Cuma, Ağustos 04, 2006

Yolculuk vakti...

Yine yolculuk zamani, biraz buruk,biraz hüzünlü bir sekilde ayrilik bu sefer.Oldum olasi alisamadim su olaya.Bavul yapmak denince artik daraliyorum.
Ama kimi zaman da sartlar böyle gerektiriyor iste,ne yapacaksiniz.
Cantami toplamaya basliyorum, bavul etiketim de tamam,cumartesi gece hayrilisi ile Türkiye´de olacagim.Bir süre blogdan uzak kalacagim sanirim, ben yokken "dükkan" size emanet,ona iyi bakin :).En kisa zamanda tekrar araniza gelmeye calisacagim,benim yoklugumda yaramazlik yapmayin ama, o benim isim cünkü :).

Simdilik hepinize hoscakalin diyorum,kendinize de ,sevdiklerinize de iyi bakin,ben döndügümde herkes burda olsun ,yoklama yapacagim,ona göre.

Görüsmek üzere,
Mr TDniz

15 yorum:

zynep dedi ki...

iyi yolculuklar Mr.TD,
haydi İstanbul yolcusu kalmasın, 1-2-3...
cok ama cok guzel gecsin tatilin....

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

ortakcigim sagol,
ben gidip biletimi aliyim da ,sonra burda kalirim falan :)
Seni de özliyecegim ama,sagim solum belli olmaz, her an her yerde karsina cikabilirim :)

princess dedi ki...

sagdan say, ben burda olucam :) gerci sende burda olucan ama, he hee :)

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

@princess
hadi bakalim görecegiz :)
Zaten gelince söyle orta yerde bir mangal yapariz artik,bol dumanli,lobby iyi aslinda dimi :)He he

bavul canavarı dedi ki...

MR.TD.
İstanbula hoş geliyorsun...Umarım güzel bir tatil geçirirsin... Bavul toplamayı çok seviyorum... sürekli toplayabilirim, bence hiç sakıncası yok...:-))

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

@arzu
sagol ,bir dahaki sefere haber veririm :)
Istanbul da simdilik bir gece kalacagim,ordan sonra yola devam.Gelismelerden haberdar ederim sizi artik,bakalim internet durumlari nasil olacak görecegiz :)

Hanife dedi ki...

Iyi yolculuklar TD. Iyi tatiller, guzellikler seninle olsun...
Sevgiler..

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

sagol hanife,
Arkadasim Egem´i de benim icin öp :)

Burcuk dedi ki...

tekrar tekrar iyi yolculuklar TDcim:) donunce artik su mr incredible.in da suratina azcik renk gelir, boyle pale white olmaz tatil insani dedigin:)))

benim icin de yuzzzzzzz bohuhuhuhuuhhuhuu (aglamak istiyorum)

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

@burcuk
bakalim belki bir iyilik düsünürüm ilerde,ama biz kahramanlarin isi zor biliyorsun,kosusturmadan güneslenmeye vakit kalmiyor :)
Aglama aglama,sen de yakin zamanda kesin bir kacamak yaparsin gibi geliyor bana ;)
Ben yokken sen de kendine dikkat et,artik bakalim,aralarda rastlasiriz belki :)

Mutfakta Zen dedi ki...

td'cigim bize de gelecek misin?
tijen

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

@tijen
simdilik planda malesef sizin oralar gözükmüyor ama eger öyle bir sey olursa muhakkak haber veririm sana zaten, ayni sekilde sen de IST a gelirsen bir haber ucur önceden.
Ben aralarda yoklarim sayfani zaten :)

TugCe dedi ki...

Gule gule git gel..Sanirim sen gelene kadar ben US'e gitmis olurum...:(

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

@tugce
selam tugce,sen daha ne kadar buralardasın ki?Beni bir bilgilendir :)

TugCe dedi ki...

24unde donuyorum:( Kusadasi'ndayim gidene kadar.

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin