Pazartesi, Ağustos 21, 2006

Y-Days


Yıldızlarla dolu,pırıl pırıl bir gece,sanki geçen haftaki yıldız yağmurunun son kalan damlaları gibiler,zaman zaman hareketleniyor gökyüzü,peşpeşe birkaç yıldız kayıyor,bilseydim dileklerimi önceden not alırdım.
O an ki tek duyulabilen ses denizin dalgaları.Saat sabaha karşı 2,5a yaklaşıyor,herkes uyumuş,bir ben ayakta.Tam bir sessizlik var,arkada Yann Abi' den bir parça çalmaya başlıyor sonra.

İnsanın içi huzur dolu o an,aynı şarkıyı birkaç kez dinliyorum,sanki bu an için yazılmışcanısına.Sonra içim burkuluyor biraz,bu anı paylaşabilseydim keşke diyorum,çok romantik gördüm kendimi :)."Onlarla da olmuyor,onsuzda "diyorum içimden.Oscar abi de demis ki,"onlar anlaşılmak için degil sevilmek için yaratılmışlardır.",doğru demiş valla,bu sözün üstüne ne diyeyim artık.

Güzel bir hafta diliyorum hepinize,özellikle de sevginin,dostluğun,aşkın değerini bilenlere.Kendinize ve sevdiklerinize iyi bakın.
Slmlar
TD

p.S
Ben gerçek aşkla tanıstım bugün,bunu da sizinle paylaşmak istedim.Bununla ilgili postingim önümüzdeki günlerde.


foto source:
http://we.magma.jp

5 yorum:

azna dedi ki...

Ne hoş birşey, ne güzel :) Umarım mutlu olursun...

arzu dedi ki...

Bende sizi çok romantik gördüm. Mr.T.D

Fotoğrafı görünce oooooo MR.TD bayağı ilerletmiş dedim..:-)) sonradan source kısmını görünce neyse canım daha varmış dedim...:-)))

Ben bir ilk görüşte aşkı seviyorum hani aman tanrım diyorsun yaaaaa...!!!
Birde yıllar geçtikçe başlarda tanımadığın sonradan bir parçan olmaya başlayan aşkı çok seviyorum nasıl ama....:-))

aradaki aşklar 2-3 aylıklar falan hikaye....:-)))) kehhh..kahhhh...

neyse aşkın uzun sürmesini ve yıllar geçtikçe artmasını dilerim...

dünyada sevmek ve sevilmekden başka güzel birşey tanımıyorum ben...
haaaa..yemek yemekte var....!!! :-))

princess dedi ki...

Lokum Beyefendicim, sizi pek romantik gormekle beraber, bakalim bunun altindan ne cikacak diye de merakla bekliyorum. Merakim askinizdan degil-zira bu askin bizim tahmin ettigimiz anlamda ask olmadigini sizi azicik taniyan bir kul olarak tahmin ediyorum :)- acaba yine ne yumurtlayacakla dolup tasiyor :))) ha tabi gecen gun pazardaki aynada kendi aksini gorup asik olduysan ayri :)))

size gozdeniz zeynep hanim sayesinde dinledigim ajdar bey'den cikkiiitaaaa muuuzzzz isimli guzide parcayi hediye ediyorum, Yann falan yalan efendim :)))).

bodrumun en sicak :) gunleri sizinle olsun, denizden cikamayin insallah :)) kalin saglicakla..

Berceste dedi ki...

Oscar agabeyin "Onlar " kavrami ile sizinki uyum saglamakta mi pek meraklardayim, bekliyoz bakalim !

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

@azna
:)

@arzu
öyleyim valla,cok romantık takılıyorum,hayırdır.
2-3 aylıklara da haksızlık etme simdi,aşkın kısalığığ degil yaşanılan yoğnluğu önemli sonçta.
Dieklerine katılmamak elde değil,sevelim,sevilelim,yiyelim güzelleşelim.

@princess
Sevgili haber spikeri kıyafetli prensesciğim,
bak bak ,her işte de bir bit yeniği arıyor,çok ayıp seni şiddetle kınıyorum,hatta bunu kınamak için notebook u alıp denizden yazıyorum demekde var ama neyse.
O şarkıyı almıyım teşekkürler.Onun yerine daha güzel bi şarkı ikram edeyim ,
Fırıncı Sokağı,benim en sevdiğim şarkılardan biridir.
Ben de sana istanbulun en sıcak günlerini diliyim mi,tependen air condition eksik olmasın inşallah ,he he,schumı abiye selamlar şimdiden,dikkatli sürsün:)

@berceste
aslında bir yere kadar uyum saglamakta,ama anlamaya çalısmakta da pek sakınca görmüyorum.

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin