Cuma, Eylül 15, 2006

Love is in the air

Artık Bodrum'daki büroyu kapatma zamanı geldi yavaştan,aslında oldukça memnumdum buradan,servis iyiydi,yemekler güzel,kızlar da sağolsun beni ilgisiz bırakmadılar,e deniz de güzeldi,ama artık İstanbul vakti geldi ,değil mi?Buralarda daha çok kalırsam ,artık kesin göze geleceğim yoksa:).Zaten denize girmekten gözlerim bile değişti artık.Geçen gün göz doktoruna gittim,bana çok vahşi ve yırtıcı bakıyorsunuz dedi :),sebebini sonra anladım,ama olsun :)

Sabah büromdan dışarıya şöyle son bir bakış attım,onunla da vedalaştım,bu manzarayı sanırım kolay kolay unutmayacağım.

Köfte'nin de artık dönüs zamanı gelmeye başladı,bundan sonra onunla akşamları "uzun yürüşleri" İstanbul sokaklarında,boğazda yaparız herhalde.

Denizle de vedalaşma vakti geldi gibi.Nasıl sular çekilir gidiyorsa da ,taşların aralarında,bir kaç damla da olsa denizden hatıralar sıkışıp kalıyor,bende artık bir süre bunlarla idare edeceğım,hiç yoktan iyidir.


John Paul Young
'ın ünlü şarkısı ile bu haftasonuna girelim diyorum,Love is in the air,ama tabi ki bunu koklayabilen ve hissedebilenler için.Havada aşk ve sevgi var.
Bu haftasonu güzel süprizler getiriyor,gökyüzünden ,uzaklardan.Bu haftasonu belki de en iyi şekide değerlerdirme "evde kalarak",yeni güne de "Ben"le başlayarak :) olacak.

Artık esas evime döndüm anlayacağınız.Aralarda belki bir-iki Bodrum postingi olacak yine de.Geçen sefer gidemediğim Galata Kulesi'ne de bu sefer mutlaka gideçeğim,biraz da Istambul'da dolaşalım :)

Her zaman söylediğim gibi,sevdiklerinizle,dostlarınızla,aşklarınızla güzel bir hafta sonu geçirmeniz dileği ile,
kendinize iyi bakın,aynalara gülümseyin ,
TD is back in Town :)



p.S
Denizgözlüğü Köfte'ye ait,ben takınca biraz kastı ama sanat için nelere katlanıyoruz işte görün :)
Bloglar arası aktivetelere yakında başlıyoruz,haftaya bloglar buluşuyor...

13 yorum:

Adsız dedi ki...

sana hak vermeye başladımm,deniz bu kadat güzel olupta bahsetmemek mümkün olmuomuş!:)tabii sende sadist bi hava vardı sanki ama neyse..:Pbiz ısındık yeniden..egenin mavisi yine parlıo:)sewgiler ..soul.:)

ubp dedi ki...

Don don. Is basi yap da kiskandirma bizi artik

Berceste dedi ki...

Ben not kismina takildim, cok uzulurum ama o bloglar arasi bulusmalara katilamazsam :(

Gatita dedi ki...

Ee her güzel şeyin bir sonu vardır dimi :)

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

@soul
o kadar hainlik de olsun ama di mi :)

@ubp
İstanbul a dönmem hainlik yapmıyacağım anlamına gelmıyor ki :)

@berceste
üzülme üzülme :),olursa ben sana anlatırım :)

@gatita
niye son olsun ki,yeni güzel şeylerin başlangıcı :)

TugCe dedi ki...

yaz bitti malesef..sen viyana'ya donmuyor musun artik? sadece merakten soruyorum..

princess dedi ki...

heeyyy bu bloglar ne zaman bulusuyordu :)?

arzu brumendi dedi ki...

aaa... yazdığım comment uçmuş...
diyordum ki ofisinizi satın alabilirmiyim.... vs.vs... :-)))

FakePlasticGirl dedi ki...

istambul =)

nereye bulusuyoruz ah td'cigim. nasil gelelim, nasil edelim?

dilayra dedi ki...

yaaaa.. kıskandım şimdi ben.. ben de istiyorum buluşmaya katılmak:((((

bu arada ben "tanrım bana böyle bir ofis ihsan eyle" diyerekten her gün dua ediyorum biliyor musun:))

Şebnem dedi ki...

Gözümüz yok biz böyle tatil yapamadık diye, seneye bizim de olur n'aapalım yani. Galata kulesine mutlaka gidilmeli:) Bir de kızkulesine..

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

@tugce
bır süre daha buralardayım,bun sene Istanbul un tadını cıkaralım :)

@prin-cinn
yakında :)

@arzu
blogger bu aralar sapıttı bıraz :(,ofis malesef satlık değil,ama bir seyşer düşünürüz :)

@FPG
valla ben daha buralardayım,beklerim,olmadı ben sizin oralara bir daha gelmeye çalışırım artık :)

@dilayra
yapacagız bir güzellik artık :)

@sebnem
Gidilecek yakında,zaten seninle de aynı yerlerde dolasıyormusuz sanırım.Ben de Istanbul Desıgn week de ıdım ama cuma günü :)

Hanife dedi ki...

Sen de mi TD..
Bodrumlar falan, kiskaniyorum valla.
Allah herkese boyle burolar nasip etsin, ne diyeyim:)
Deniz fotografina bayildim, icim gitti...

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin