Cuma, Ağustos 25, 2006

Scent of a Woman

Bir kadında benim için en akılda kalıcı şeyler bakışları ve kokusu.Bu illa da parfüm kokusu olacak da değil,aslında biraz da o kişinin kendi kokusu.Öperken o kokuyu içine çekmek kadar güzel bir his var mı?

Kimileri sadece yanaklarını birbirlerine değdirerek öper,kimileri öper gibi yapar,ben koklayarak öperim sevdiğimi,çünkü o anı daha sonra da hatırlamak isterim.(çok romantik gördüm yine kendimi :),sanırım sitede aksamları ilaçlama yaparken balkonda oturmasam iyi olacak,pek yaramadı bana galiba,hain adam imajımız yerlerde,adımız romantiğe çıkacak sonra :) )

İste güzel bir müzik eşliğinde,kısa bir video,uzun süredir yayınlamıyordum, bazıları merak etmistir,nerede bu videolar diye.Çalan parça "Por Una Cabeza",Scent of a Woman filminden bir sahne,1935 yılından bir tango,Carlos Gardel'e ait.
Bazılarının büroda dans etmeye başladığını görür gibi oluyorum,onlar kendilerini bilir, he he :)




Herkese bol renkli,müzik dolu,sevdikleri ile beraber güzel bir hafta sonu diliyorum.
Kendinize iyi bakın :)
slmlar
Mr.TD


p.S
Patrick Abi' ye de selam ekliyim de ayıp olmasın :)

22 yorum:

arzu dedi ki...

Sabahın köründe ofis de olunca, insan ne yapacağını bilmiyor...:-))tabiki siz deniz mi, tekne mi olsun diye zor seçimler içindesinizdir herhalde bu saatlerde...
müzik nefis... thks...
hakikkatende çok romantik görüyorum MR.TD sizi. Bundan böyle size Don Juan DeMarco diyeceğim...

zynep dedi ki...

Mr.TD, dans mı bugun aslında moral eksilerdeydi ama bununla azıcık yerine geldi...dans mı her zaman edelimde ama ben tango bilmiyorum ki, abiye soyleyeyimde ogrenelim hehehee..
bu arada sen o ilaclama anında dısarda durma, o ilac baska 1 ilac kihh kihh:P

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

@arzu
yok bugün deniz,karar vermek zor olmadı :)
slmlar
Don Juan DeMarco

@zynep
ne olmus bilmeyelim,ne olacak,kimin umrunda di mi, amaç eğlenmek :),sonra öğrenince turnuvalardan davetiye gelecek oralara git,yarış,birinci ol falan ,ooo.
Mutlu olmak aslında kolay ama malesef biz pek bilmiyoruz bu olayı,mutlu oluncada sanırım o da bir süre sonra batıyor kimi insana.Biz böle küçük şeylerle mutlu olarak başlayalım da güne,gerisi gelir nasıl olsa :)
Patrick Abiye selamlar,

under the chuyner dedi ki...

"rahsaaannn bu filmi izlemedigine inanmiyorumm, benim izlediim en iyi filmlerden bu, nasil olurda bilmezsin!!!!" bunlar aponun laflari, ama etkili olamamisti! senin video daha agir basti, yarin... yok yok bu aksam izliyim :P
romantizme devam :)

Yildiz dedi ki...

Snıf snıf snıffff, havada aşk kokusu mu var ne?

princess dedi ki...

yaaa ne guzel bir tangodur o oyle ;) ohh super iyi geldi, gulumsuyorum su anda ofiste :))) hep boyle romantik ol ve boyle guzel tangolar koy olur mu:)?

Gatita dedi ki...

süper bir filmdi,kokular kahretsinki anıları depreştiriyor.. İlk defa yazılarında romantizm görüyorum, aşık mı oldun sen ne;)

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

@underthechuyner
buna nokta vurşu diyorlar orduda :),hiç sekmez.
Bır dahakı seferede Dırty Dancing :)

@yıldız
:),arkadaşlar yeni sözler bulun artık ,yaratıcı olun :),sansür yapacağım artık :)

@princess
ortadoğu ve balkanların en hızlı prın-cinn'i,
peki devametmeye çalışırım,seni mi kıracağım yani :)

@Gatita
Hoşgeldin önce,balıklar buluşuor etkinliğne hoş geldin :).
Romantizm senın sayfadan bulaşmıştır ,ne zamandır döktüren sensin valla.Ben halkın nabzını tutuyorum,aşksa aşk,tatlı ise tatlı ,beni sizler yarattınız ;)
Yayınlamadığım yazılar çok aslında,yayınladığım ama okumadıkların da var,bir de yayınlamıyacaklarım var ki,onlar en güzelleri,ama şahsa özel. he he,kimbilir nerde,internet büyük,ara bul derim ama ...:)
Yeni bir blog mu açsam acaba,belki de çoktan açmışımdır;),kim bilir???

Burcuk dedi ki...

Uuuuu simdi anlasildi Mr. Td neden paso bilgisayar basindaaa:) yeni projeler pesindeymis demek kiii:) yahu dedektiflik mi yaptiracaksin bize aciklayiversen ne olur:)

Mr. TD yi bundan sonra M. RTD diye yazalim, yalniz aman diyim RTE'yle karismasin da:)))

FakePlasticGirl dedi ki...

astor piazollalar yesin hain adam imajini=)

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

@burcuk
cok alişmayın bu halime :),benim sağım solum belli olmaz,haftaya petrol ve yan ürünleri hakkında yazmaya başlarım birden :)

@fakeplasticgirl
yemesin yemesin,sonra biterim :)

sibella dedi ki...

delightcim neler olmus ben yokkene..bak ikinci blog acilmis sanki,asik olunmus falan..ben gec anlarim,ne kacirdim valla..kokulara bende dayanamam hic..imza gibi,hani uste yapisan..

Gatita dedi ki...

Buldum buldum :)

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

@sibella
yok 2.blog daha açılmadı,temelini attım sadece :)
geç olsun güç olmasın sibel ;),di mi ama

@gatita
o zaman tamam.buldunsa problem yok :)

Adsız dedi ki...

astor piazolla!!muhteşem bi seçim..favorim libertango tavsiye ederim..aşkla ilgili yazdıkların ve bende tam yarıda bırakıp arkamı dönmek üzereyken çok ii geldi..yüreğine ve elllerine sağlık..

TugCe dedi ki...

vay vay vay..TD Bey, siz ne kadar romantikmissiniz boyle yahu da bizim haberimiz yokmus..:) cok hosuma gitti ama yazdiklarin..video da cok hos, ozlellikle muzik cok guzel..

osslem dedi ki...

bu tangoya bayılırım..
geçen gün tesadüfen karşıma çıktı..
tüm gün dinledim..blogunuzda da görünce sevindim :)
aşkı çağrıştıran gel gitleri var..
aşkınızla iyi kalın...

Berceste dedi ki...

Yaw su sarisin afet kac yaslarinda ben merak ettim :p

Ablanin iki numarasi var miydi senin hani bi canavar var biliyoz da haberimiz olmayan ikinci de var mi acep???

Su bir onceki posttaki paluklu seye bayildim !

Mutfakta Zen dedi ki...

sevgili bay asik!
belli ki yaramamis sana ilaçlama. odanda da tablet, likit falan ne varsa at soksun sivriler..
kötülügünü geçici olarak devralan t.
(simdi geri adim atiyor ve askini yuduuuum yuduuuuum iç diyorum, uzun süre hain kalamam!)

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

@anonymus
bunlara devam,kalp kalbe karşı diyelim,önümüzdeki günlerde bir uğra,sayfayı açınca tebessüm edeceksin :)

@tuğce
sagol,tam senlik konular ,sen seversin böyle şeylerı ;)

@osslem
beni de takip ediyor bu şarkı,geçen gece Gümüşlük de bir dükkanda da çalıyordu,güzel bir rastlantı oldu.
:)

@berceste
hocalara soru sorulmaz :)

@tijen
allahtan odada ilaç yok,o zaman durum vahim olurdu :)

Adsız dedi ki...

5 sene once baslamistim arjantin tangosuna.. ama nedense partnerim hep hoca olurdu, gayet sansliydim : )...
Dans ayakkabilarinin eskidigini gormek kadar guzel ne olabilir?

yüzme olunca kaldi dans, hicbirsey hatirlamiyorum, keski burada da iyi bir yer bulabilsem, bir an beklemem. Gormeye gittigim okullar rezaletti. Gercekten DANS icin gelen kimse cok azdi. Parasi cok olmasa birebir ders almak daha iyi olurdu. Internetteki sayfalarindan cok cok farkli burada okullar.

Hatirlattigin iyi oldu, ustelik bu en sevdigim sahne.
Tesekkurler

B.

tr den yeni dondum: ala turca, zeytin ezmeleri, ve yiginla kitapla... : )

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

@B.
sende bu dans tutkusu varken kesşn tekrardan başlarsın gibi geliyor bana,bence de başla,sanırım seni mutlu edecek.

ben daha buralardayım ama dönmeden önce bende stokları dolduracağm,ezineler,cizk zeytinler,bergama tulum peyniri :)
slmlar
TD

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin