Pazartesi, Eylül 25, 2006

Cars

Gecen hafta cok guzel bir filme gittim,bu sefere benimde yanimda bir Cellocanim vardi :).Filme giden birkac kisiden cok olumlu seyler duymamama ragmen "bu film kacmaz dedim" kendi kendime."Cars".

2 saatin biraz uzerinde bir film,icerik olarak;karakterler olarak,animasyonlar;muzik olarak benim son zamanlarda seyrettigim en guzel animasyonlardan biri.Ozellikle filimin icindeki ufak detaylar,bunlari da artik siz gidip kesfedin,apayri bir hava vermis.Goruntu kalitesi superdi;dublajli olmasina ragmen bile izlerken buyuk keyif aldik.
Filimi en son dakikasina kadar izleyin derim,sonunda cikan goruntuler cok hos,ayni zamanda da bu filimin Joe Ranft e ithaf edildigini de belirtmek lazim.Onunla da ilgili bazi goruntuler var,daha dogrusu onun daha onceki filimlerinden "Toy Story" ve digerlerinin Cars`a uyarlanmis halleri.
Gercekten de 7den 70e herkesin begenecegi bir film; TD size kacirmayin der bu filmi.
Herkese guzel bir hafta dilegi ile,

slmlar
Mr.TD


p.S
Bir suredir bilgisayarsizliktan ve zamansizliktan ortalarda yoktum;ama artik geri dondum sayilir :)

7 yorum:

ubp dedi ki...

Ben de arabalar deyince umitlenmistim :) Cizgi film cikti.

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

sen yine de git gör derım ben :)

under the chuyner dedi ki...

Heyooo, Mr.TD ist wieder daaaa :))

arzu dedi ki...

en kısa sürede bu film izlenecektir. kayıtlara geçirilmiştir.

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

@UtC
geldim geldim :)

@arzu
good girl :)

zeynepyemekbiz dedi ki...

Pixar in tum filmleri guzel, biz cocukken bu kadar sansli degildik, cocuk filmlerimiz kisitli.
Bu filmi zipzip simdi gunde 3 kere izliyor en az, oyuncaklarini alma pesindeyiz :))

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

bende de hemen hemen tüm pixarları seyrettim ama bu son zamanlarda en beğendiğim diyebilirim.Bu oyuncak olayı felaket,köfte de istiyor valla :)

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin