Pazar, Kasım 19, 2006

Eskilerden mektup var...

Gecmisteki beraberliklerinizi, onlarla paylastiklarinizi hatirliyormusun, eminim hatirliyorsunuzdur. Yillar gecse de sanirim bazi seyler unutulmuyor.

Simdi nerden cikti bu laflar,TD gene cok cukulata yemekten komalarda mi diyeceksiniz,aslinda cukulata lüpleme olaylari dogru :),ama asil nedeni baska.
Bundan bir süre önce bir mail aldim.Yaklasik 15-16 sene önceki bir beraberlikten,1 seneye yakin sürmüstü.O döenmde DJlik yapan arkadaslarim oldugundan cok büyük bir müzik arsivinden yararlanma imkanim vardi bunlardan secme sarkilarla arkadaslarim,kendim,sevdiklerim icin doldurdugum kasetlerin sayisini ben bile hatirlmiyorum,bir kismi hala duruyor kasetlerin,hatta bu son sefer Istanbul`a gittigimde ne durumdalar diye kontrol ettim.
Gelelim mektuba,Mail aynen söyle:

Ahhhh inanmiyorum T:D

Simdi diyeceksin ki nerden cikti bu kiz yillar sonra

Vallahi oturmus haril haril calisirken bir mail geldi paul anka sarkilarinin oldugu bir sitenin adresini gondermisler. Siteye girdim dinlerken oda arkadasima ben bu sarkillari cok gencken ogrenmistim dedim ve tabi ki aklima sen geldin Sayende o zamanlar bu sarkillar kimsede yokken ben de vardi dinlerdik.
Onun uzerine ya googledan bir denesem dedim ve buradayim iste.
Napim calisiyorum. Is guc okul falan kosturmaca
Sen napiyorsun dunyanin neresindesin? Avusturya devam mi? Evlendin mi coluk cocuga karistin mi?

Bu mailin üzerine artik ne diyeyim bilemiyor :),hatirlanmak ,daha dogrusu güzel hatirlanmak hos bir sey.
Bakalim bu haftayi belki de oldies goldies takilarak geciririz kimbilir,ben arsivleri bir karistiriyim , Paul Anka ile basliyalim bari.


Herkese güzel bir hafta diliyorum,
slmlar
T:D

6 yorum:

Oktay Ahmed dedi ki...

Beni de bayağı düşündürdü bu yazı :) Çok sağol...

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

eee paris in üzerine gelince böyle olmustur,kim bilir :),Ask sehri ne de olsa..

zynep dedi ki...

hey gidi yıllar:D yıllar sonra bizde herhalde senin arkadaşına yazdıgın cevabın emaili okuruz:P
hihihih:)

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

He he,bundan ben bir yazi serisi cikartirim aslinda ama neyse,gecmistekiler orda kalsin,güzellikleri ile acilari ile,sadece hatirlanmak güzel bisi diyelim ve devam edelim hayatimiza ,di mi ama :)

Luz dedi ki...

Ne esassslıı adammışsın sen TD. Bu olgun davranıştan dolayı tebrik ediyorum..

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

@luz
:),yok ya esaslilikla falan alakasi yok,ben aslinda kalbi cok büyük bir adamim sanirim,ne kadar kötü anilarda olsa kimseyi ne üzmek isterim ne de kirmak.Bunun acisini en cok yine ben cekiyorum ama vurdumduymaz olamadim hic belki ondandir,insanlarin,arkadasliklarin harcanmasi olayi cok agirima gidiyor ama hergün yeni bir ders aliyor insan bu konuda.

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin