Perşembe, Ağustos 24, 2006

Y-Days III

Yine pırıl pırıl bir hava. Gün yine onunla başladı,sabah sahilde altın sarısı saçları ile zaten uzaktan hemen göze batıyor.Bugünü kayalıkların üzerinde geçirdik,ama denizden de kopamadık yine tabi ki,onsuz da olmuyor,ne de olsa orası bizim dünyamız.Boynunda minik boncuklardan bir kolye var,hep üzerinde,sanırım onun uğuru.
Daha önceleri, gündüzleri kolay kolay geçmeyen zaman artık göz açıp kapayınca geçiyor, ama bir yandan da gece bitmek bilmiyor, ondan ayrı kaldığım saatler yani. Aslında özlemek bile güzel bir duygu, daha doğrusu insanın özleyeceği böyle bir kişiye sahip olması.
Sevmek, âşık olmak insanın hayatına ne kadar çok anlam katıyor değil mi? İnsanın yüzünde bir gülümseme ile dolaşması, zaman zaman dalıp gitmesi, acaba o şimdi ne yapıyordur diye düşünmesi insanın hayatının bir parçası haline geliyor.

Güneş çoktan battı ama gece muhteşem bir gökyüzünün eşliğinde bitiyor bugün de, arkada çalan şarkı da bizim ikimizin de çok sevdiği bir parça.

Yarın yine güzel bir gün bir olacak…

D.

5 yorum:

under the chuyner dedi ki...

Mr. TD sen tamamen Türkiyeye yerlesmis gibi görünüyosun, askti meskti, denizdi, kumdu, günesti, pazardi, manzaraydi derken hic dönmekten bahsetmiyosun! buarada ilk foto süpper!

FakePlasticGirl dedi ki...

fena kaptirdik gidiyoruz mr...cafe wien'e konuk olsun artik o da!

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

@underthechuyner
simdilik yerleştim valla,dönüş biletim açık,sağım solum belli olmaz :)
balıklar cok güzel gerçekten ama biraz fazla ses çıkardıkları için içeriye astık :)

@fakeplasticgirl
valla ben bilmem,sormak lazım.
sayfaya konuk olayları işi iyi fikir aslında,zaten bir süredir düşünüyordum.Bu konu üzerinde biraz konusalim :)

Zeynep Seda dedi ki...

Yaaa ne guzel sey ask! Askomu ben de cok seviyorum.... :) Iyiki evlenmisim ya, tavsiye ederim ;)

Sevgiler...

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

@zeynep seda
Öyle valla,
bu notunu ileteceğim :)

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin