Pazartesi, Eylül 11, 2006

Gün batımı,deniz ve aşıklar....


Artık güneş de erken batıyor,sanki "hadi artık,herkes evine gitsin,geç oldu" dercesine.Köfte'nin sözleri ile "Güneş uyumaya gidiyor,arkasında da Aydede çıkıp bizimle konusuyor bütün gece,yukardan bizi izlerken".

Yeni bir hafta,biraz buruk ama yine de güzel başladı.Güzel bir sesle uyanıp,güzel bir şarkı dinleyerek devam ediyor.Bakalım önümüzdeki günler ne güzellikler getirecek.

Aşağıdaki şarkıyı coğunuz biliyorsunuz,duymayanlarla da paylaşmış oldum böylece.Elton John'dan "Your Song".
Bu şarkı çaldığında,ve de yanınınız da bunu paylaşacak kişi de varsa eğer,sanırım en güzel şarkılardan biri,en azından benim için.




Sanırım İstanbul'da havalar bozmus,burası da bugün biraz keyifsiz gibi ama yine de,havalar nasıl olursa olsun,bizim havamız iyi olsun :).
Bol fotoğraflı,müzik dolu güzel bir hafta dileği ile,

Slmlar
Mr.TD


p.S
Şarkı sözlerini sevenler için hizmetimiz tabi ki devam edıyor :)

12 yorum:

ubp dedi ki...

Hala tatil mi yapiyosun sen ? Isinin basina donsene artik ya :)

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

bu comment i nerden yazdığımı söylemiyim,ağlarsın o zaman.Bir saniye ,ayağımı denizden çıkarayım,biraz serin geldi :)

Türkbükü'nden selamlar

TD

aysin dedi ki...

TD'cim biraz ayip olmuyormu?...Aramizda soguk memleketlere gelmis,oralari simdiden ozlemis insanlar olabilir diye hic dusunmuyorsun...Herkes isinin basina ve memleketine geri donsun...Kiskandirmayalim:))ve kiskanmayalim:(..
Ozlemisim ...Iyi geldi bana comment yazmak...Sevgiler....

ubp dedi ki...

Yeni telefonum gelsin sorarim ben sana nasil kiskandiriliyormus :)

TugCe dedi ki...

eylul denizini ozledim.. :(

E.L.I.F dedi ki...

Ya Mrcim TDcim...Eylul basimiza vurmusken, basimizda kavak yelleri esiyorken mahvediyor bu sarkilar bak...Hele bir de Eylul'u duslemek Smyrna'da...Oturup ders calisacagim yerde...Hakkaten sen donsene isine gucune, gunluk hayatin kosusturmacasina:o)

Adsız dedi ki...

ne demişler 'elvedayı söyledğin yerde bırak!!'..ama bi fırsat vermiosun ki..tam evet denizi kumu yazı unuttm diorum,koşarak yeniden plajda buluorum kendimi..lütfen yanii:(yazı uğurladık,bi deşme yaramızı yaa:((soul.:)

Berceste dedi ki...

Hah bak simdi dalgalar gorunuyor ne guzel, fosur fosur...Gunes de elveda diyor.Sicakligi hep kalplerde kalsin ama...

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

@aysin
hadı hadı sen de az gezmedın,soğunun da tadı da başkadır,sevenlerini birbirine yaklaştırır.
Ben de senin commentlerini özlemişim,burada iken konuştuk neyse seninle de arayı soğutmamış olduk

@ubp
ben telefondan yazmadım kı,denizkenarında bilgisayar vardı :)

@tuğce
valla eylül de bir baska ama sen özleme,seneye bol bol tadını cıkarırsın,kımbılır belkı de beraberce :)

@elif
ben normal hayata dönsem de sevgisiz olmaz :),benim de başım kalabalık aslında ama idare ediyoruz iste :)

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

@soul
ben cok hainim dimi,ee yine eski formuma girmeye çalışıyorum,bu bodrum beni böyle yaptı,yaz aşkları işte :).Çok pis yara deşerim,tuz dökerim :)
@berceste
çok romantik gördüm seni de çekirge :)

ubp dedi ki...

ben de cepten mobilog yapcam :)
Komutanin resmini cekebilmek var...

Berceste dedi ki...

UBP dikkat et de komutan sana hapis cezasi falan vermesin mobilog yapacaksin diye...Soz dinle uslu uslu otur yap su askerligi. Padon TD hocam yaa buradan izinsiz konustum :P

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin