Pazartesi, Ağustos 28, 2006

She...

Bu sefer yine bir şarkı var, benim kafamda canlanan anılara eşlik ediyor.

İnsan aşık oldumu, sevdiğinizin güzel bir sözü tüm gününüzün güzel geçmesini sağlarken, kimi zamanda üzgün ya da sinirli hali sizi darmadağın eder, o güne lanet edersiniz içinizden.Bir gün iyi,diğer günü neşesiz,bir gün sevecen diğer gün soğuk,ne olduğunu bilemeden bir o yana bir diğer yana savrulur insan.Anlam veremezsiniz olaylara,nedenini sormanın da bir anlamı olup olmadığı da tartışılır aslında,içinizden birşeylerin yolunda gitmediğini hissedersiniz sadece.Kim bilir sevgilinin içinde ne fırtınalar kopuyordur o an,neler geçiyordur kafasından...
Şarkıda aynen şöyle geçiyor bu sözler:

She may be the beauty or the beast
May be the famine or the feast
May turn each day into a Heaven or a Hell
She may be the mirror of my dreams
A smile reflected in a stream
She may not be what she may seem
Inside her shell....




Ama bu nereye kadar böyle devam edebilir ki,insan kopamasa da,kabullenemese de,yine geriye bakıp "acaba" dese de,aşk ne de olsa bir mutluluk dansı ve tek başına bu dansı yapmak mümkün değil,iki kişi lazım bunun için.Muhteşem uyumlu iki dansçıya da ihtiyaç yok,çünkü zaten mühim olan bu uyuma zaman içinde ulaşmak,birbirlerinin eksiklerini tamamlayarak,kendini de geliştirerek,ortak bir gelecek için çabalamak.Bir ara marketlerde satılan içinde bir kızla erkeğin çizimlerinin olduğu çikletler vardı,"AŞK..."diye.Orada bir keresinde gördüğümü yazıyı hatırlıyorum,

"AŞK aynı yöne bakmak demektir".

Herkesin bu dans için ona en uygun partneri bulmasını ve eğer buldu ise de ondan kopmamasını, güzel,bol müzikli ,mutlu bir hafta geçirmenizi diliyorum.
slmlar

Mr TD.


p.S
Şarkı Notting Hill Soundtrack'inden alınma,Elvis Costello söylüyor.

8 yorum:

Adsız dedi ki...

sevgili t.d

sizin zaten bi sevgiliniz yok mu idi?yanlis hatirliyorsam bagislayin ve en taze mutluluk dileklerimi kabul edin lutfen.yazinizi okurken bir an icin burnum sizladi esimi cok seviyorum ama askin o insani serseme ceviren halini ozledim-mi acaba...bilemiyorum
dentista
bu arada lutfen nolur nolur sevgiliniz 20 yasinda sarisin bi citir olmasin.nolur

under the chuyner dedi ki...

:)
neyse,
ben bulamicaim bi film bekliyodum, madem yok sarkiyi dinleyip avunucaz artik

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

@dentista
bu sene içinde bazı değişikler oldu.
dileklerini iletecegim ilgili yerlere :).Insanı yıpratmadığı sürece o sersemletmeler güzel ama ...
20lık sarısın olayını düşüneyim, esmer daha mı iyi dersin ;)

@unter the chuyner
valla zor yaptık yaranamadık,kolay yaptık yaranamadık,artık ne yapayım ben de bilmiyorum :)

Gatita dedi ki...

Sevgili TD.
Bir zamanlar gülüşlerinde hissettiğin sıcaklığın ve daha sonrada damarlardaki kanın yavaş yavaş çekilmesi gibi bir şey bu aşk dedikleri !! Muhteşem uyumu aramıyor insan sadece kendine sakladığın ayrıntıların cevabını bilen birini beklide.. ‘kimselerin vakti yok durup ince şeyleri anlamaya' ..

sibella dedi ki...

asik TD,romantik TD...ne guzel seni boyle gormek...ben bu sarkiyi da filmi de cok severim,iyiki hatirlattin yine..su dans olayini ben cok sevdim...insanin karsisindakini oldugu gibi kabul edebilmesi cok guzel bir erdem bence,hem farkliliklar olunca ben insanlarin,sevgililerin daha da cogaldigini dusunuyorum...kalbine saglik...

bu arada sevgilin ya esmer olsun ya da kizil bence:)fabrika siparisi gibi oldu ma...optuk..

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

@gatita
aslında o ince şeylerı anlayanlar var(dır),ama karşı tarafın beklentileri ve kendi kafasındaki tablo tamamen bambaşka olabiliyor.Herkes mutlululuğu aramıyor dersem yalan olmaz,çünkü çoğu kişi için bence o arayış sırasındaki heyecan daha önemli,bazı şeylere ulaştıktan sonra ,olay bitiyor.İnsan kendinde de aramalı bazı hataları sonuçta.Kıme sorsan aşık mısın diye,yook,nerede,kim kaybetti ki biz bulalım,v.b. gibi laflar geliyor cevap olarak.Ne beklentın var diye soruncada ,"hiçbirşey","beni sevsin ,saysın,arkadaşım olsun,sevgilim olsun,korusun yeter" diyenlere de hiç inanma,ben inanmıyorum artık açıkcası.
O eskidenmiş :)

@sibella
Romantik TDye çok alışma,biliyorsun sağı solu belli olmaz TD'nin :).
Esmer ağır basmaya başladı,kızıl da güzel aslında,ortalık karıştı sibel ya,çıkamayacagiz bu işten.

Gatita dedi ki...

AAAA ne oldu sarışın dilberden işler bozuldu mu yoksa! Ama ne demişler sarışının adı esmerin tadı ;)

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

;)

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin