Çarşamba, Temmuz 26, 2006

Robbie -Angels

Dün gece odamda cdlerimi toparlarken,Robbie W.´in abümlerini de dinledim bir ara.
Robbie Williams 18 Agustos´da Viyana´da bir stadyum konseri veriyor,hatta biletler ilk gün bitince 19´u icin de bir konser kondu.Radyoda ,televizyonda sürekli bunlarla ilgili haberler,programlar yayinliyorlar.Bu konser icin de biletim vardi,ne olur ne olmaz diye.18 Agustos´u beklemek istemedigimden bu seferkine gidemiyecegim ama simdiye kadar 2 ayri konserine gittim,ikisi de gercekten cok güzeldi.Her türlü müzigi dinleyen biri olarak Robbie´nin de müzigini hem de sovlarini begenirim.Adam sov yapmasini biliyor,dogruya dogru,aralarda sesi biraz zorlasa da :) sarkilari da güzel(Zevkler ve renkler tartisilamaz,simdi aranizda sevmeyenler de muhakkak vardir).Konserlerinin bir ortak yani var,hangi albümünden sonra tura cikarsa ciksin son sarkisi hep"Angels" oluyor.Dedim bu güne de böyle güzel bir sarki ile baslayalim.
Herkese güzel bir gün diliyorum,

Meleklerinize iyi bakin,benimkilerden de rastladiginiz olursa onlara da tabi ki,bazilarini benim sevdiklerimin yanlarinda biraktim,fazla melek göz cikarmaz di mi ama :)

p.S
Bu sabah imtehanimdan gectigimi ögrendim,bu gün güzel basladi,umarim bundan sonra da devam eder.



Videoyu sayfada acamayanlar icin link

Sarki sözlerini de koyuyorum ki sayfaya,bazen beraber söylemek zevkli oluyor,haydi hep beraber :)


Album: Life Thru A Lens


Angels

I sit and wait
Does an angel contemplate my fate
And do they know
The places where we go
When we're grey and old
'Cos I've been told
That salvation lets their wings unfold
So when I'm lying in my bed
Thoughts running through my head
And I feel that love is dead
I'm loving angels instead

Chorus

And through it all she offers me protection
A lot of love and affection
Whether I'm right or wrong
And down the waterfall

Wherever it may take me
I know that life won't break me
When I come to call she won't forsake me
I'm loving angels instead

When I'm feeling weak
And my pain walks down a one way street
I look above
And I know I'll always be blessed with love
And as the feeling grows
She breathes flesh to my bones
And when love is dead
I'm loving angels instead

Chorus

And through it all she offers me protection
A lot of love and affection
Whether I'm right or wrong
And down the waterfall
Wherever it may take me
I know that life won't break me
When I come to call she won't forsake me
I'm loving angels instead

7 yorum:

Kel dedi ki...

Ahhhhh Mr T,
Once again you tickled my tastebuds with your taste in music ;-)

I love this song, but then Im sure you knew that. This video is'nt the origanal, the first one was of Robbie with a chick, a helicopter and motorbike, and was done in black and white. Cok guzel mr T
Lots of hugs XxXxXxXxXxX

arzubrumendi dedi ki...

Vallahi Mr.TD.
Onu bunu bilmem, Robbie Williams büyük bir FS, hayranıymış. Hem amacıda My Way'i söylemekmiş. Neyse lafı uzatmayalım, TV'de nerede olduğunu unuttuğum bir konseri gösteriliyordu ve Robbie Williams, "My way"'i gözleri dolarak söyledi ve sonunda da ağladı. O muhteşem kalabalığın onu alıkışlaması vs.vs.

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

@Kel
thanks darling :)

@Arzu
Ilk basta onu koyacaktim ama dedim,Angels in yeri ayri.
Ama her zaman dedigim gibi:
You name it, i`ll show it :)(bu laf böyle idi, degil mi?)
http://www.youtube.com/watch?v=J_5ooj2PC6s

my way dedi ki...

Thank you MR.TD.
Senin sayfana comment yazdıktan hemen sonra linke girdim, araştırdım ve Frank amcamdan olanını buldum, siteme yüklerken, senin sitene girdim Robbie tarafından söylenmiş olanın linki vardı... Ama Frank amcamın herzaman öncelliği var...!!!:-)))
thank you again.
congradulations... sınavı geçtiğin için...

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

@my way
gecen aksam onlari bayagi bir izledim ,Frank abi cok iyidir , onun üstüne yok.Bayagi bir videolari da var orda,youtube da.
rici ederim.
Ben thank you derim.

Adsız dedi ki...

Sanirim kaybolan Robbie CD mi tekrar satin almama gerek kalmayacak. Senin blog da video, gecen haftada da burada Robbie konseri!

Stadyumun sesi evimize geldiginden evde canli Robbie konseri dinledik.
Biletler isik hizi ile tukendigi icin gidemedik. Guiness'e gecmis diyorlar.

Sayfani muzik seti gibi kullanmaya baslayacagim galiba : )

B.

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

@B
selam,
burdaki konser icin hala bilet var diyorlardi dün aksam,cift konser diye belki de.Bu ara cok video koydum, biraz azaltayim,sonra isyan etmesin digerleri de.
Gectigimiz haftalarda da birkac müzik ile ilgili posting var ,Simply Red ,Katie M. ile ilgili.

slmlar
TD

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin