Cuma, Kasım 24, 2006

Mr.TD ve cafewien 1 Yaşinda :)


"Hosgeldin, yeni blog kazanmisiz, hayirli olsun hepimize....."
diye gelmis ilk comment, bundan 250 posting önce. O günden bu zamana kadar 53.000´in üzerinde ziyaret edilmis sayfa. O zamandan bu güne bircok yeni arkadas edindim, kimi ile yüzyüze de görüsme firsatim oldu,kimi ile de arkadasligimiz uzaktan da olsa devam ediyor,sonucta mesafeler engel degil ya :D.
Ama bir yandan da biraz hayal kirikligina da ugradim, cyber alemde bazi seylerin gerceklerden,samimiyetten uzak da kaldigini da gördüm zaman zaman.Insanlarin karsiliksiz gösterilen ilgi ya da yardim karsisinda arkasinda bir bit yenigi aramalari beni sasirtti, belki de yadirgamamak gerekli,belki de onlar da hakli, ne de olsa cikar dünyasi degil mi ,menfaatler ön planda.Insanlarin birbirlerine kin kusmalari,küfürler yazmalari karsisinda da baka kaldim bazen,bunlar ciddi olamaz falan dedim icimden,ne kadar cok laf sokusturma,kritik etme,asagilama meraklisiymisiz ya!
Neyse yolumuza devam ediyoruz,önemli olan da bu sanirim.

Cilgin bir dünyada yasiyoruz, kavgalar, entrikalar, hakaretler, düsmanlik,cikarcilik, ve bunlarin arasinda tutunmaya,kaybolmamaya calisan, sevgi, dostluk, mutluluk ve paylasma duygulari.

Bundan sonra da ben buralarda olacagim,elimden geldigince kaybolmamaya calisanlarin tarafinda yine, en azindan olmaya calisacagim, ama aralarda hainlikler yaparim,o kadar da olsun degil mi :D ,Hain TD ,adimiz cikmis bir kere :) ,hepinizi beklerim efendim yine!

Bu hafta biraz nostalji ile baslamistik,benim doldurdugum kasetlerdeki sarkilardan biri ile de bitirelim,Yusuf abi söylüyor :)


slmlar
Mr.T:D

43 yorum:

Berceste dedi ki...

Mutlu Yillar Cafe Wien!
Nice yaslara...
Iyi ki boyle bir karar almissin da Berceste blog'a ogretmenlik yapmissin :) Tesekkurler blogger ogretmenligin icin hain ama duygusal takilan, koftenin dayisi...
Seeey pasta yok mu bu kutlamada??? Mum uflemece, sarki soylemece falan????

dilayra dedi ki...

iyi ki doğdun:)
kafana fazla birşey takmayacaksın bir kere.. bir tane hayatımız olduğunu unutmayacaksın.. kimseyi kırmaya, üzmeye değmez.. bunun kıymetini bilen insanlarla devam edersin olur biter. herkesin kendine göre haklı sebepleri oluyor zaten. herkes haklı:))
buralarda olma sebebimiz haklı-haksız olduğumuzun kanıtlanması değil.. burası sana özel bir yer. hayatını, sevdiğin-sevmediğin şeyleri paylaştığın, içini döküp rahatladığın bir yer. buradaki hiçbir şey için kimsenin seni eleştirmeye hakkı yok. bunları konuşmayı bırkalım veeee artık sache torte miydi neydi, onun şööyle profilden göründüğü güzel bir 1. yaş kutlaması fotosu alalım please:))))

celerone dedi ki...

Aman Td, sakın kaybolma bir yerlere. Biz biliyoruz seni.

Sen ki bana bu yaştan sonra arka koltukta kemer taktırmışsın, Gezi Pastanesine Sacher Torte ısmarlamama neden olmuşsun.

Nice nice yıllara Cafe Wien,

Sevgiler,

ARZU dedi ki...

Don Juan DeMarco....:-)))

duygusal hain adam...Dilaranın da dediği gibi herkes haklı bu dünyada... Yaşadığımız anları geride bırakıyoruz o yüzden devam... ileride yaşayacaklarımızı görmek ve anlarımızı çoğaltmak için... !!!! ilk hedefimiz ANLAR...:-)))

1 YAŞIN KUTLU OLSUN....

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

@berceste
tesekkürler :),pasta yoktu bu sabah aldim taze olsun diye,sabah sabah iyi gider :)

@dilayra
mesaj alinmistir,cok haklisin gercekten biz yolumuza devam edelim :D
Valla cok pasta talebi olunca hemen sabah gittim aldim valla,buyrun efendim,siz de alin :D,cekinmeyin canim , alin alin.

@celerone
güzel sözlerine tesekkürler,aman siz de(sen ve diger blogdaslar)kaybolmayin biryere,yoksa buralari cekilmiyor :)
Ayrici birkac kisinin bazi seyleri düsünmesine ya da dikkat etmesine araci olduysam ne mutlu bana,olurda buralara gelirsen söz Sacher´e beraber gidecegiz.

acemi dedi ki...

Cafewien'in doğum günü kutlu olsun! Sacher de çok güzel görünüyo, canım çekti. Almanya'da var mıdır bunlardan? :)

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

@arzu
sevgili cafe(wien ve house) dostum,
döktürmüssün yine, seni cok filosof gördüm bugün,dogru söze yine ne denir :)
Daha nice beraber anlara :)

pasta nasil parliyor ama dimi, cok hainim di mi :D

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

@acemi
tesekkürler,
fotograftaki schokomoussetorte,bizim burdaki ünlü bir pastahanenin
Konditorei Oberlaa

Chloe dedi ki...

TD nice yaşlarına sevgiyle, bilgiyle, sağlıkla, huzurla, nice paylaşımla... YouTube yi senle keşfettim ben:P
Hadi bakalım şimdi önüne bakma zamanı, geçmiş geçmişte kaldı artık yeni şeyler söylemek gerek.

onemorehandbag dedi ki...

Happy bloggiversary!

Mutfakta Zen dedi ki...

kutlu mutlu olsun td!
bos ver dünyada her zaman iyi de kötü de, ak da kara da, gerçek de sanal da olacak. önemli olan dogru kalmaya çalismak sanirim. nasil olsa bilen bilir. bilemeyenlere de ögretiriz icabinda degil mi sevgili hain td?

zynep dedi ki...

aaaaaa:)
1 yaşında mı oldun, tamam sonraki aşamalar yürüme, diş çıkarma konuşma oooo:)
pasta da çk güzel insan 1 dilimde bze verir:P

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

@Chloe
tesekkürler,sana yardimci olabildiysek ne mutlu :),seni de burlarda hep görmek isteriz.

@Onemorehandbag
Tessekkürler

@Mutfakta Zen
Sevgili Tijencigim,
Mühim olan biz kendimizi gibi kalalim,gerisi fani zaten,degil mi :)

@Zynep
Sevgili Zynep,
feda olsun sana ,lafi mi olur :),buyur tabi ki.
Bu gecen zamandaki destegin icin de ayrica tessekürler.
Dis cikarma olaylarini Tijenle de konustum,bana dis bugdayi yapacak hatta :)

B. dedi ki...

Ilk (gereksiz yere)zirladigim bir aksam susturmustu beni bu blog. Sergiler, fotograflar epey ilgimi cekmisti. Bir ara muzik kanali gibi kullandim. Blogla Bodruma gittim. Sonra Bavulda peynir stoklayan tek Istanbullu olmadigimi ogrendim... : )
Eglendim.

Acikca soylemek gerekirse sadece 2-3 blog var -surekli- okudugum. Turkce dergi gibi.. Ben buradan cok memnunum.

Mutlu Yillar TD... : )
B.

Berceste dedi ki...

Bak yapmis gene hainligini, simdi ben merak ettim o mum gercek mi sanal mi, bir deeee o pastayi ooooyle dilimlenmis mi satiyorlar hep?

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

@B.

Sevgili B.,
yanilmiyorsam senin ve esinin anilarina baska bloglarda da rastliyorum :),ortak bloglar diyim artik.Sana da actiracagiz ,bu böyle olmayacak,hadi bakalim simdiden bir isim düsün :),artik B. ye bir isim verme zamani geldi :)
Güzel sözlerin beni cok mutlu etti,zaman zaman güldürüp,zaman zaman düsündürüp,diger kalan zamanlarda hainliklerle devam edecegiz umarim.Müziksiz de olmaz tabi.

@Berceste
Sanal olsa ne olur,banal olsa ne olur ,koymusuz iste bir mum duruyor,aaaa.Insan hocamin dogumgünü+ögretmenler günü ,bir cicek ,pasta alir gelir,ah ah :(,nerde o eski ögrenciler :)

Berceste dedi ki...

Mum sanal anlasildi:D Pasta gercek mi bari:P Eeee dilimlenmis mi satiyorlar dememissiniz onu sayin hocam??? Hoca, bey ve de yasca kucuk olunca cicek meselesi yas is, pastayi da Avusturyalilar benden guzel yapiyorlar, bayram seyran siz buyugunuze getirdiniz mi tatli falan sayin hocam????

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

@berceste
yok ya öyle kesilmis degil,istersen ama kesiyorlarda,bana bu böyle geldi.
bayramda geldim evde degildiniz :P

Yildiz dedi ki...

Püfff........

Güzel bir dilek tutmayı unutma :)

Schomousse Torte'ye benziyor bu Oberlaa'da yediğim, hala tadı damağımda olan :P

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

@yildiz,
peki tutacagim :)

pasta evet o,tadini yiyen bilir di mi,sen yemiyenlere anlatirsin artik :)

princess dedi ki...

yasgununde bile hainlik yapip pasta koymussun lokumcugum :) olmuyor boyle, yiyen var yiyemeyen var, pek hani gordum yine sizi, normal bir pasta koy oraya, canimiz cektiginde gidip alabilelim di mi:)?

ben bu blog sayesinde tanidim seni, yuzyuze tanisabilmis olanlardanim, dostlugumuzun hala devam ediyor olmasini da seviyorum:). o yuzden nice yaslara ve hep buralarda ol :) anonymoussuz guzel blog gunleri dilerim :P

NEW YORK MUHTARI dedi ki...

Nice senelere Mr. TD.

Umarim daha uzun yillar gorduklerini, sevdiklerini bizlerle paylasirsin.

TugCe dedi ki...

nice senelere..demek ki asagi yukari ayni gunlerde yazmaya baslamisiz..
ben ilk aslinda ekim ayinda yazmistim, sonra sinirlenip onu silmistim..sonra 20 kasimda tekrar baslamistim:)

Luz dedi ki...

Bende sanalın o soğuk yüzüyle bir zamanlar tanışanlardanım.Çok başka bir alem, çok sahtelerle dolu bir alem..Neyse bırakalım bu çirkin soğuk şeyleride ben seni okumayı çok seviyorum arasırada da olsa iki laf etmeyide..Hep burda kal ki şu harika müziklerinle dolsun gözlerim ..Nice senelere !

amirah dedi ki...

Happy Birthday Cafe Wein :)))) You couldn't have chosen a yummier cake :) Thanks for visiting my blog and leaving all the kind comments. Long live Cafe Wein!! *lol*

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

@princinn
he he cok hain gördüm yine kendimi :D,ya bunu da gidip al, ne olacak iki saatlik mesafe yani.
Ben de seninle virtuel ve reel tanistigim icin kendimi sansli sayanlardanim sevgil Goncagül Hanimcigim,ben buralarda olmaya calisacagim,sen de kaybolma ama :)

@NY Muhtari
Tesekkürler Muhtarcigim,
Umarim hep beraber daha uzun bir süre buralarda oluruz :)

@Tugce
Sevgili Cilginimiz,
tskler,bir dahaki sefere beraber kutlar,etkinlikler düzenleriz artik,güzellik yarismasi,yemek yarismasi falan.

@Luz
Cok karamsar olmamamk lazim degil mi :),umarim herzaman severek okursun,tabi ki sohbetlere devam,onlar da olmadan olmaz,nerde olursak olalim.


@Amirah
Dear Amirah,
Thanks o lot, as the reader who fardest away you are somehow special :)
I like your blog too,
see you soon :)

GAMZE dedi ki...

Nice yıllara kardeşim,böyle özel günlerde sanal ortamda kutlamada bulunabiliriz(çok fazlahoşlanmasakta).Köftede iyiki birthday dayı şarkısını söylüyor,gerçek haytta SENİ SEVİYORUZ

Derya dedi ki...

Happy 1st anniversary sevgili TD'cim,

Sen takma kafana hicbirseyi olur mu ? Bu guzel blogunuda hic birakma, seni sen oldugun icin seven insanlarla yola devam...
Seni cocuklugundan beri taniyan biri olarak seni cok sevdigimizi unutma canim...
Hip Hip hurray

Aysin dedi ki...

Nice mutlu senelere. Sen cok iyi yapip bu blogu acmissin ve iyiki bana hocalik yapmissin. Senin onunde saygiyla egiliyorum hocam. Yola devam mutlulukla,saglikla ve basariyla

Adsız dedi ki...

TD,bloğuna ara sıra girip bakıyorum. Hoş yazıların oluyor, günlük yazmaya devam! Ben 1995 ten beri günlük tutuyorum biliyormusun? Görüşürüz gençlik ! A T O

osslem dedi ki...

nice nice yıllara :)

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

@gamze&köfte
Ben de sizi cok seviyorum,köftecigimide cok öptüm,en kisa sürede görüsmek üzere :)

@derya
tesekkürler seker ;),yakinda senin oralara da bi ziyarete gelecegim zaten,bu yaz az görüsebildik.

@aysin
sevgili dostum aysin,bu yaz bulusma gerceklesemedi ama artik seneye bir ankara toplantisi sart sanirim,hadi git simdi biraz blog calis bakiyim :)

@ATO
genclik sagol,tabi artik Ayvalik sezonu bitti,evlere kapandiniz :)
Ben sana da bir blog actiracagim yakinda zaten,bak gör:)

@Osslem
tesekkürler osslem,hep beraber :)

Ayse dedi ki...

Nice mutlu yaşlara :):):)

Adsız dedi ki...

Sanal alemde tüm kötümserliklerden, kirginliklardan uzak nice seneler dilerim TD.
Senem

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

@ayse
Tesekkürler Ayse :),seneye de seni kutlariz artik :)

@selen
Sagol Selen,sen de hosgeldin :)
beni en cok sevindiren seylerden biri de cogu zaman sayfayi okuyan ya da gören kisilerin,bir anda bir isim kazanmasi,anonym olmaktan cikmalari ve birseyler yazmalar

Dilek's Zone! dedi ki...

Nice mutlu yıllara hep beraber than:) Hep böyle yazalım, konuşalım, gönlümüz bir olsun:)))

Şebnem dedi ki...

Nice yıllara Mr. TD. Bu blogun yıllarca devam etmesini dilerim. Pasta ve müzik harika daha ne olsun?

limoncicegi dedi ki...

Nice Yillara Tamer Dogan, uzun yillar okumak, seni ve yasadiklarini takip etmek isteriz. Bir cesit dizi gibi ama butcesi biter mi denilmeyen, tutarmi tutmazmi hesabi yapilmayan ve gercek !

eheheee isim konusunu attim, bakalim kacinci denememde tuttururum :))

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

@Dilek
daha ne diyim artik bu dileklere :),tüm kalbimle katiliyorum :)

@sebnem
dahaasi saglik olsun ,degil mi:)Tesekkürler

@limoncicegi
he he,süper isim valla,dur bi bakiyim kac harf tutmus,2 :)
Güzel dileklerin icin tesekkürler :D

Noni dedi ki...

MUTLU YILLAR :)

Sizi kıskanmadım desem yalan söylemiş olurum, ben daha çok yeniyim ve 1-2 comment geldiği zaman sayfam okunuyor diye inanılmaz mutlu oluyorum.
Evet haklısınız sanal dünyada herkes istediği her kılığa bürünebiliyor ama yine de iyi insanlara olan inancımızı kaybetmeden ve ne tür eleştiri gelirse gelsin duygu ve düşüncelerimizi içimizden geldiği gibi doğal bir şekilde yazmaktan vazgeçmemeliyiz bence.
Sevgiyle kalın...

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

@Noni
hosgeldin sende TD´nin acayip dünyasina.
Ben direk olarak sen diyorum,burda kural böyle :),bir tek Berceste "siz" der o da "hoca-cekirge" olayinda dolayi :).

Kiskanma ne olur,yaz senin de olur :) diyeyim,senin farkinda olmadigin ya da comment yazmayan bircok okuyucun olabilir aslinda,o yüzden karamsarlik yapma.

Iyilik ve güzelige inancimizi da kaybedersek zaten ,geriye de pek bir sey kalmiyor zaten,

slmlar
T:D

metin dedi ki...

Blogunuzun 1. yasini kutlar, nice yillar dilerim. Amerika'dan sevgiler. Happy Birthday!

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

tesekkürler metin,sana da blogunda basarilar :)

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin