Cuma, Eylül 08, 2006

Sonsuzluk...


Bazen insanların arasında iken bile yanlız hissederiz kendimizi, ya aklımız ya kalbimiz başka bir yerdedir. Ya birisinden haber bekleriz ya da ona nasıl ulaşabilirim diye yollar ararız,sonra bir anda ondan gelen haberle mutlu oluruz,birçok şey yeniden anlam kazanmaya başlar.

Sesini duymak istiyor insan bazen, sadece konuşmak,ne üzerine olduğu önemli değil,sadece konuşmak.
Ondan gelen bir haber,yüzüne bakmak ,nasıl da mutlu ediyor...

Bazen sığınacak bir yer arıyoruz, bizi dertlerimizden, korkularımızdan sıyırıp koruyacak,içimize onun nefesini çekebileceğimiz,tek bir beden,kalp olabileceğiz bir yer;sonsuza kadar böyle kalamayacağımızı bilsek de ,hiç bitmesin bu an diye içimizden geçiriyoruz.Her sefer biraz daha,biraz daha deyip uzatmaya çalışıyoruz bu anları,ama sonunda yine gerçek hayata dönmek zorunda kalıyoruz.Bu sefer de tekrar kavuşmanın heyecanını,o anın düşüncesi sarıyor içimizi birden,şimdiden o anı düşünüp gülümsüyoruz.O anın mutluluğu bir dahaki sefere kadar idare etmek zorunda,yoksa bu ayrılıklar çekilir mi?Aslında zorunda değil ama idare etse iyi olur :).

Herkese bu güzel anların sonsuza dek sürmesi dileği ile,sevdiklerinizle,aşklarınızla güzel bir hafta sonu diliyorum,doya doya bu anların tadını çikarın,ben öyle yapıyorum.

Slmlar
Mr.TD

14 yorum:

ubp dedi ki...

Sana kisaca "ozlemissin" diyebilir miyim ?

princess dedi ki...

mutluluklar o zaman, o anlarin daim olsun :)

Adsız dedi ki...

ne güzel yazmışsın..coşkunu kıskandım ne yalan sölimm..muhaliflik yapıp çok şey yazasım geldi,ama anladım ki kıskançlığımdan:PPşaka bi yana sonsuzluktan sonra gelebilecek olan'sonrasızlık'korkutur beni hep..tamam tutuorum çenemi:))işallah hep böle sonsuz sonsuz 'özlersin'.sewgiler..soul:)

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

@ubp
özlemiyen insan var mı diye cevap versem:)

@prin-cinn
hepimizin için:)

@soul
ne gerek var muhaliflik yapmaya :),niye kıskanasın ki,ben hepimiz içiç diledim bunları,bir coğumuzunda da belki de düşüncelerine tercüman olabilmiş isem ne mutlu bana.Sırf özlemekle de olmuyor ama ,aralarda da kavusşmak da lazım degil mi :)

Adsız dedi ki...

tamam hadi muhalif olmıcam:))özlemek yetmio bilirim,kavuşmak geç kaldıkça yada kavuşmaya geç kalındıkça,özlem terkedio!bunların çakıştığı bi zamanlarda yaşamayı diliorum tabii hepimiz için..:)ama sadece matematikte sonsuzluğa inanıorum..diğerleri yalan gelio..hemde en gerçek olanlarından:))soul.:))(iiki çenemi tuttum yani:))

E.L.I.F dedi ki...

Eninde sonunda kavusacagini bilerek ozlemek guzeldir ama ozleyip de asla kavusamayacak olmak koyar insana...Allah ikincisini kimseye vermesin..:) Herkes kavussun sevdigine, mutlu son olsun hep:)

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

@soul
bak çok muhaliflik yaparsan silerim ,haa :)!
seni çok karamsar gördüm yine,simdi hemen cevap yazarsın "karamsar değil,gerçekçiyim",bak silerim,ona göre :)

@elif
orası öyle,kimse o duruma düşmesi.Ruh bedenden çıkmadıkça,ümit kesilmez derler ama.

under the chuyner dedi ki...

sonsuzluk demisken Mr.TD senin bu tatilde sonsuza kadar sürecek gibi! sonsuza kadar tatil! düsünsene... :)

Adsız dedi ki...

yani sende 'gerçek'leri biliosun :))bende seni pek bi tehditkar gördüm:))gerçekler unutulmak istenince unutulur diiil mi?şu aralar benim unutmak istediğim zamanlar sadece..karamsar diili ya ben:))soul.:))

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

@under the chuyner
ondan da sıkılır insan,ama bir süre daha idare edebilirim gibi geliyor bana :9

@soul
:)

Burcuk dedi ki...

sonsuza kadar RTD :)) super superrr:)) mutlu oldum okuyunca:)

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

@burcuk
ya yakında biraz ara vereyim,arada hainlik yapayım size diyecektim ama rating için aşk romanı bile yazarım :)

ubp dedi ki...

Bazen umutsuzca ozlemek de guzel ya.

Ubp the mazo

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

@ubp
acıdan zevk arkadaşlara başarılar diliyorum,ben almıyım :)

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin