Pazartesi, Ekim 02, 2006

Sonunda buluştuk...

Geçtiğimiz cuma günü Ortaköy House Cafe'de buluştuk sonunda.
Kimler yokti ki;
Prin-cinn, Forveversenna, Burcu, Dilek, Gulfi,UBP ve Meliss.
Kimini sadece isim olarak tanıyordum,kimi ile de orada karşılaştım ilk defa.Ama sanırım bu son görüşmemiz olmayacak.İnsan bu kadar kısa sürede nasıl bu kadar güzel bir sohbet ortamı olur diye de düsünüyor.Gece saat 9da basladı ,12'ye doğru bitti.Bu sefer ki buluşmayı saymıyoruz zaten,bir dahaki sefere daha uzun,bol sohbetli,bol kahkahalı bir buluşmada görüsmek ümidi ile oradan ayrıldık.

İyi ki toplanmışız :)
Sizinle tanıştığıma çok sevindim.

Sevgiler,
Mr.TD

p.S
Arzubrumendi de gelecekti ama son anda ekti bizi valla :)

17 yorum:

Oktay dedi ki...

Imrendim sizi valla... Ne mutlu size...

Burcu dedi ki...

baktıkça şaka gibi geliyor hala... buarada "alo house cafe den arıyorum!" da pzt. sabahı türk kahvesi etkisi yarattı :)

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

@oktay
:)

@burcu
he he cok house cafeci gördüm kendimi :)

Gatita dedi ki...

Ya orayı açıyom bu buluşma fotoları burayı açıyom öyle.. Ne bu kardeşim :-), çatladım tam ortadanhı, olmazku böyleeee :-)

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

@gatita
valla sizde İzmirli blogcuları toplayın :)

TugCe dedi ki...

ne guzel olmus ya! :)

E.L.I.F dedi ki...

kiskanmaca :)Ben de bir dahaki sefere telefonla canli baglanti yapacagim burdan size:)

dilayra dedi ki...

ben de kıskandığımı söylemiş miydim acaba??
ha, evet.. sanırım ard arda 2 defa ciğdem'e comment olarak bildirmiştim.. bu da 3.
:))

zynep dedi ki...

bundan sonra ortada 1 yerde mi bulussak ne:P

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

@tugce
uzun suren calismalar sonunda basardik valla

@elif
isteyen teleconferencing ile de katialbilir tabi ki :)

@dilayra
aklima geldi bir an,kiskandin mi acaba :)

@zynep
Bursa da yapalim :) . iskendere gideriz ,he he :)

zynep dedi ki...

iskendere mi ohhhh:) nasılda guzel olur soguk hava da ama orta olmadı ankaraya 5 saat:P

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

yuruyerek mi 5 saat :)
ya atlayip ucaga gelirsiniz canim ne olacak ,abiye soyle ayarlasin birseyler iste :)

Gatita dedi ki...

İzmirde yokki bir Allah'ın kulu.. Senin tanığın blogger var mı?

Yildiz dedi ki...

Orta yer Abant.

Dilek's Zone! dedi ki...

Aman efendim, bi mukabele Sn. T.D:) Şahsen ben de tanıştığımıza çok sevindim! Nice eğlenceli buluşmalara...

Berceste dedi ki...

Aaaa olmamis ama sahuru etmeden ayrilmissiniz :D

Siz en iyisi bir dahaki bulusmayi UBP'nin Bolu civarlarinda kesfettigi Berceste'de yapin :P Olmadi UK'e gelin :D

arzu dedi ki...

Next time I'll be there...

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin