Perşembe, Kasım 16, 2006

Mavi Liman

Mavi Liman

''çok yorgunum
beni bekleme kaptan.
seyir defterini başkası yazsın.
çınarlı, kubbeli, mavi bir liman.
beni o limana çıkaramazsın...''


Bu siiri daha sonra Cem Karaca bestelemis ve sarki haline getirmis.Istanbul`dan dönmeden kisa süre önce bu sarkiyi televizyonda görmüstüm,yeni bir videoclibi cevrilmisti,Ferhat Göcer ile,degisik gelmisti ama hosuma da gitmisti.Aslinda sarki biraz ümitsizligi anlatsa da biz yine de unutmayalim ki insan umut ettigi sürece yasiyor,o yüzden elimizden geleni yapalim,ümidimizi kaybetmemeye calisalim,bu hayat güzel,zor,kimi zaman hatta cogu zaman acimasiz,egoist,cikarci ama olsun yine de elimizde olan bir tek bu hayatimiz var,onu "yasamaya" calisalim.

Yaziyi güzel bir söz ile bitireyim dedim bu sefer,dün bir sayfada okudum,"Hic kimse bir dostunu kaybedecek kadar zengin degildir" diye,dogru söze ne denir :)

Herkese güzel bir hafta sonu diliyorum simdiden,
Havalar nasil olursa olsun,sizin havaniz iyi olsun,cevrenizden dostlariz,sevdikleriniz eksik olmasin(yeniyil ve bayram mesaji birlikte gibi oldu valla,bir kenara not alayim ben bunu)

Slmlar
Mr T:D

12 yorum:

TugCe dedi ki...

sondaki soz guzelmis gercekten..kac tane gercek dost var ki etrafta..

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

tek elin parmagindan az :(

celerone dedi ki...

Sevgili td,

hani bana şarkı eklemeyi öğretecektin? mail attım sana. aksaklık olduysa b_celeron@yahoo.com'a beklerim efenim.
endişeli pericik eklemiş bile :)

Şebnem dedi ki...

Birileri gider gitmez Türkiye'yi özlemiş bile hı.

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

@celerone
4 gün önce cevap yazmisim, hatta sana yazdigim bir kopyasini periye yolladim,o da ordan bakarak yapti sanirim.
simdi tekrar yolladim.

T:D

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

@sebnem
özlenmez mi yani :(,bu sefer 3 ay kaldim,normaldir.

arzu dedi ki...

Mr.TD.
Geçengün yaşamı düşünüyordum...herşey sırasıyla gözümün önünden geçiyor...ama asıl ve gerçek olan bana o anda düşünmem geliyor, yani o dk. ve o "andan" başka hiçbirşey okadar gerçekçekçi gelmiyor...
Klasik bir söz olan "anı yaşa" kelimeside bu yüzden doğru sanıyorum...
yani "an" dediğimiz şey yaşamın ta kendisi aslında...
ümitlerimiz, arzularımız uzun süreli, hayallerimiz limitsiz....
ama tüm istemlerin ötesinde bunları gerçekleştirebilmemiz için "an"larımıza ve dk'larımıza yani yaşama ihtiyacımız var...:-))

ANLADIN SEN, ANLADIN....:-)))

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

@arzu
:D ,anladim msen böyle güzel anlattiktan sonra anlamamak mümkün mü...

Kevser Banu dedi ki...

Çınarlı, kubbeli , ağaçlı bir liman her zaman cezbeli olmuyor demek ki...

Herkes olmak istediği yerde olsun. Mavi deniz ya da mavi liman ya da nereyse kalbindeki...

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

@kevser
herkes olmak istedigi yerde ve kisilerle olsun diyelim :)

Adsız dedi ki...

bu gece bu saat bu oda bu ulke ve limanli kubbeli cinarli limanin sarkisi kasten mi yapiyorsunuz kesten mi ...

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

valla kasit yok :)

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin