Salı, Eylül 19, 2006

istanbul Design Week

İstanbul'a gelir gelmez hemen faliyetlere başladım,ilk durak İstanbul Design Week'in olduğu eski Galata Köprüsü.Geçen senekini görememiştim,açılış günü erken gittiğim içim daha ziyaretçi almıyorlardı,bu sefer gidip bir görelim dedim.Aslında beni ilgilendiren daha çok Galata Köprüsü idi.Karaköy'de yangın öncesi onun eski halini bildiğim için,onunla yeniden kavuşmanın sevinci de vardı biraz içimde.

Az söz,çok fotoğraf.Yukarıdaki fotoğrafın üzerine clicklediğinizde sizi flickrın sayfasına yönlendirecek,umarım beğenirsiniz.

slmlar
Mr.TD

10 yorum:

Berceste dedi ki...

Yaratici hocam yapmis gene bir yenilik, guzellik burada :)Eh artik pesin sira geliriz teker teker.Lider olmak kolay degil :)Isimle olay birbiri ile uyumlu olmus, iyi dizayn hocam. Yaw su design'in Turkcesi yok mu da bu adamlar bunu kullanmislar, bize de kullandirtiyorlar? Bu gece cenem dusuk, bir de o kopru var ya o kopru...Cocuklugumun en guzel gunlerine goturdu beni. Simdiki rezil gorunumlusune gore kat be kat emektar, kat be kat estetik o kopru...

amirah dedi ki...

thanks for sharing TD, very interesting.

arzu brumendi dedi ki...

Don Juan DeMarco...
Bizde haftasonu tasarım haftasına gidecektik sonra mekanı düşündük Darphane-i Amire daha cazip geldi hadi dedik öncefotoğraf bienaline gidelim. Neyse en kısa sürede gidip yeni tasarımları göreceğimdir...:-))

Şebnem dedi ki...

Ah Mr TD bu fotolar benimkileri ezdi ezdi. Gidip hemen o postu sileyim bari. Seninkilerin yanında benimkiler sönük kaldı. Ya makineyi çöpe atacağımdır ya da bir kursa yazılacağımdır. Bunlar süper fotolar...

under the chuyner dedi ki...

"Mr. TD aus der Türkei" (was sonst?!)
walla artik seni kiskanmiyorum, sayende özlem gideriyorum :)

K. Banu dedi ki...

Profildeki İncredible simayı görünce bir yorumd a ben gireyim dedim. Les Valses de Vienne dinlerken iyi denk geldi:)

Design Week de herkes organizasyondan çok Galata'yla ilgilendi. Sanırım oganizasyonun iyi olmauyışının da etkisi vardı. Ama ben hep şöyle düşünüyorum. Keşke böyle etknlikler olsa da her yer renk renk hayalgücünün elinden geçse...

Oktay Ahmed dedi ki...

Çok süper. Bizimle paylaştığın için teşekkür ederim...

Berceste dedi ki...

TD nerelerdesin? Gozlerimiz monitorde kaldi !

Adsız dedi ki...

td çok t(d)atlısınının kısaltmasımı yoksa :))) senden ricam msnne eklermisin beni gerçekten çok merak ettim seni my_honey_is@hotmail.com görüşmek dileğiyle...

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

@berceste
Bir suredir internete giremedim,bilgisayar gitti]ancak simdi basliyorum.Yeni posting yolda,yakinda :)

@amirah
:)i do my best

@arzu
darphane-i amire ben daha gitmedim,beni nedense cekmiyor,galta ne de olsa eski askim :)

@Sebnem
cok ayip ezmek falan,kizarim ben boyle seylere :)
Senin goremedigini ben gorurum,benim gormediklerimi de bir baskasi,isin guzelliogi bu zaten.Ayni yeri 100000kisi goruntulese herbirini kendine has bir havasi oluyor.Makinayi falanda cope atma,is onda bitmiyor bence.Fotografcilik teknigini ogrenmek ben de istiyorum aslinda,ama ne zaman bilmem :)

@UtC
tabi ya,ben istek uzerine de posting yaparim sen soyle yeter :)

@K.Banu
Hisgeldin Banu :)
dogru lafa ne denir,icerisi de cok kotu degildi ama olsun,mekan yine de agir basiyor.


@Oktay Ahmed
Hosgeldin Ahmet,begendigine sevindim.

@Anonymous
Guzel sozlerin icin tesekkurler :)

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin