Cuma, Ağustos 18, 2006

Yalıkavak -3

Her Perşembe kurulan Yalıkavak pazarı ,Bodrum ve çevresindekilerin “akın” ettiği bir yer,son yıllarda turistlerde burayı keşfederek yüklü miktarda alışveriş yapıyor.Pazar iki bölüm;bir tarafta sebze-meyve, diğer tarafta da aklınız gelebilecek diğer her türlü giysi,kumaş,dokuma v.b var.Aslında fotoğraflık daha çok şey vardı ama kullandığım eski kameranın pil tüketimden dolayı sadece birkaç foto çekebildim.Pazarda en çok göze batan Buldan bezleri,el tezgahlarından çıkan dokumalarından yapılmış olan çeşitli örtüler,hint işi kıyafetler.
Bayanlar için de özellikle el yapımı cam Bodrum boncukları revaçta idi, bunlarla ilgili maalesef pek fotoğraf yok, belki haftaya.
Az söz ,daha çok foto diyelim bu sefer.
Herkese bol renkli,bol güneşli ama serin bir hafta sonu diliyorum.Bazılarımız için önümüzdeki haftalar oldukça yoğun geçebilir,umarım onlar da bu hafta sonunu en güzel şekilde geçirir ve göz açıp kapayıncaya kadar bu yoğunluk biter:),ben mümkün olduğunca buradan destek olmaya çalışacağım,kimi zaman fotoğraflarla,kimi zaman anılarla,bazen hainliklerle ,bazen de şarkılarla.


Kendinize iyi bakın,sevdiklerinize de…

Slmlar
TD

6 yorum:

Burcuk dedi ki...

uuu yoksa Cafe Wien'de yeni bir donem mi aciliyor?!?!?!?

dirininimmmmmmm az sonraaa:)

arzu dedi ki...

Mr.TD.
yoksa Mr.Spido'mu desek...:-)))ajan gibisin vallahi.. heryeri dolan bayanlardan turistlere kadar herkeslerin neler yaptığını izle sonrada yaz değilmi...:-))
hmmmm....senin çok yakınlarında dolanmamak gerek... :-)))

princess dedi ki...

pazar gezme falan bahane sekerim, bi ayna bulmus kendini cekmis bu Mr. TD. Bi de yiyo bizi pazar dolastim, bol foto falan diye. t-shirt'teki gizli mesaj da dikkatimi cekmedi diil, boole piis miis, make love, not war falan seklinde :)))))

sen o el yapimi boncuklardan getir buralara, gerisini bosver, olmadi bi tezgah acar, satarsin. hem ilk musterin de ben olurum, soz :)

hadi bakalim, daha cok foto ama ben hala parmak arasi terlik bekliyorum :))))))))

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

@burcuk
ee arasıra değişiklik lazım di mi,hep müze,konser olmaz yanı :),zaten yeni bi sube açacagım yakında çalışmalar devam ediyor.

@arzu
Valla öyle ajan olduk artık,hatta kendine yenı hazırkart aldım numarası 539 ile başlıyor,geçen gün kontür yükletecektım bir yerden sistemlerında bu numara gözükmüyordu,ajanız ya ,gizli ,he he. 007 den sonra 0539 :),Licence to call .Adım D,TD.Lımonatam karıştırılmış olsun,çalkanmasın lütfen.

@princess
he he ,aynalar yalan söylemez nasıl olsa dedim,sordum,kim buranın en yakışklısı diye aynada benım resmim çıktı ne yapayım :)
Valla detayı yakalmışşın,tebrik ettim.
Lütfen müşteri ne demek,çok ayıp,sen renk,model söyle gerisi kolay.
Ya bu terlık işini ben sana ayrı yollıyım,sonra karizma gitmesin yine,bak incik boncuk koyduk,bundan sonrakinde ,top,tüfek,at ve avrat vari şeyler koymak lazım :)
Sen kaptana söyle,müsait bi kıyıda inecek var ;)
H2'yi geri yolladım bu arada,yeni model üzerinde anlaşmaya varırız sonra,ok?

sibella dedi ki...

ben o kumaslardan yastik yapmak istiyorum...cizgili cigili bayilirim ben...

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

@sibella
aslında omlar timsahlı bir markanın elbisleri idi,ben bıraz değişik cektim :)
ama sen yine de yap :),keyiy yaparız.

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin