Pazar, Ekim 01, 2006

Ejder

Istanbul'dakı La Maison otelin demirbaşlarından biri olan Ejder ile tanıştım geçenlerde.Uzun bir süredir hergün çatı katındakı restauranta gelip sabah kahvaltısını edip,bir yanda da yemeğine ortak olmaya çalısan diğer martıları oraya yaklaştırmıyor.Hatta geçenlerde bayağı bir kavgaga girişmiş de ayağından yaralanmış,orada çalışanlar yakalayıp veterinere götürmüşler.
Eğer olurda yolunuz oralara düşer ise,"aaa martıya bak ,camın orda duruyor bır fotoğrafını çekeyim hemen kaçmadan" derseniz acele etmeyin ,ordan uçup kolay kolay bir yerlere gitmiyor çünkü :).Bu arada otelin çatısındakı Fransız restaurantı son yıllarda en iyiler arasında imiş,bunu da bır dip not olarak düşeyim.Ben yemedim,gazetelerin yalancısıyım :).



Herkese güzel bir hafta diliyorum.

p.S
Cuma günü blogcularla buluşmamız gerçekleşti.Aytınlar çok yakında.
Bir süredir sorulan sarışın hatunu resmini sanırım bu hafta koyacağım artık,bu aralar yoğunluktan pek o konulara değinemedim :)

10 yorum:

Burcuk dedi ki...

aa bu Ortakoy tepelerindeki otel miydi?

btw, biz de gerceklestirdik blogcu bulusmasi ama caktirmadik kimselere, ahaha:)))

sibella dedi ki...

martilardan korkuyorum ben artik,eskiden cok severdim fotograflarini cekmeyi,ama burakilerle fazla yakinlasinca hindi kadarlar neredeyse ve de vahsi..ben almiim...kafama ucusmasinla sonra...gorusmenin iyi gecmesine sevindim...xx

Berceste dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
Berceste dedi ki...

Pek kendinden emin bakiyor Ejder kardis !

Eveeet biz de minik bir blogcular toplantisi yaptik :) Sooooonracigima Kivircigin muffinlerinden tattik di mi ama Burcukcugum :)

Not yazarken hata yaptigimdan ustteki yorumu ben silip duzgun oldugunu sandigimi ilave ettim :P

Oktay dedi ki...

Amma da ejdermiş yaa :)))

arzu dedi ki...

Mr. TD:
La Maison'un yemekleri çok güzeldir. Özelliklede suflesi. İlk açıldığında çok bir şıktı. Masaları falan sonra bir şekil değiştirdi, yine görüntü olarak fena değil. Manzarası güzel. Bende yemeklerine iyi puan veriyorum.:-)
gidenlere afiyet olsun...
Artık oraya pek uğramıyorum çok sevdiğim bir insanın hemen bir sokak üzerinde evi var, manzara aynı yemekler çok güzel hemde ücretsiz...:-)) daha ne ister insan:-)))

princess dedi ki...

bir de conrad otelin barinin -summit- boyle bir manzarasi vardir, hatta yazin teras'a prego isimli italyan restoranini tasiyorlar ki yemekleri yemede yaninda yat cinsindendir, bende orayi tavsiye ederim. orada da buna benzer bir marti kardes vardi, terasta takiliyodu oyle, arada besliyoduk, beslemezsen milletin masasina geliyodu falan. o martida sahsimca kedi cinsi vardi :)))

gulfi dedi ki...

yaa sanki bizim buluşma cuma idi yaa..yanlış mı biliyorum?:)
yoksa sen başka buluşmadan mı bahsediyorsuun??:)

Dilek's Zone! dedi ki...

Gulfi'cim karıştırmış bu arkadaş, sen bakma O'na!!! Biz Cuma akşamı buluştuk!!!

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

@burcuk
evet ordakı otel.Siz orda underground toplandınız bakıyorum :)

@sibella
aslında pek de ufak tefek şeyler değil,"Kuşlar" filmini ben de unutmadım daha :)

@berceste
adamın arkası sağlam tabi ki,öyle bakması normal.
yaz,sil ,kimbilir neler döktürdün kıskandırmak için bizi :)

@oktay
adını veren arkadasdan bende süphelendım ama yapacak birşey yok valla

@arzu
valla sen sohbeti kaçırdı,bilmem artık,bundan sonrakini de kaçırırsan artık bilmem neler olur


@princess
evet conrad ın manzarasıda çok güzeldir,hele geceleri..
Martının gözleri ayro renklerde idi zaten Van-Martısı mı acaba :)?

@dilek
of of,cuma cuma cuma cuma.....
@gulfi
tamam tamam,yanlış yazmısım düzeltim ,belki o günde toplantım vardı,dimi ama :)

@Dilek

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin