayfaya.
NY. muhtari kopmus valla, saat de bir posting yapiyor,yakinda onu bloggerden da cikarirlar kesin,sayfamizi eskitiyorsun diye :D

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

@ayse
Insan evinden uzakda olunca ruh hali bambaska oluyor,benim en begendigim reklamlardan birisi OPET in var ya, Fatih Terim le olan,nedendir bilmiyorum,belki milliyetcilik duygularina hitap ediyor insanin bir sekilde ondandir.Akil ermiyor pek .

Çilekli Pasta dedi ki...

Rakı içmesem de reklam harika gerçekten, offfff

ubp dedi ki...

Senin bu yaptigin iskence degil de ne simdi kardesim...
Yaktin sabah sabah..

NEW YORK MUHTARI dedi ki...

soz hakkimi kullanmak istiyorum:

New York 'ta o kadar cok ucretsiz aktivite oluyor ki, simdi onlari bir hafta sonra yazsam, delimidir nedir bu muhtar demezler mi adama??

sonra ilk kez bir fotografim basilmis, simdi drafta koyup bekliyeyim mi??

Sabirsiz Muhtar

Oya Kayacan dedi ki...

İstanbul rakısız olmaz. Rakısız İstanbul olmaz. Ah bizim buralar. Kulenin kızlığı bozulmuş olsa da, iyidir karşılıklı kadeh kaldırmak.

B. dedi ki...

Yok yok yok, Istanbul gibisi yok!!! : )

Sevgili TD, blogla ilgili soruyu yolladim sana! Basima bela aldim gibi geliyor ama, bakalim, su an evde sadece guluyoruz! Bir garip oldu sayfam.

B.

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

@B.
gurbetciler burda toplandi.

Simdilik gelen giden mail yok,dogru adrese yolladigindan eminmisin,sayfanin asagisinsaki ,gmail adresine ?

B. dedi ki...

: ) Dogrudur, gelir, gelir.
Gurbetciler? Valla dogru aslinda. Kendime diyemedim o lafi. Simdi guluyorum valla, ama dedigin dogru, resmen gurbetciyiz.
Iyi geceler ve tekrar cok cok tesekkurleeer!
B.

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

ne zaman yolladin ki , yarin mi :),öyle ise yarin gelir, he he ,pulunu eksik yapistirmisinizdir kesin :)

Noni dedi ki...

Sevgili T.D. çok hüzünlü gördüm seni silkelen ve kendine gel lütfennn!!!

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

@Noni
24 saat sonra aklina geldik ha,biz mayolu resim koymadik diye oluyor böyle :P,adimizi TOPAC miydi ne degil ki,he he.
Iyiyim merak etme,düzeni bozma,tam herkesi damardan havalarina sokmusken :)

Serra yiLmaz dedi ki...

ben de icki kuLLanmiorum ama rekLam super. Cok guseL oLmu$.. $arki da, goruntuLer de..

~Serra

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

@Serra
bizimkilerde kaptilar artik bu reklam olayini :)

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin