Pazartesi, Temmuz 31, 2006

Mad WORLD...

Cilgin bir dünyada yasiyoruz, artik hic bir seyi anlamak mümkün degil.Kin,düsmanlik,nefret heryeri sarmis durumda.Insanlarin birbirine güvenleri kalmadi gibi geliyor artik.
Insanlar nefret dolu,iclerindeki bu nefreti kusmak icin firsat ariyor herkes.Artik "benim dünyam" var ,"bizim dünyamiz" degil.Benim aklim artik almiyor olanlari,bunun sonu nereye varacak hic bilemiyorum.Ama korkarim ki böyle giderse,o sonu da kimse göremiyecek.

Videoyu sayfada acamayanlar buradan da izleyebilirler.


Bu sefer benim cok sevdigim bir parcayi paylasmak istedim sizinle,ayni zamanda icinde bulundugumuz zamana da uyuyor.Sarkiyi ilk dinledigimde,sarki uzun süre dilimden düsmemisti,kac kere arka arkaya dinledigimi hatirlamiyorum,bakalim sizde de ayni etkiyi yaratacak mi.Sarki "Donnie Darko" adli filmin müziklerinden.Bu arada bu filminde oldukca ilginc bir film oldugunu söylemem lazim.Parcanin orjinali Tears for Fears´a ait.

Bence Gary Jules versiyonu cok daha güzel.Cover versiyonlari genelde iyi olmamalarina ragmen,bu sefer diyecek pek bir sey yok acikcasi.

Sarkinin sözleri ise söyle;


Herkese saglik, huzur dolu bir hafta diliyorum.
Mr.TD

14 yorum:

Berceste dedi ki...

Su anda dunyada yasananlarla ilgili ic kaldirmadan kisa oz ve daha iyi bir mesaj olamazdi herhalde !

üzgün dedi ki...

Mr.TD.
Dünyamızı kirlettik. Hemde aramızdaki sevgiyi, barışı, güzellikleri yok ederek. Doğayı tükettik. Geriye kargaların, leşi didiklemelerinden başka ne kaldı bilmiyorum...

Burcuk dedi ki...

Bu sarki benim de favori sarkilarimdan, insanin icini acitan sarkilardan...

hos zaten sarkiya gerek kalmadan da her gun aciyor insanin ici...sag olsunlar:(

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

@berceste@arzu@burcuk
:(,söylecek pek bir sey yok malesef.

Oxytocin dedi ki...

Şarkıların insanın düşüncelerine fon müziği olması ne ilginç birşey. Bu şarkıyla çok geç tanıştım ben: cnbc-e 'de yayınlanan smalwille dizisinin geçen sezon bölümlerinden birinde genç clark kent geçmişinden izler bulduğu eski bir mağra keşfettiği ve lana'yla birlikte yarı duygusal yarı kimlik-arayışı kokan bir sahnenin nefis fon tınılarıydı.. o dönem bu ruh halinde olduğumdan şarkıyı her dinlediğimde kendi içimde kayboluyordum. Bugünse savaş, yıkım ve harflerine ayrışan "hepimiz" kelimesinden geriye kalanları düşünürken bana fon oldu. Eski anılarımın üstüne bu overwrite için, teşekkürler.

Adsız dedi ki...

İyilik kazanacak arkadaşlar... Umutlu olun ve siz elinizden gelenin en iyisini pes etmeden yapın. Bu farketmesenizde herşeyin üstünü örtecek koca bir çığa neden olabilir. Hem bizlerin koruyucuları var. Sadece sıralarının glemesini bekliyorlar:) Mucksss

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

@oxytocin
Önce hosgeldin;
sarkilar sonucta cogu zaman bizim ifade edemedigimiz dugularin bir yansimasi.Hüzünlü bir sarki olsa da,ben de dinlemekten pek bikmadim acikcasi.Birazda sarkinin güzel diger yanini görmek lazim,müzigini yani.Hep sözlere takilmamak gerek,o yüzden de hep hüzünlenmeyelim,dalip bir yerlere gitmeyelim, degil mi ama :)

@anonymous
Sevgili Anoymous,
Zaten ümit de olmasa bu hayat cekilir mi :),o zaman tasi taragi toplayip baska bir dünya arayalim kendimize degil mi ama?
Ee koruyucu meleksiz de olmaz tabiki,onlar arada müdahele ediyorlardir da , biz farkinda olmuyoruzdur bence :)

zeynepyemekbiz dedi ki...

Neden birseyler yapamiyoruz, ellerimiz kollarimiz baglimi ?
Bir seyler icin biraraya gelemezmiyiz?

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

@yemekbiz
bizim yapacagimiz en güzel sey önce ailemiz,sonra da yakin cevremizde bu sevgi olayini asilamak,paylasmayi,sevmeyi,güvenin önemini anlatmak.Zaten gerisi gelecektir bence.

Barış dedi ki...

Şarkı da klip de çok güzelmiş Mr. TD, teşekkürler tanıştırdığın için.

arzubrumendi dedi ki...

eee...yazın vardı, kaybolmuş Mr.TD.
anketi cevaplayınca ödül ne olacaktı onu merak ediyordum....:-))) kehh..keh...

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

@baris
rica ederim,
baris-klip , klip-baris ,artik birbirinizi taniyorsunuz :)

@arzu
anket vardi,simdilik kaldirdim ,koyacagim sayfaya ama.Hemen de ödül sormussun,ödül sayfama bedava üyelik :),ya bu yarisma mi :)

FakePlasticGirl dedi ki...

benim favori sarkimdir kendisi
=)

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

@fakeplasticgirl
hosgeldin,
valla benim de favorilerim arasinda,her gün bir kere caliyorum nerdeyse bu aralar.Dur bari sunu yazarken de calsin arkada :)
slmlar
TD

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin