Perşembe, Ekim 26, 2006

Bayramın ardından...

Eveet,bir bayramı daha geride bıraktınız,bana hep bayram olduğu için pek etkilemiyor artık :)
Bayram nasıl geçti,benimki çok güzel,çok tatlı geçti.İstanbul'da döndüm durdum,dolaştım,sevdiklerimle beraber çok güzel bir zaman geçirdim.İstanbul da fazla insan olmaz derken metro ve alışveriş merkezlerindeki kalabalık ise gözden kaçmadı.Özellikle yeme-içme mekanlarınının önündeki yoğunluk görülmeye değerdi.Şimdi sizde bol bol tatlı yemişsinişzdir,bugün sekerriniz de düşmeye başlamıştır kesin diyerek ufak bir tatlı resmi de koyayım dedim,valla hep sizi düşündüğümden,bende yalan yok :)

Dün gece gökyüzü muhteşem idi.Casa TD nin balkonuna çıkmış,çok romantik bir birşeyler yaparken(eski gazeteleri torbaya koyuyordum) bir de baktım Aydede ordan öyle bakıyor.Almış bir yanına Metrocity'yi ,diger yanına da Kanyon'u,bana da artık bunu resm etmek kaldı.

Umarım sizin de tatil günleriniz kasazıs belasız bir şekilde eve dönerek sonuçlanmıştır.Bana artık Gurbet yolları gözüktü yavaştan,geri sayım başladı artık,ingilizce söylemem gerekirse "It's time to say goodbye",hatta şarkı ile de:


Artık son görüşmeler,dostlarla,sevdiklerimle;son keşküller,naneli limonatalar :(
Neyse çok daralmadan lafı toparlıyım.Ama daha buralardayım,o kadar da çabuk kurtulmak yok benden :)
Herkese şimdiden güzel bir hafta sonu diliyorum,havalar soğuyacakmiş bu arada.Siz en iyisi DVDleriizi stoklayın,saraplarınızı da hazırlayın,bir de güzel Pizza söylersiniz yanına ,ohhh,daha ne ister insan.Yağmur sonrasıda çıkıp sokaklarda da dolaştınızmı,o kokuyu içinize çektinizmi,varsın havalar soğusun,trafik sıkışık olsun,kim takar :)

Görüşmek üzere,
slmlar
Mr.DT

10 yorum:

Berceste dedi ki...

Nasil yani? Yad ellere gidince, blog yazmayi da birakacak misin yani ????
Bu arada romantizim anlayisina da sapka cikarttim :)))

zynep dedi ki...

Mr.TD yine damardan girmişsin...şarkı muhteşem, nerden de aklına geliyor hihihi....şekerimiz evet, evet düştü bayramda, o yüzden ben bu akşam yine yiyeyim çikolatalı tatlıdan, bide dişçiye gitcem uff ufff:(
güzel 1 haftasonu diliyorum sana:D

Şebnem dedi ki...

Süpermiş manzarası balkonunun belirtmeden geçemeyeceğim. Kışı ne güzel de özetlemişsin. Al benden de o kadar. Ama daha çok digitürkün sinema ve dizi kanallarına takılıyorum ben.

arzu dedi ki...

Don Juan DeMarco...
Pes diyorum vallahi sana... İllakide bir hainlik yapacaksın değil mi....:-))
bu arada time to say goodbye... benim favorilerim arasında yer alır...
selamlar...

ubp dedi ki...

Hakikaten balkon romantizminde tek eksik cöpleri boşaltmakmış :D

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

@berceste
yok bırakmam sanırım,belki kısa bir ara veririm o kadar.Ben de çok romantik gördüm kendimi :)

@zynep
eee ne yapacaksın olsun kadar farkımız dimi,kafa sürekli yaratıyor birşeyler.Aslında yazacak çok şey var ama fırsat olmuyor bu aralar,bir de internetsizlik kötü şey :(

@şebnem
Bodrum bürosu kadar iyi değil ama güzeldir valla:)
Digiturk de bir alternatıf tabi ki.

@arzu
hehe çok hain gördüm kendimi :)
ee kalp kalbe karşı zaten,beğenmeseydin hayal kırıklığına uğrardım :)

@ubp
valla ikinci kattan aşağı çöp bosaltmak ilginç olabilirdi,sen çok amerikan filmi seyretmissin ,he he :)

Adsız dedi ki...

benim commentimm nerde ama yaa:((soul..

Luz dedi ki...

Gidiyosun demek, benide valize bir yerlere sıkıstırsana giderken ..

TugCe dedi ki...

TD, mahsus yapiyorsun sen bu tatli islerinde galiba... Ama ben de dun baklava yedim :)

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

@soul
valla buralarda goremedim senin commenti,bir kaza mi geldi acaba...

@Luz
valla bana insan kacakciligida yaptiracaksiniz sonunda :)

@Tugce
yok ya,gidiyorum valla,cok az kaldi...
Baklava dedin aklima geldi ,eve giderken ugrayip Sobiye alayim bari :)

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin