Salı, Ekim 03, 2006

Köfte ile İngilizce....

Köfte dayısına çektiği için(bu ben oluyorum) cok cin biriridir.Beş yaşında olmasına rağmen yabancı dile karşı çok büyük bir yeteneği var.Size geçenlerde ablamdan dinlediğim bir olayı anlatayım.

Köfte televizyonda bir çocuk kanalında ingilizce öğreten bir program izliyormuş.Önce bir resim gösteriyorlarmış,ardından da onun ingilizce olarak ne olduğunu söylüyorlarmış.
İlk resim:

Hemen arkasından spiker:
KED ,KED.


Köfte de aynı şekilde hemen "Ked,Ked" diye tekrarlamış.
İkinci resim:

Köfte ilk örnekten sonra ingilizcenin sıstemini söktüğü için spikerin söylemesini beklemeden hemen olaya girmiş,
"KÖP ,KÖP,KÖP" :)

İngilizce öğrenmek isteyenlere de bu sayede de yol göstermiş oldum sanırım.
Kedi- KED ,Köpek- KÖP,olay bu,gerisi kolay sanırım :)

Slmlar,
Mr.TD

14 yorum:

TugCe dedi ki...

Ya cok sirin ya..yerim ben o kofteyi :) Ama akilli yani, en azindan sistem bulmus :D

E.L.I.F dedi ki...

Olay budur :) aferin kofteye:)

under the chuyner dedi ki...

cok güldüm, bu cocuklar nasil sasirtiyolar insani dimi? cok tatli yaa..
KÖP KÖP :))

Şebnem dedi ki...

Çok tatlı gerçekten de. Bu anlattığın benim de aklıma bir olay getirdi. Bizim yeğenlerden biri 2-3 yaşındayken anıtkabiri öğrenmiş. Kendi kendine tekrarlıyormuş. anıtkabir anıtkabir derken annesine dönüp anne anıtkaiki nerde diye sormuş. Ama senin köfte yabancı dil eğitiminde çığır açabilir dikkat edin:)))

Gatita dedi ki...

Yerim ben o köfteyi ya.Nazar değmesin, maşallah.

zynep dedi ki...

super ya, o zaman zeynep te zey olur demi, bende ogrenmişmiyim ingilizceeeee:P

Dilek's Zone! dedi ki...

Bunlardan bi tane de ben de var... Evlere şenlik:)

Berceste dedi ki...

Kiz halaya, oglan dayiya imis ya, sizin ki de dedigin gibi adeti bozmamis :) Ileride ikinizi yanyana dusunemiyorum ben :D

Yanliz ben anitkaiki yorumuyla koptum, o yegen buyudu ise saygilar Sebnem :)

rahsan dedi ki...

Mr.TD
ben artik under the chuyner diilim...
kendimi ashtim; rahsan oldum :))
iyi günler...

Şebnem dedi ki...

Berceste, bizim o yeğen şimdi 11 yaşında. Kelime oyunları ve esprilerde aştı kendini. Şimdilerde karikatür çizip dereceler almakla meşgul

princess dedi ki...

koftenin hastasiyim ben:) ilk anlattiginda zaten kopmustum ama bu hakkaten cin oldugunun ve cin olmadan adam carpmaya kalkmasinin gostergesi :)))) isiniz var soyliim :)

celerone dedi ki...

çok zekice.

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

@tugce
ee dayısına çekmiş kerata :)

@elif
bence de olay budur,gerisi fani :)

@rahsan
yakında almancaya da başlatırız artık,bakalım ona nasıl bir sistem getirerecek :)

@sebnem
11 yaşında neler yapar bilemiyorun valla ama uçuk şeyler yapacagı kesin :),sizin ki de iyiymiş ama.

@zynep
olmadı tam öğrenemişsin :),isimler değismiyor ,biraz daha çalış,bu arada köfte zeynep ismini çok sever,iyisin yine :)

@gatita
sagol valla ,tü tü tü nazar değmesin

@dilek
valla her eve lazım bunlardan,onlar olayınca insan hemen özlüyor

@berceste
ilerde düşünmene bile gerek yok,simdi bile yeter :)

@rahsan
tamamdır Rahşan :)

@princess
bir de onu görenler ender kişilerdensin prenses ablası.Korkma çarpmaz ,başcin sensin ne de olsa :)

@celerone
tam cin :)

gaykedi dedi ki...

Çocuklar gerçek felsefecilerdir. Çocuk yeniyi görendir.Baştadır, başlangıçtadır. Dünyayı henüz gelenekten gelen kalıplarla görmekten uzaktır. Şaşar, şaşırır, hayran olur. Ondan öğreneceğimiz çok şey vardır. Biz henüz çocuklardan, kadınlardan, ezik insanlardan, zulme uğramış azınlıklardan, sesi çıkmayan, yaşam biçimi bizlerden çok farklı insanlardan öğrenmemiz gerekeni öğrenemedik. Bunların içine "akıl hastası" olarak tanımlanmış bir bölük insanın yaşama bakışlarını da katmak gerek. Çok sesli düşünmeyi öğrenmek, farklı gözlerin gördüğü dünyalardan anlamlar deşirmeyi öğrenmek gerek...Ahmet İnam, Felsefe Profosörü...

http://www.gaykedi.blogspot.com/

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin