Perşembe, Eylül 28, 2006

Scent of a man...Heaven

Bundan yaklasik 11 sene once,uzun aramalardan sonra kendime bir erkek parfumu bulmustum.Piyasa cikar cikmaz hemen atlamistim ustune.Benim icin onemli olan birazda ayni kokudan cok kiside bulunmamasi idi.Birisi ona rastladiginda aklinda elli kisinin adinin gelmesini pek istemem dogrusu.Her neyse,uzun bir aramadan sonra buldugum koku Chopard in HEAVEN iydi.Kendine has fresh bir koku idi,adini pek kimse duymamisti ama herkes begeniyordu.Ama birgun korkulan oldu ve gecen sene Heaven uretimden kaldirildi/Ben de son bir caba ile bir miktar stokladim tabi ki :).Daha sonralari magazalarda kalan son sisleri de aldim.Hatta Paris de iken ekstra dukkan dukkan dolasip sormustum.Internette satis yapan firmalarin stoklarinda hala gozukuyor ama sanirim bu kadar yilin ardindan bu da bir isaret belki diyerek onun pesini biraktim,istemiyerek olsa da :(
Bu senin basindan beri yeni arayislara girdim,onu dene ,bunu dene ,sonunda yeni bir koku buldum ,HEEEEYYYYYYY!!!!!
Bu da eskisini andiriyordu biraz,ama daha degisik idi.Ilk reaksiyonlar cok olumlu,sanirim bu da begenildi.Bakalim bu seferki kac sene idare edecek,simdiden bidonlarla doldurup stoklasam mi acaba :)
Yenisinin ADI ne diyenlerlere malesef cevap veremiyecegim,hic Super Kahramanlarin parfumleri soylenirmi :),siz hic duydunuz mu Superman Davidoff kullanir,Batman Drakkar-Noir ya da Mr.Incredible Fahrenheit diye bir yerde aciklamalarin yapildigini.

Herkese simdiden guzel bir haftasonu diliyorum.
Slmlar

Mr.TD





p.S Koku meraklilari icin Heaven in icindeki aromalar soyle imis:
Top Notes
Bergamot, Lemon, Rosewood, Lavender,

Middle Notes
Jasmine, Cyclamen,

Base Notes
Musk, Amber, Cedarwood, Tonka,

7 yorum:

Berceste dedi ki...

E madem soylenmez o zaman niye buraya post yapiyon Mr TD hocam.
Meslek icabi derimki stoklama, alkolleri ucar sonra berbat kokan bidonlarin olur.

princess dedi ki...

ayyy bende tam onu soyliycektim :)) nasil stokluyosun sen onlari? bir sure sonra bozulup rezalet kokmaya basliyo, dayanamiyosun, o kadar kotu yani :)) yapma derim ben sana. tecrubeyle sabit, buluruz sana yeni bi koku :))

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

@berceste
soylememiyecegim tabi,he he,sonra herkes alir;
Bidon olmaz dogru cam damacanalara doldurayim bari :)

@princinn
yok canim yeniye gerek yok,simdiki iyidir :)
Heaven gitti yasasin ..., aza daha soyluyordum bak,gaza getirdin beni :)

zynep dedi ki...

ya ne stogu, aaa kahramanlar parfum kullanırlrmıydı ehuehuehuee:D

şaka 1 yana mutlu olun efendim yeni parfumunuzle;)

Burcu dedi ki...

ha ha :) kahramanlar ve parfüm meselesi! Dur ben biraz kafa yorayım buna :)

Oktay dedi ki...

Ne o, kolonyadan artık parfüme mi geçildi? :P

Valla, bana da bir defa böyle olmuştu. Çare? Yakın zamanda üretimden kaldırılmayacak ürünlere geçmek :)

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

@zynep
kullanıyorum ya ıste :)
tesekkurler

@Burcu
valla yor,bır de postıng yapalım hatta,kım ne kullanırdı dıye :)

@oktay
aralarda zaten camı bahcelerındekı kokusatanlara gıdıp sırınga ıle 2cc gul suyuda alıyorum :)
o dedgıgın urunler de zaten herkesın kullandıkları olur ama,o zamanda ozellıgı kacar :)

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin