Cuma, Ekim 20, 2006

iyi bayramlar

Ben de bayram sebebi ile yazilara bir sureligine ara veriyorum.Bu seferki ne kadar Ramazan Bayrami olsa da diger adi ile de seker bayrami.Fotograf olarak kendimi koysam bile olurmus aslinda,Mr. Turkish Delight olarak :).

Bu seferki foto Yalikavakta ozel olrak cektiklerimden,bodrum boncuklari,aslinda bakinca seker gibi de gozukuyorlar :),tam uydu konuya dedim.Hem bol renkli,hem nazar boncuklu,hem de seker gibi,daha ne olsun degil mi ama.

Hepinizin Bayramini simdiden kutluyorum,ailenizle,sevdiklerinizle,sizi sevenlerle saglik ve mutluluk(cok klasik oldu ama neyse) icinde guzel bir bayram gecirmenizi diliyorum.
Bu bayramlarin darginliklara son vermek icin de karsimiza cikan bir firsat oldugunu unutmayalim,birakin bu sefer onceden kirilan,incinen taraf siz dahi olsaniz alin telefonu elinize,dostlarinizi,akrabalarinizi,eskiden sizin icin onemli olan kisileri arayin,kaybedecek fazla bir sey yok sanirim,tam tersine kazanilabilecekleri dusunun.

Hepinize Lokum gibi tatli bir bayram dilegi ile,

slmlar
Mr.Turkish Delight

11 yorum:

zynep dedi ki...

Mr.TD, yani şimdi bu fotonun yanına şöyle bol şekerli, çikolata denizleri akan 1 foto isterim ben eheuhehue:P
sana da sevdiklerinle çok güzel bir bayram geçirmeni diliyorum;)
güzel ve huzurlu bayramlar:)

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

ya aslindan kafamdan bin turlu hainlik geciyor ama oruc tutanlari da dusunerek biraz uslu duruyorum :)

ama daha ne kadar dayanirim bilemem :)

dileklerin icin:hepimize!

zynp dedi ki...

bence sen dayanamazsın ehueueheu:=) çikolatalarrrrr, şekerleerrr vardır sende çok foto :P

Oktay Ahmed dedi ki...

güzel foto... gerçekten de şeker gibi gözüküyorlar... aslında sap görünmese, herkes şeker zannedecek...

Dilek's Zone! dedi ki...

Sana da ii bayramlar ama ne de olsa görüşücez di mi???

princess dedi ki...

iyi bayramlar :) o boncuklari hic koyma, bi tane getirmedin zaten :)))

ubp dedi ki...

Afyonda'dan geçerken lokumlardan hüplettim by Türk Lokumu :D
Senin da bayramın kutlu olsun.

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

@zynep
ne desem ki :)

@oktay ahmet
teşekkürler,akide şekerlerini andırıyorlar biraz

@Dilek
ayıpsın,herhalde,geceler bizim :)

@prin-cinn
valla sana getirdiklerimi başkaları duysa olay çıkar,zaten Dilek bozuk atıyor ,hepsi prensese diye :)

@ubp
afiyet olsun ,yarasın o kadar "şap"tan sonra lazım :)

ubp dedi ki...

Ben lişede yatılı okduğumdan şapa bağışıklık kazanmıştım zaten :D

princess dedi ki...

aaaa ne getirdinkkiiiiiii :)? bi kutu lokum, bi tane kupa -en kirmizisindan ;)- bi de magnet, o kadar yani. zatem kutu kucuktu hemen bitti :)

nazar etme ne olur, calis seninde olur demek istiyorum bu durumda :))), haa haaa dilegim benim olan senindir zaten, sisstt, duyuyo musun beenniiii:)?

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

@ubp
o zaman durum daha da kötü :)

@princess
iyi bakalım öyle olsun,millet böyle kız istemeye gidiyor valla :)

kızlar beni de iyi paylaştınız aranızda valla,ne mutlu bana,iki güzel arasında kaldım,daha ne istiyim.

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin