Perşembe, Eylül 28, 2006

Mr TD Meets Prin-cinn

Sonunda Prin-cinn i makaminda,sarayinda ziyaret ettim.Once ihtisamli bir salonda bekledikden sonra beni huzuruna cikardilar.Ben de Prenseslere layik oldugu gibi once hediyelerimi sundum :).Sagolsun Saray islerinden bana zaman ayirip sohbet etti benimle.Sohbete doyamadik artik devami yakinda diyerek ayrildim yanimdan.

Cok yasa Princinimiz :)

Sevgiler ve Saygilar
Lokum Efendi


p.S
Sarayda fotograf cekimi yasak oldugu icin bu sefer fotograf yok.

2 yorum:

princess dedi ki...

ha haaa Mr. TD cok komiksin yaaa :)) ama ne iyi ettin de geldin, bugun aksam da gorusuyoruz di mi? kaytarmak yok bak. herkes orada olacak yoksa princinn'in gazabindan kimse koruyamaz seni haberin olsun :)))

hediyelerin hepsi supperdi, hadi bakalim, gozume girdin, bi dahaki gelisine daha cok getir :P

sarayda fotograf cekilmez tabi, olur mu oyle, kopyala falan sonra sarayimi di mi :)))? yasssaaakkkhhhh kardeessiimmn :))

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

peki :)

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin