Pazar, Ekim 15, 2006

Tek taşımı kendim aldım ama...

Bir aralar heryerde,gazetelerde,tvde,bloglarda bile ,Nil Karaibrahimgil in "Pırlanta" şakısından bahsediliyordu.Ciddi bir" tek taş "gündemi vardı :),kimi kendisin aldığından bahsediyor,kime "ah benim hala yok",kimi de kendisine hediye edilenden gururla bahsediyordu.Şarkıyı geçen gün radyoda çalarken doğru düzgün ilk defa dinledim sanırım ve bunun aslında çok anlamlı bir şarkı olduğunu farkettim :),geç olsun da güç olmasın ,değil mi ama :)?

Kulağma takılan son kısmıydı:

.
.
pırlantamı aldım ama
pırlanta gibi kalp lazım bana


İnsanlar sanırım son satırın anlamını kavradıklarında mutluluk yolunda en büyük adımı atmış olacaklar.Şahsi idealler,mantık beraberliklerinin yönlerdiği ,aşksız ,çıkar ilişkilerinden hep uzak kalma dileği ile,

hepinize pırıl pırıl bir hafta diliyorum

sevgiler,
Mr.TD

7 yorum:

princess dedi ki...

tek tasimi kendimin almamis olmasi pirlanta gibi bir kalbe deger vermedigim anlamina gelmiyor:)

demek istedigim sudur ki sarki dogru noktalara parmak basmakla beraber, tek tasin bayanlar tarafindan alnmasina karsiyim, tek tasi hep erkekler alsin ltf, oyle daha ozel cunku ;)

zynep dedi ki...

princess'a bende katılıyorum ama önemli olan iki kişi arasındaki aşkın hep daim olması yoksa her yıl tek taşşş alsa, ama önem vermese ne işe yarar ki yaa yaaa...

Dilek's Zone! dedi ki...

ben bi pırlanta olayı patlattım kendi kendime ama bakalım hayırlısı??? :)

bu arada "pırlanta gibi kalp" çok zor be!!!

Burcuk dedi ki...

TD'cim sana da iyi haftalar, hala istte misin? hic haberlesemedik son zamanlarda..umarim her sey yolundadir:)

renkler dedi ki...

Şimdi ben gidip kendime tek taş almam. Zaten öyle takılar ile aram harika değildir. Taktığım şeyler eşimin armağanı tek taş olmayan ama benim sevdiğim bir yüzük, alyansım ve arada babaannemin antika yakut yüzüğü. 1945 senesine ait bir okul yüzüğü. Bana uğur getirdiğine inanırım. O nedenle ben ancak bana hediye edilen özel parçaları kullanıyorum ve manevi değerlerine önem veriyorum. Benim için takının bir hikayesi olmalı. Yine babaannemden kalma bir 100 yıllık mercan kolye var, onu da güzel duygular ile takarım.

O nedenle tek taş takacaksam eşimin almasını tersih ederim. Yoksa kendim de alırım Allaha şükür ama benim için çok anlamı olmaz.


İki insan arasında gerçek sevgi varsa eğer tek taşı kim almış çok da önemli değil. O tek taş kadın için sadece maddi anlamda güzel geliyorsa bu sorun işte.

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

@princess
senin söylemene gerek yok prensesciğim,senin de kalbin pırlanta zaten :)
Peki alırım :)

@zynep
çok güzel söyledin ,yaşasın gerçek aşklar :)

@Dilek
niye daha gecen gün gördün bi tane :)

@burcuk
evet daha buralardayım,artık veda turları başladı.Internete ğek girmiyorum,ama bir ara haberleşiriz yine.Şimdilik bir yaramazlık yok

@renkler
en güzeli o zaten.Ben de karşı değilim sadece çıkarcılık,maddiyatçılık gibi şeyleri kınamakiçin söyledım zaten.

benim hatırladıgım en güzl yüzükler biri bir papatyanın sapımı bir halka yaplılıp meydana gelendi sanırım,ya çooook eskiden ben yaptm ya da bir yerde görmüşümdür,hatırlayamadım.

sibella dedi ki...

delightcim ben o sarkiyi dinlemedim ama sozlerini okudum,bende cok sevrim oyle sarkilari..ama en guzeli dedigin gibi sonu olmus..kalp isildadiktan sonra o en ucuz yuzuge bile yansir bence..sevgiler ve tebrikler canim..

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin