Pazartesi, Ekim 09, 2006

Aşk...

Aşk,"Sevdiğiniz kişi ile aynı yöne bakmaktır" diye okumustum bundan yıllar önce "Love is" postingindekı çizimlerin birinde.Bu seferki fotoğrafta o anı anlatıyor.Denizkızı ve aşkından bahsetmistim daha önceleri,takip edenler bilir.Bu arada bana ulaşan mutluluk dileklerini de onlara ilettim tabi ki:),yerini bulsun diye.Ne de olsa onların aşkı,dikkat etti iseniz benim imzam yok o yazıların sonunda :).

Ve işte o sarışın güzel,ilk defa yüzlerini gösteriyorlar size.Daha önceleri ondan bahsederken abartmamışım değil mi?Nasıl da güzel bir cift oluşturmuslar,mutluluklarını yüzlerinden okumak mümkün.Böylece de sarışın güzel olayı mutlu bir sona bağlanmış oldu.Onların hikayelerine şimdilik ara veriyorum,çok da bahsetmek istemiyorum, nazar değmesin :)


slmlar,
Mr.TD

p.S
Bır süredir internete giremedim,o yüzden cevaplarda biraz gecikme oldu kusura bakmayın,hafta sonuda İstanbul dışına davetli olunca böyle oldu.

9 yorum:

Berceste dedi ki...

Eeee nerdeydiniz hocam, gittiginiz yerden fotograflari ne zaman gorecegizdir?
Berceste the Merakli !

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

gizli gorevdeydim,foto yok :),var da yok yani :)

dilayra dedi ki...

yufff diyorum.. bu muydu hepsi yani?? tüm bir yaz oyaladın bizi ha, aferin sana:)

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

@dilayra
ya ben bir sey demedimki,sadece sizin dileklerizi iletirim dedim ,aaa.Ama kim bilir belki de bunlar birer semboldur,bu haftasonu IST disinda oldugumu soylemismiydim ;)

aysin dedi ki...

Hangi tasi kaldirsak sen cikacakmissin gibi...Senin ne isin var hala Istanbulda olmaz boyle sen Turkiyede coook durdun artik donmelisin....Donerken yaninda belki birisiyle donersin hehehe...
Sevgiler...

zynep dedi ki...

aaaaa, yeşil mi oldun sen ehuehehe:)

Burcuk dedi ki...

yine bir isler donuyor ama hadi bakalim:)

TugCe dedi ki...

burcuya tamamen katiliyorum..

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

@aysin
aslinda Izmir taraflarinda da rastamis olabilirdin bana ama neyse :)
Yok da cok kalmadim,surda 1 haftam kaldi sayilir :(

@zynep
herkes bronz yanar ben boyle oldum ,yanlis yagdan galiba :)

@burcuk
seni cok cin gordum bugun :)

@tugce
sen zaten hep cindin ,sana diyecek bir seyim yok :)

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin