Pazar, Eylül 03, 2006

İçimizdeki çocuk



İçimizdeki çocuk...

Keşke küçük bir çocuk olabilsek yeniden, bize verilen minicik bir şeker olsa dahi sevinçten havalara zıplayabilsek;
Uzakta sevdiğimiz birini gördüğümüzde hiç önümüze bakmadan ona doğru koşup, sarılabilsek, yolda takılırım, düşerim diye düşünmeden.
Keşke insanların içindeki güzel yanları görmeye çalışabilsek;
Biri bize gülümsediğinde acaba benden ne isteyecek diye düşünmesek;
Geçmişte yaşadıklarımız, bizi insanlar hakkında önyargılı davranmamıza sebep olmasa;
Bize yardım için el uzatıldığında, bizden bir şey almak için mi acaba bu diye düşünmesek;
Açık açık söyleyebilsek düşündüklerimizi, hissettiklerimizi.
Mutlu olmaktan korkmasak;
Hayatın anlamının acı çekmekle anlaşılabileceğine inanmasak;
Kalbimizden konuşabilsek.

Tekrar çocuk olmamız imkânsız ama en azından “içimizdeki çocuktan” arta kalanların değerini bilelim.

Herkese güzel bir hafta ve içinizdeki çocuğun asla kaybolmaması dileği ile,
Selamlar
Mr.TD





p.S
Konu mankenlerini bana ödünç veren Köfte'ye de teşekkürler :)

18 yorum:

Burcuk dedi ki...

Amelie'nin cini gibi wadaa'yla winnie de bodrumda ordan oraya dolasiyorlar:))) o sezlong senin bu sezlong benim :)))

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

aslında ıyı fıkır ama köfte ağlar sonra ,onlar olmadan yapamaz.Aslında wadaa ya sağa sola çok giderlerse.
talip çok var ama vermıyoruz :)

Adsız dedi ki...

şöle bi düşününce 'yaşasın'diorum..içimdeki küçük bana bişi olmamamış..acaba bende çok büyümediğim için mi?..:)ve bi diğer bi yandanda düşününce, ne kadar da ütopik gelio saydıkların..:)evet kış güneşide güzeldir ,ancak yaz güneşi kadar ısıtmaz diil mi?..:Psewgiler:)soul.:)

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

@soul
demek ki doğru yoldasın :)
kış güneşinde en azından yanma tehlikesi daha az :)

under the chuyner dedi ki...

bide o icindeki cocugu coktan öldürmüs olan yasitlarinin seni kücümseyen bakislari vardir ki en kötüsü budur, acinasidirlar ama sana acirlar :)

zynep dedi ki...

içimizdeki çocuk büyük şehirlerde kayıp ediyoruz sonra 1 tatil kasabasında ya da şehirde gülen gözler gördüğümüzde yeniden hatırlıyoruz, çocuklar kadar şen olmaya diyorum, güzel 1 hafta olsun hepimiz için...

pino dedi ki...

vallahi ben 7 yaşında iken neysem şimdi de öyleyim galiba:))) pek değiştiğimi söyleyemeyeceğim..ama bu iyi mi kötü mü hala karar veremedim:)

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

@under the chuyner
onları hic takmıyacaksın,onlar kayıp ruhlar :)

@zynep
yok yok kayıp etmiyoruz,ne sen ne ben :)baksana hala nelerler uğraşıyoruz,benim adkım yakında kumasal delisine çıkacak,böyle fotolar çekmeden :)
Bu hafta çok güzel başladı,havada hala aşk kokusu var :)


@pino
dediğinin doğruluğundan bir an bile süphe etmem,zaten bu sebebpten ben de senin sayfanı ve yazdıklarını seviyorum :)

Gatita dedi ki...

Hep mutsuzdu,melankoliyi bir ben gibi taşıyordu üzerinde.Hep hayat vermek istedim istedikce kötürüm ettim,istedikce dibe batırdım. İçimdeki çocuğun katiliyim.Pişman mıyım, hiç değil..Maskelerin ardına saklanmış ruhlardan, iki yüzlü dünyadan kurtardım onu...

under the chuyner dedi ki...

Mr. TEDEEEEEE
scent of a woman'i buldum sonundaaaa ve hemen aldim :)
sanki seyretmisimde cok begenmisim gibi sarilarak, oksayarak getirdim ewe kadar :)
ama buaksam izlemedim, gerilim yapiyorum hehe :)

FakePlasticGirl dedi ki...

sana da alice'in solusyonundan verelim.
ya da amsterdam'a gidelim. halusinasyonlar edinelim.
cafe amsterdam ay lambasi diye bi blog yazalim.

yazalim da yazalim.

ubp dedi ki...

Ben bu Wadaa'yi daha once de guneslenirken hatirliyorum gibi geldi bana :)

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

@gatita
olmadı ama yine,sen bir yerlere saklamısşındır kesin onu,onsuz hayat çekilir mi :)

@under the chuyner
hadi bakalım gözün aydın,ama beğemezsen sorumluluk kabul etme,ben sadece müziğnğn reklamını yapmıştım :)

@fakeplasticgirl
seni çk dumanaltı gördüm,ama cafeleri kariştirma ,afgan çayı diye başka şeyler ısmarlayıverirsin valla :)
Yeni blog projesi varsa haber var,bakalım :)

@ubp
daha önce küçük hikayler den zynep için bir foto koymuştum ama orda sahilde dolaşıyordu :)

ubp dedi ki...

Bir resmini de benimkine koyalim. Herkes bir el atarsa, unlu olur Wadaa :)

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

@ubp
valla fot çekimleri için çok önceden randevu alman gerekiyor,cok yoğun su aralar :)

ubp dedi ki...

neyse bekleriz siramizi :)

coffeé dedi ki...

çok güzel dilekler... hepsi de içimizdeki çocuğu öldürmeden mümkündür değil mi? istersek yapab,liriz ki:)) vaaaddddaaaaa :)

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

@ubp
Siz bizi aramayın,biz sizi ararız :)

@ela
evet mümkün,yeter ki ,isteyelim.

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin