Pazar, Ağustos 13, 2006

Yalıkavak -1

Senelerdir yazları Bodrum’a geldiğimiz için artık buradayken mümkün mertebe şehre inmemeye gayret gösteriyorum. Zaten bizim oturduğumuz yere daha yakın olan Yalıkavak son yıllarda çok hızlı bir şekilde gelişti. Marinanın ve çevresindeki diğer lokallerin, mağazalarında açılması ile de buranın çehresi oldukça değişti.

Sizinle ara sıra buralardan fotoğrafları paylaşacağım. Şimdilik gece çekilen fotoğraflar, ilerde gündüz gözü ile de birkaç fotoğraf olacak.
Bu seferki Yalıkavak fotoğrafları “köfte”nin en sevdiği mekândan, dönme dolap, tren, oyun makinelerinin bulunduğu, sahilde bir alan.

Köfte için zaten Yalıkavak burası demek, evden ne zaman çıkıp arabaya binsek “Yalıkavağa mı gidiyoruz?” sözü artık hayatımızın ayrılmaz bir parçası diyebilirim. Aslında hak vermemek elde değil, biz de çocuktuk, değil mi?



İlk başlarda dönme dolaba bindiğinde biraz tırsmıştı ama artık sanırım olaya alıştı gibi, ya da korkudan kasılmaktan zevk alıyor, çünkü o sıradaki yüz ifadesinden olayı çözmek biraz zor.
Şimdi yüz ifadesini merak edenler vardır, ama fotoğrafını yayınlayamıyoruz, he he :), ne yapalım emir yukarıdan geliyor.

Haftaya TDDady’in yavrularına devam, “köfte ile İngilizce”ve daha neler, neler… Amma reklam yaptım : )

Herkese güzel bir hafta diliyorum, güneşli ama serin olsun diye de ekliyim bari…

Slmlar
MR.TD

14 yorum:

princess dedi ki...

Lokum Beyefendi'nin sayfası da tatile cıkmıs, mavis mavis de pek yakısmıs ;)

ben kofte ve ingilizce'yi merakla! :) bekliyorum :)))

sibella dedi ki...

kac kisiydik o zaman,kac kisi kaldik simdiiiiii..bodrum bodrummmmm..ne kadar tuketmeye calissalar da baskadir askim bodrumum...iyi keyifler size,bende cok seviyorum o parklari,hala,neredyse 30 iken:)sayfa guzel olmus td'cim eline saglik

arzubrumendi dedi ki...

Mr.TD.
Çok güzel olmuş... Mavi mavi tam bodrum deniz olayı gibi olmuş.. sidebarda beyaz bodrum evlerini çağrıştırıyor gibim sanki...
maceralarınız bol yaşamınız güzel olsun efendim...

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

@princess
:)
Hosgeldın Koncegülcüğüm,mavi benım rengım,dedım ortalık senlensın bıraz,sagolsun Berceste de yardımcı oldu,böyle bir eser cıktı ortaya.

@sibella
sağol siboş,bodrum uzaktan daha güzel :)
Artık hep beraber ,bir gün gideriz. öyle bir parka,sabaha kadar eğleniriz.

@arzu
Güzel bi çalşsma oldu ,he he :),Istanbula gelınce de beton grisi yapacagım

zynep dedi ki...

alemsin yaa...
sen oyle gez paklarda, dolas ohhh devam devam...:D
donme dolabı bende cok severım ama buyuklerı almıyorlar artık yaaa:( ben cocuk olmak ıstıyorummmmmmm....

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

@zynep
sen gel yinede,boydan kurtarırsın belki kih kih :)
Sana köftenin oyuncaklaklarında veriri,kör timsah şerafettin var mesala :),simdi bahçede leğeni doldurmış onu yüzdürüyor,hem de şerafattin kolluksuz yüzüyormuş bu sefer,öyle dedi köfte :)

TugCe dedi ki...

Dun Bitezdeydim:0 Karar verdim ben seney 1 hafta stajimdan sonra Bodrum'da tatil yapicam..yalikavak'a da gelicem iste:D
Iyi tatiller ve eglenceler sana:D

FakePlasticGirl dedi ki...

hani gunduz fotolari hani nerde
isteriz isteriz
banane

limoncicegi dedi ki...

koftesiz foto olmaz, kofteyi istiyoruz. tursu da olur , yaninda ayranda :)

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

@tuğce
Gecen güm Bodrum Marına dolasırken senın kulaklarını çınlattım,dedım şu teknelerin bir tanesinden cıksa bızim hatun :) söyle bir karşılaşsak diye ama,nafile ,ne gelen var ne giden :)
Artık bır dahaki sefere daha organize oluruz.tamam mı :)?
sana da iyi eğlenceler :)

@Fakeplasticgirl
gündüz fotoları sanırım haftaya kaldı su an bir kamera sorunu yaşanıyor diyim,ama bırkac postıng ıcın fotolar hazır :)

@limoncıcegi
valla köfte olayları pek iyi gözükmüypr,yetkili mercilerle görüsmeler devam edıyor :)
telif haklarında bıraz problemler var,fıyatta anlasamadık :)

Burcuk dedi ki...

ooo maviler cok yakismis gercekten:) Dilek cozdu bu olayi zaten yaaa ehehehe:)) TD seni geciyorum:p

Viyana'ya donunce de boyle mavi devam etsin, ohhh icim acildi:)

under the chuyner dedi ki...

sevgili TD! seni cok feci kiskaniyorum, haberin olsun :) aliyosundur haberleri belki, buraya kis geldi yaaa :(

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

@BURCUK
mavı mavı ,bu arda ıbo hayranı bazı arkadasların da gönlünü yapmıs olduk.
şımarma su Dılegı ya,valla sonra kontrolden çıkacak,ben hocası olarak yasaklıyıorum sana.
Vıyana ya dönünce rengı görecegiz artık,mavımı ,grı mı ,kahverengı mı?

@UtC
Kıskanmayın arkadaslar ya,nazar değecek,bak bugün basım agrıdı bıraz sadece ıkı kere girebildim denıze :)

Berceste dedi ki...

Yaw hocam kartela verdi renk sec dedi ben de daglarla, denizin rengine en uyanlari sectim karteladan, eski tekstilciyiz ya ! Katalog falan cikartmisligimiz da var...Dedim o kadar grileri, koyu yesilleri de degistir diye ama tembel bir hoca bu, duzeltmedi tek tek. Teknik kismindan anlamiyorum daha olayin ben, o ise benim gonca gulum kocacigim ile hoca TD bakiyorlar :) Ne simarmasi yaaa kustum hocam ! Siz bir donun soguk Viyana'ya gozleriniz hangi rengi algilar artik Allah bilir...

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin