Salı, Kasım 14, 2006

ÇOCUKLAR


Dünyayı verelim çocuklara hiç değilse bir günlüğüne
allı pullu bir balon gibi verelim oynasınlar
oynasınlar türküler söyliyerek yıldızların arasında
dünyayı çocuklara verelim
kocaman bir elma gibi verelim sıcacık bir ekmek somunu gibi
hiç değilse bir günlüğüne doysunlar
dünyayı çocuklara verelim
bir günlük de olsa öğrensin dünya arkadaşlığı
çocuklar dünyayı alacak elimizden
ölümsüz ağaçlar dikecekler

Nazim Hikmet


p.S
Foto journeytoblue.com a aittir,katkilarindan dolayi tesekkürü borc biliriz :D

8 yorum:

dilayra dedi ki...

cocuklar bizim gelecegimiz ne de olsa degil mi?
hep mutlu oyunlar oynayacaklari bir dunyalari olur umarim.. eline saglik:)

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

sevgili foto annesi,önce güzel foto icin ben tesekkür ederim,
tüm dileklerine ,bütün kalbimle katiliyorum,biraz pesimist de olsam bu konuda,ümidi kesmemek lazim.Arada biz de oynariz canim,he he,saklambac,dokuztas,öndetura1-2-3 :)

TugCe dedi ki...

cok guzel ya... :(

princess dedi ki...

eee simdi senin katkin ne burda lokum beyefendi :D? foto guzel, siir super :))) optum cookkkk, dur sen yazmadan ben soyliim yine cinligim uzerimde :))))))

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

@tugce
valla cok aradim bunlari,dostlar sagolsun

@princinn
ben güzellikleri bir araya getirdim tabiki,vesile oldum da denebilir.
Seni yine cookkk cin gördüm bugün :D

XX
T:D

zynep dedi ki...

TD, chidonun dedigi gibi senin katkın ne:) neyse zaten işte kafamı bozdular bu foto super oldu azda olsa rahatladım ayyyy...
çok sevimliler Nazım'ında, dilayranında e tamam seninde ellerine sağlık...;)

Luz dedi ki...

Çocuklara dünyayı, bana da dünya kadar nur topu çocuklar inş. :)

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

@zynep
bir daha baskasindan foto alan ne olsun emi,ah ah!

@luz
ne deyim bilemedim,amin mi , insallah mi :)En iyisi gönlünce versin diyim ben :)

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin