Çarşamba, Kasım 01, 2006

Yolcudur TD ....

Goz acip kapayincaya kadar gecti 3 ay,evet tam 3 ay olmus Turkiye`ye geleli bu sefer,kendi kalis rekorlarimi bile kirdim.Ama ihtiyacim varmis demek,kendimi gercektenden de yenilenmis gibi hissettim.
Bu gectigimiz aylarda neler oldu diye bakalim bir:


Kofte ile beraber super bir tatil gecirdim Bodrum`da.Laf ondan acilmisken alsin size yeni bir Ingilizce dersi:
Gecenlerde Kofte ve annesi ingilizce kitabina bakiyorlarmis,o sirada ogrendikleri kelimeler "tall " ve "short".Once annesi tall -short diye soyluyor kofte de tekrarliyormus.Bu boyle tall-short diye devam ederken kofte :"annecigim ben esofmanla pantalonu da biliyorum demis sortdan baska".Ne denir bilmem ki artik,cin cin :)


Daha sonra TDDady nin bahceleri vardi(Princinn hanim cok begenmisti):


Daha sonralari tangolar vardi bir sure,hatta uzun bir sure de eslik etti bize onlar

Winni ve Wadaa`nin maceralari da vardi bu arada tabi,onlarin gunes keyifleri ozellikle:

Cok ozel insanlarda tanistim daha sonra,kimini daha onceden ,ses olarak da olsa,taniyordum kimi ile de ilk defa House Cafe`deki bulusmamizda karsilastim.Ama bu kisilerin arasinda benim icin ozel olan kisilerin de oldugunu soylemem lazim,umarim bu dostlugumuz devam eder.

Konu "ozel kisiler"den acilmis iken benim icin hos olmayan bir gelisme de bende ayri bir yeri olan bir kisinin soyledikleri,ifade ettigi ile yaptiklari arasindaki tezatlik idi, beni gercekten uzdu,ben insanlarin her zaman durustlugune ve iyi niyetine inanmama ragmen,boyle bir seyi yasamaktan da uzuntu duydum,bu bana kisilerin karsilarindakilerine verdigi deger konusunda da belki de bir ders oldu sanirim,ne yapalim hayat okulu bu degil mi...

Aci,tatli yonleri ile gecti bu 3 ay,bu Istanbul`dan yazdigim son posting.Bundan sonraki sefer sanirim Viyana`da olacagim,umarim size de daha iyi haberler iletebilirim ordan.Bir sure ortalarda olmazsam merak etmeyin,bu donusumde basim oldukca kalabalik olacak cunku,beni de zor bir donem bekliyor orda.

Ben yokken kendinizine iyi bakin,dostlugun,sevginin degerini bilin ,cunku ikisi de cok zor bulunan ama cok kolay kaybedilen seyler.


Yakinda gorusmek uzere,

slmlar
Mr.TD

12 yorum:

Berceste dedi ki...

Yolun acik olsun ve kendini cok ozletme !
Kolay gelsin uzaklarda...
Aslinda bize gore daha yakina geliyorsun ama...

dilayra dedi ki...

evet, yolun açık olsun..
herşey gönlünce olsun..
ben eminim daha iyi olacak:)

arzu dedi ki...

güle güle git güle güle gel... yaşamında güzellikler ve sevdiklerin olsun...
çok ders çalış... çok çok oku...memlektimize faydalı bir evlat ol...:-))) kehhhh...kehhh...
vatan millet senden hizmet bekler.....:-)))))))))))

zynep dedi ki...

Mr.TD, güle güle git ve kendine dikkat et...ayrıca geçmişte yaşananlarıda tatlılıkla bırak, bırak ki dostluk sende kalsın de mi....
:)

Şebnem dedi ki...

İyi yolculuklar Mr.TD. yine bekleriz:)) Oralarda da bizi habersiz bırakma.

princess dedi ki...

lokum beyefendi, yarin iyi yolculuklar, havalara bakilirsa gitmenin zamanidir :)) kendine iyi bak, siki giyin, usutme:),bakacak kimse yoktur simdi oralarda, tangolari ozletme, arayi acma, yine gel :) seninle yuzyuze gorusmek guzeldi:), hep dost olarak kalman dilegiyle. uzen kisileri de dert etme, hayatta hep var onlar, sen geriye diil, onune bak.

ubp dedi ki...

Türk Lokumu, sana iyi yolculuklar dilerim :)
Tekrar bir blogcular toplantısında görüşmek üzere :)

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

guzel dılekleriniz için sagolun dostlar.Sızın de hersey gönlüzce olsun,gidince sızı haberdar ederim.
Yeni güzelliklerde bulusmak üzere :)

princess dedi ki...

sisstt simdi benim yorum yuzunden yine arama motorlarina takilican, iyi hit alir blog:D

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

gördüm :)
canın sağolsun :)

Oktay Ahmed dedi ki...

Çok içten bir post olmuş... Çok güzel... Yine bekleriz...

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

@O.Ahmet
tesekkürler bazen ciddi seylerden de söz ediyorum iste,yine gelecegim,ege nin güzelliklerine doyamadim :)

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin