Cumartesi, Kasım 04, 2006

kartal kondu :(

7 yorum:

Berceste dedi ki...

Kartalin icindeki neden uzgun??? Yeni bir baslangic ve super haberler bekliyoruz, suratini da asma oyleeee !

ubp dedi ki...

Kartal'ın halinden göçmeyen anlamaz efenim...

Aysin dedi ki...

Cok sukur kartal yuvaya dondu. Hasetimden catliyordum bende. Seni oralarda zor gunler beklesede senin ustesinden gelecegine inaniyorum ben.. Insallah her sey cok kolay yoluna girer. Oradaki islerini hemen halledeip yine donersin Turkiyeye. Viyanaya selemlar ve sevgiler...

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

@berceste
3 aydan sonra ayriloik cok zor oluyor ,ne diyim

@ubp
cok dogru söyledin ubp kardes,ben beni bilmem ben ben olmadikca :)

@aysin
kartalin yuvasi turkiye,burasi ikinci adres,catlama iste geldik :)
seninde sesini duymak iyi oldu,artik cok kaybolma sen de :)

Aysin dedi ki...

Nasil catlamam Td'cim. Sen Istanbul ,Bodrum sefalari sur onlarida ballandira ballandira anlat ondan sonrada catlama...:))

dilayra dedi ki...

hoş gitmişsin kurban:) şimdi artık güzel şeylere konsantre olma zamanı.. hadi bakiim..

Adsız dedi ki...

ne yuvası be? Boka kondu, boka! Ustelik kırk yıllık seyini de sattı oyle kondu. Yuva dedigi de n.zi sitesi. Hayırlı olsun

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin