Perşembe, Kasım 30, 2006

Happy Birthyday !!!!!!



Sevgili Can Arkadasim,

Dogumgünün kutlu olsun,her seyin en güzelini ve en iyisini diliyorum senin icin,her sey diledigin gibi olsun,sen de gelecekte hep böyle kal ki,dostluk,sevgi,dayanismanin,dürüstlügün ne oldugunu görebilsin herkes.

Imza
1.Numarali hayranin T:D


**************************************************
Bügün benim icin hayatimdaki en önemli kisilerden birinin dogumgünü,onun yaninda olamasam da kalperimiz,düsüncelerimiz hep bir."iyi ki varsin diye" söylenebilecek insanlarin hayatimizda olmasi bence cok önemli,ama kalici olanlarindan bahsediyorum,öyle bazen hos bir meltem gibi esen,insana huzur ve mutluluk verip de sonradan bir kasirgaya,felakete dönüstürenlerden degil.Umarim sizlerin de en azindan böyle bir hayat,can arkadasi ,dostu vardir.


Bu dogumgününü firsat bilip güzel tatlilarida sizinle paylasayim dedim.Belki dogumgünüde tek pasta olur,ama kisi özel olunca rakami biraz yükselttim,komsuda pissin ,size de düssün diye :),Üsenmedim taa Torontolardan getirtim valla,sagolsun Candy de siparisleri yapmayi kabul etti.Fotolardan ondan,kolaji benden:)

Hepinize simdiden güzel bir haftasonu diliyorum,
kendinize ve sevdiklerinize iyi bakin,havalara dikkat, ben sifayi kaptim,siz kapmayin,ben kendimi feda ettim sizin icin,cok fedakar gördüm kendimi bu gece :)

Sevgiler,
T:D



photo by Candy Wong@
Dessert By Candy

34 yorum:

TugCe dedi ki...

Gecmis olsun..Hemen iyiles bakayim! hasta olmak yok oyle :)

TalismanDiyette dedi ki...

Aman tanrım. Pastalar harika görünüyor.

D-Chic dedi ki...

Anneciiiimm pastalara bakın dehşet güzel görünüyorlar...oldu mu şimdi ya biryerimiz şişerse walla itiraf edeyim acaip canım çektti...
Bende Nice Mutlu Seneler diliyorum.
Ve sana çok geçmiş olsun...
İyi hafta sonları..

zynep dedi ki...

ne diyeyim ki ben şimdi....
tatlı haini...
gene aklıma gelirse yazarım:D

Adsız dedi ki...

Olmasin o ta icten
Gulen gozlerde yas
Bir gun gelip ayrilsak da (allah korusun)
Seninle arkadas

Bir kivilcim duser once
Buyur yavas yavas
Bir bakarsin volkan olmus
Yanmissin arkadas

Dolduramaz boslugunu
Ne ana ne kardas
Bu en guzel bu en sicak
Duygudur arkadas

Ortak olmak her sevince
Her derde kedere
Ve yurumek omur boyu
Beraberce el ele

Olmayacak o ta icten
Gulen gozlerde yas
Bir gun gelir ayrilsak da (allah korusun)
Seninle arkadas

Iyi ki varsin, iyi ki can arkadasimsin... hep hayatimin bir parcasi ol e mi !

Gecmis olsun canim, hemen iyilesmeye calis !

B. dedi ki...

Off, aklima fena taktin su blog acma isini. Itiraf ediyorum, gunlerdir dusunuyorum... : )
Okudugum bir burasi(!), bir de simi diye cook seker bir kiz var o kadar..
Pek becerebilir miyim ki...Ok, bir bakalim neler yapabilirim..

Bu arada arkadasina COK tebrikler, sana da gecmis olsun!

Sevgiler,
B.

arzu dedi ki...

Mr.TD.
Geçmiş olsun... arkadaşında iyiki doğmuş...

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

@tugce
tskler,dikkat etmeye calisiyorum,bu gurbetler de telef olmiyalim bi de :)

@talismanDiyette
:)öyle valla,sirf bakmasi 600 kalori

@D-Chic
sismez korkma, sen yanina da bir kahve alirsin simdi starbakis dan,ama bu sefer ic,üzerine dökme :)
Güzel dileklerin icin tskler :)

@Zynep
he he yaz yaz,aa orda ki ne öyle,masanin altinda fare var,he he :)

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

@özel biri
Sende canim ,güzel siir icin tesekkürler
peki :),dikkat ederim,cok öptüm seni :D

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

@B.
valla en kisa sürede calismalara
basla,simiole´de seni görüyorum bazen.
Haftaya blog ismini bulmus ol,kontrol edecegim,olmadi mail at,ben bakarim arada :)

@arzu
sagol :)
sanirim o da okumustur bu güzel dilekleri :)

Aysin dedi ki...

Mr TD benden baska ogrenciler bulmaya baslamissin kiskandim bak ona gore. Iyi bak kendine.

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

@aysin
:),senin yerin ayri biliyorsun,ne de olsa ilk sensin :D

Aysin dedi ki...

Tamam o zaman..

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

@aysin
;)

zynep dedi ki...

halan aynı pastalar, başka da isteriz isteriz isteriz....
artık böyle diye diye yemiyorum desem..
güzel 1 haftasonu diliyorum...
hehhhee

Adsız dedi ki...

O kadar icten yazmissinki ve öyle küzel anlatmissinki o "özel kisi'yi" merak etmeden edemiyor insan..
:)

Senem

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

@zynep
haftaya gingerbred(Lebkuchen)tarifi ,ellerim simdi hamurlu cok yazamiyorum,he e :)

@senem
Hosgeldin Senem,
valla,herkese lazim en az bir tane böyle özel kisi diyim ben,cokta desifre etmiyim,bende de bir tane var cünkü :)

NEW YORK MUHTARI dedi ki...

tam baska mesaj yazacakken, yorumlar arasinda Arkadas sarkisinin sozlerini gordum ve ne yazacagimi dahi unuttum. Ne zaman bu sarkiyi duysam nadine isimli arkadasim gelir aklima ve hep gozlerim dolar, aramiza mesafeleri koyan ben oldugum icin kizarim kendime. Insanin degerini bilen, daha lafi soylemeden, seni anlayan kac tane dostu oluyor ki dunya da???

ne guzel arkadasinin degerini boyle ifade etmen.

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

@NY Muhtari
Kimi zaman,daha dogrusu cogu zaman o mesafeleri kaldirmak bizim elimizde,kirilan ya da üzülen taraf biz de olsak,aci da ceksek,bazi seyler bunlarin daha üstünde gibi geliyor.Tekrar birseylere baslamak icin hicbir zaman gec degil bence ,kaybedecek neyin varki,giden dost zaten gitmis.
Daha önceler de bu sözü yazmistim ama tekrar yazmakta sakinca görmüyorum,"Hic kimse,bir dost kaybedecek kadar zengin degildir".

bence denemeye deger :)
Iyi haberleri bekliyorum senden.
T:D

NEW YORK MUHTARI dedi ki...

mesafelerden kastim benim NY'ta yasamayi secmem ve Nadine'nin Istanbul'da olmasi. Yoksa aramizda bir kirginlik falan yok. Ama her gun gorememek, her derdini / sevincini paylasamamak beni uzen. Ben istedigim kadar, okyanusun aramizda mesafe olusturmayacagini ifade edeyim, ama oyle ama boyle o mesafe olusuyor, bir sure sonra gunluk yasami paylasmiyor olmak, bu direnilen mesafeyi ister istemez olusturuyor.

C'est la vie, Mr. TD. hayatta her istedigimiz olmuyor, sevinclerimiz bile yarim kaliyor iste.

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

senin dedigin olay bizim icinde gecerli,ama ben yine de uzakta kalmamaya calisiyorum,ve o da her an bana ulasabilecegini biliyor.Artik bu cagda birilerine ulasamamayi,arayip konusamamayi,1 dk. icin bile olsa,nasilsin,iyimisin diyememeyi kabul etmiyorum.
Istanbul´a döndügümde de sanki hic ayrilmamisiz gibi devam edebiliyor.Kimi zaman oldu ki,Istanbul da oldugum süre boyunca onu 1 ya da iki kere gördüm,evlerimizin uzakligi birkac km. olmasina ragmen,ama bu hicbirseyi degistirmiyor.Bir sey varsa var,ne olursa olsun.
Bence yarin sabah ilk isin onu aramak olsun,daha önce de dedigim gibi,bunda kaybeden taraf olamaz.

NEW YORK MUHTARI dedi ki...

Mr. TD korkutuyorsun beni :-((( gazabindan sakinmak icin korkudan sanirim smdi arayacagim Nado'yu ;-)

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

valla kork,böyle konularda hic sakam yoktur :)

Devir cok kötü,millet birbirine catir catir kiyiyor,arkadaslik,sevgi falan fasa fiso.O yüzden birak bazen de alttan alan sen ol,pesinden kosan.Sonradan niye yapmadim etmedim demezsin en azindan.

Günlük hayatimizda kimi zaman baskalarinin ne dedigi hic önemli degil,sen elinden geleni yap,sen kendini daha iyi hissettikten sonra,varsin konusan konussun,bu ister ask,ister dostluk-arkadaslik icin olsun.

NEW YORK MUHTARI dedi ki...

tamam pasam, sozleriniz dikkate alinacaktir. Devrin kotu olduguna gelince, sana hak vermemek degil. Herkes dostunun degerini bilse sanirim daha az depresif, daha az kindar olurduk. Gidenin yeri dolmuyor, yeni gelen boslugu hic mi hic doldurmuyor. (Tecrube ile sabittir)

tanrim yaslaniyormuyum ne, eskiden boyle seyleri hic soylemezdim :-)

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

ne yaslanmasi canim,seneye ehliyet alabilecegiz sonunda :P,bizim ruhumuz genc :)

Punto dedi ki...

Bana link verdiğiniz tesekkür ederim. Henüz bu alemin acemisiyim. İşin erbabları bugün sahada, bizler ise tribündeyiz.
Doğum günü kutlamalarında ben de sıraya girip nice yıllar diyorum.

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

@punto
tesekkürler.

Berceste nin tavsiyei üzerine sizin sayfa ile de tanismis olduk,yorum yazmasamda zaman zaman okuyorum yazdiklarinizi.
Slmlar
TD

Noni dedi ki...

T.D. iyileştin mi???

B. dedi ki...

"Hayatta kimse bir dost kaybedecek kadar zengin degildir" ...?
Tuttum bu lafi. Cok guzel.. Birini tam kaybettigimi sandigim bir an geri kazandim. Hem zaman, hem de mesafeler epey ogretiyor birseyler galiba. Daha degerli oluyorlar..

Bu arada hayatta ugrasmayi dusunmeyecegim seyleri yapiyorum blog yapacagim diye. Sayfa duzeninde kafayi yemekle mesgulum. -b.section-,-b:widget-,id., class, header layout, sidebar footer vs.. Ve anlamadigim bir yigin sifre gibi terim. Cok agirdan da olsa yapiyorum galiba... Deneyerek, bozarak.
Eglenceli gorunuyor.
Sonucta ortaya cikan sayfa senin bir yansiman.

Hersey tamam da, isim konusunda hala hicbir fikrim yok :D.. New York Muhtari ismine bayilmistim, hala da gulumsetir.. Bu kadar yaratici olani bulmak zor.
B.

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

@B.
calismalara ara verme, bak yan tarafta yerini hazirladim B. diye ,bekliyorum valla,

aslinda cok karisik degil,sayfada yazanlar kisaca önce bölümlere ayirmis ve o bölümlerin hangi karakter,büyüklük,etc gibi özelliklerde olmasini belirliyor
Sonra asagida oralarda hangi yazilarin bulundugunu,giris kismi sadece Desing ile ilgili yani.
bana email atarak takildigin yerleride sorabilirsin,adresim sayfanin en altinda
:)
T:D

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

@noni
tesekkürler daha iyim :)

NEW YORK MUHTARI dedi ki...

biri benim ismi mi andi, kulaklarim cinladi da ;-))

bloglariniza, cocuklariniz, kedilerinize isim bulunur :-))

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

site sahibi olarak komisyon alirim , ya da göbek adi TD olur :)

Asude dedi ki...

İyi ki doğmuş güzel dostun. Umarım onun da senin gibi tam da gününde uzaklardan paketler içinde huzur dolu melodiler yollayan dostları vardır. Şunu farkettim ki yaş haneleri arttıkça etraftaki gerçek dost sayıları azalıyor. Teşekkürler yanımda olduğun için.

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin