Salı, Ağustos 08, 2006

TD’nin Türkiye Günlüğü

Herkese güzel bir hafta dileyerek başlıyım önce. Cumartesi gece İstanbul’a geldim.23:00 gibi evdeydim, saat 5:00 de tekrar ayaktaydım. Saat 6:30 ferryboatu ile Bandırma üstünden Bodrum’ a doğru yola koyulduk.Bu arada gemide iken Bandırma’ya yanaşmadan kısa bir süre önce yapılan anonsa ağlıyım mı,güleyim mi bilemedim.Anons yaklaşık söyle idi:”Sayın yolcularımız,Bandırma çıkışında radarla hız kontrolü yapılıyor aman dikkat edin”.Simdi diğer yerlerde basın gidin ama ,ceza kesilebilecek yerlerde hızlı gitmeyin,ne olacak dimi yani.Her neyse,zaten bu trafik canavarı ile nasıl baş edeceğiz bilemiyorum.
Yol boyunca da en az 5 arabada görüntü şöyle idi: Önde oturan kemerleri takılı anne-baba, arka koltukta, kemersiz, iki koltuk arasından yolu izleyen bir çocuk. Sanırım önümüzdeki günlerde daha önceki aylarda yayınladığım vidoyu tekrar koyacağım,pek hoş bir görüntü değildi ama sanırım verdiği mesaj çok açıktı.

Gelelim biraz daha hoş konulara. Havaların çok güzel ve deniz sıcaklıkların “çay” kıvamında olduğu günlerde esen rüzgâr insanı ferahlatıyor. Bugün sezonun deniz açılısını da yapmış oldum, biraz fazla şiddetli yüzmüşüm sanırım, Yunan adalarına geçici Tusunami alarmı verilmiş :).

Bu sabah uyandığımda, beni tanıyanlar bilir erkenciyimdir, balkana çıkıp biraz oturdum, o arada dedim bir fotoğraf çekeyim bari. Etraf sessiz, kimsecikler yok ortada.Bir yandan sessizliğin tadını çıkartırken,bir yandan da yalnızlık hissinin verdiği ağırlık az da olsa insanda buruk bir duygu yaratıyor.
Yeğenimin (5 yaşında,kod adı köfte)uyanması ile ortalık zaten şenlendi bir anda.Cumartesi gecesi ben indikten sonra ablamla telefonla konuşurken,arkadan da onun bağırışmalarını duyuyordum ”Minnoş Dayım mı gelmiş” diye.Ya dedim,karizma gidecek yine bizim bu sene .Daha küçükken de plajda ya da sokakta bana seslenirken dayı tam diyemediği için ,onu andıran sempatik bir varlığın  adını söylüyordu, 4 harf yerine 3 harf kullanarak,ne yapacaksınız dAYI olmak zor.
Onunla ilgili anılara da artık yer veririm, şimdilik ikimizin bir fotoğrafını koyuyorum, ilerde bakalım, daha baksa bir şeyler düşüneceğiz artık. Zaten Princess paparazzilik peşinde, dikkatli olmak lazım biraz :).
Bugün bol deniz ve sahilde köfte ile oynayarak geçti.İnternet olayına da sanırım bir cözüm buldum,dün gece elimde notebook evin çevresinde kablosuz ağ peşine düştüm ve tabii ki yakaladım,sanırım düzenli olarak postinglere devam edebileceğim.Yoldan gecenler bu adam kaldırım kenarına oturmuş,elinde bilgisayar ne yapıyor diye içlerinden soruyorlardır ama ne yapacaksınız,şartlar beni bu hale getirdi.Yeni bir diziye de başlayacağım sanırım, TD-Dady’nın Yavruları ,bakalım çalışmalara başladım.

Şimdilik bu kadar , önümüzdeki günlerde yeni postinglerde buluşmak üzere hoşça kalın.
Her zaman dediğim gibi, havalar nasıl olursa olsun, sizin havanız güzel olsun 

Slmlar
TD

12 yorum:

Burcuk dedi ki...

eheh:)) ben dedim pizza uzerine goturme dondurmalari gelecek parlak degil diye:) bak tsunami etkisi yaratmissin:))))

manzara harikaymis yaa, taa bodrumdan hainliklere devam, hadi bakalim:)

kofteyi opuver bizim icin:)

azna dedi ki...

Ne güzel yaa :) İyi eğlenceler..

arzubrumendi dedi ki...

OOO.... Mr.TD.
Şu kova ve kürekle bende oynamak istiyorum, hatta mümkünse hep onlarla oynayacak yaşta kalıp hiç büyümemek istiyorum...!!! :-)))
Bu kadar hızlı yüzmeyin canım, Kardak krizinden sonra Mr.TD. krizi yaşatacaksınız vallahi...
:-)))
iyi eğlenceler... köfteyede benden kocaman bir hug...:-))

TugCe dedi ki...

En guzel tatiller senin olsun valla..Cuma gunu enistemle motorla odruma gidecegiz, bir gunlugune bir tur yapacagiz biz de;) Ama onun disinda hep Kusadasi hep Kusadasi..yeni yer arayislarindayim:D

dilayra dedi ki...

oh oh ne güsel..
bizim yerimize de kulaç atasın Minnoş:)))

Berceste dedi ki...

Yaaa burada havalar sogumusken boyle deniz, kofte, dayi...Olmuyo yaaa...

Bizim yerimize de tadini cikartin bari Mr TD !

princess dedi ki...

o evin balkonundan gorunen minik yarimada da kesin sen suya atladiginda olusmustur :))) tsunami sonrasi goruntuler :)) oyle bir el, 5 parmakla falan kurtulacagini sanma minnos dayi, paparazziler falan pesinde, eki eki eki :))

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

@burcuk
size kaynak olsun diye tusunami lafını koydum,eğlenin artık :)
Aralarda bir hainlik lazım,beni unutmayın diye :)

@azna
hoşgeldim azna,biraz değişikliliğe ihtiyacım vardı iyi.Hayırlısı ile bundan sonraki durak İstanbul,ama daha bir süre buralardayım.Ben de senin İSTda gezdiğin yerlerde yine klasik turmum atar,dolaşırım artık,seninde kulaklarını çınlatırım :)

@arzu
Ya o kovanın talibi çok valla,ne olacak bilmiyorum sonu.Fazla yüzmüyorum canım,sabahları Yunanistan'a el vurup dönüyorum iste :).Köfteyi senin yerine bıraz yoğrdum şimdi :)

@Tuğçe
Hadi bakalım denıilerin kızı Tugçella ,yakışır ,dolaş :)

@dliayra
hi hi,kendimi çok minnş gördüü,karizma gitti :),sen de otur ödev yap ;)

@Berceste
Ne yapalım Berceste,İngiltere işte ne yapacaksın.Üzerine soğuk su içip ,unutacaksın :)

@princess
o minik ada Rodos adası ya :),daha dogrusu ondan kalan :)
Valla sahilde de hep toplessim :),dikkatli olmak lazım.Sen yaramazlık yapma pek hediye takası daha gerçekleşmedi biliyorsun,olay "çekiciliğini" ;) kaybetmesin,biliyorsun mıknatısın çekim gücü :)
canımda şimdi club-sandwich çekti,patatesi bol olsun ama yanında,kim bilir belki canı çeken vardır :)
Unutma ajanlar 539 kullanır :)

Chloe dedi ki...

Harika anlar geçirdiğin bizimle paylaştığın bu harika resimlerden belli:) Ben adına çok sevindim ve şey... Bende dayı diyemediğim için şey derdim..şey anla işte:) Köfteyi öp bakalım yanaklarından:) Ben dayıma çok düşkündüm sanırım o da öyle. Size nice güzel günler diliyorum. Sevgilerrr

Nes london-ist dedi ki...

kıska-nı-yo-rum, memlekette tatil yapmayan tek kişi gibi hissediyorum kendimi.Yok yok tadını çıkar taaa viyanalardan gelmiş minnoş yuzecek tabi :P

sibella dedi ki...

mutlu gunler olsun minnos dayi ve koftesi..oralarda olduguna cok sevindim minnoscum,bak cok iyi gelir,en iyi terapi sevdiklerinle olmak,aile ile hele hele yigenlerin pasasi ile...iyi tatiller..darisi basima

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

@chloe
sagol chloe,neyse simdilik dayı ıle devam ediyoruyuz,ama köftenin sağı solu belli olmaz,her an bir şey beklenebilir.
İlerde yeni fotolarla devam.
Kendine iyi bak.
TD

@nes-london
tabi ya dimi ama,seni duyanda hiç buralara gelmiyosun zannedecek,numaracı seni :)

@sibella
sibelciğim sen de artık kop bir süreliğine oradan ,Kel'i de al,söyle güzel bi tatil yapın,sen de hakkettin ,di mi ama
XXX
TD

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin