Salı, Ağustos 22, 2006

Y-Days II

Bugün güzel başladı. Günün büyük bir kısmı sahilde ve denizde geçti onunla. Sudan hiç çıkmak istemedik aslında,orası bizim için apayrı bir dünyaydı, sanki bizim dünyamız. Bazen de deniz kenarında sohbet ettik, şemsiyelerin altına uzanıp, tam anlamı ile havadan sudan konuştuk, denizden, dalgalardan...
Arkada sahildeki büfede çalan eski parçaların müziği eşliğinde
laf lafı açtı, kimi zaman o anlattı ben dinledim, kimi zaman da tam tersi, bazen de ikimiz de sustuk, aslında bu suskunluk anı bir bakıma en çok şeyin paylaşıldığı zamandı.
Yüzü o kadar güzel ki,bakışları insanı sanki büyülüyor şimdi nasıl göründüğünü merak edenler var ise fotoğrafı önümüzdeki günlerde koyulacak sayfaya.
Birbirimizi kısa süredir tanıyor olmamıza rağmen, birçok şey çok tanıdık, çok alışılmış geliyor insana. Bir yanda da yeni şeyleri keşfetmenin, yeni duyguları paylaşmanın da verdiği bir heyecan var.
Zaman su gibi akıp geçti, saat 17 gibi ayrıldık, daha doğrusu ayrılmak zorunda kaldık ,bir süre için de olsa. Ama günbatımında tekrar bir arada idik, bu anı da görüntüledik, biraz zor oldu umarız beğeneceksiniz yayınlandığında.
Gelecek günler bakalım neler getirecek, hep beraber göreceğiz.
Şimdilik sevgi ile kalın.


19 yorum:

FakePlasticGirl dedi ki...

havada ask kokusu var!!
=)

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

@fakeplastıcgirl
bende şüphelenmeye başladım,hayırlısı valla :)

dilayra dedi ki...

allah allah.. what's going on?

arzu dedi ki...

Mr.TD:
Bunda bir bit yeniği var ya hadi hayırlısı...:-)))

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

@dilayra
Love is in the air,in the sea :)

@arzu
bak bu da aynı prıncess,siz en iyisi beraber bir bit-blog u açın,he he :)

princess dedi ki...

boyle halki beklenti icinde birakmayiniz lokum beyefendi, yalan beyan suctuuuurrrr :) bak dava acarim sonra duygularimizla oynadi diye:), bit-blog adresimi bilahare vericem :)

zynep dedi ki...

:D valla bu yazıdan da ben hainlik bekliyorum ama hayırlısı ehuehue:P
guzellikler dilerim...

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

@princess
bak bak,bi de dava mava açacakmış.yalancı falan diyor.Çok kırıldım,çok :(

@zynep
işte ,insanın adı cıkacağına canı çıksın derlermiş.Arkadaslar yapmayın ,ben sevgi adamıyım,bu güzel olaya böyle şeyler söylemeyin,kıza ayıp olacak valla.

princess dedi ki...

geldiginde yapistiririz, uzulme :) yengenin adi neydi :))))))?

princess dedi ki...

ayy pardon yenge yazmisim, yenge"c" diycektim ben oysa, he he :)))) ozur yani :)

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

isimlerin önemi yok,D.K diyelim.
:)

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

denizkızı Eftelya,he he

princess dedi ki...

fotografini koydugunda da Allah bilir gozune bant yaparsin sen, D.K.ymis :))))

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

bant olay iyi fikir :),düşüneceğim.

Berceste dedi ki...

Gorunmemek icin elinden ne gelirse yapar bu adam ! Yildizlara akis yollar mi yollar ! Y-Days'den gittigine gore olay....Yoksa adi Yildiz mi :p

Chloe dedi ki...

Kucuk dilimi yuttum ben:)Yere bakan yurek yakan derler senın gıbısıne

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

@berceste
ya ben ne yaptım ki,aaa çok ayıp insan hocasına böyle şeyler söyler mi?

@chloe
yutma yutma :),benim gibi uslu adam var mı :)

Nes london-ist dedi ki...

eee balıkların zamanı bu hafta, umarım yaz aşkı olarak kalmaz, hayırlısı olsun .

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

@nes
valla benim için balık olaylarını göreceğiz,yaz aşkı kalıp kalmayacağı konusunu ise yukarısı bilir,bana yorum yapmak düşmez :),he he,çok mu diplomatik konuştum :)

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin