Pazar, Temmuz 09, 2006

Gnarls Barkely - Crazy

Yeni bir hafta,sanirim cogumuz icin yogun gececek bir hafta.Gectigimiz haftayi kendime ayirdim,zor bir süre sonrasinda kafami biraz bosaltmak,hem beynimi hem de vücudmu dinlendirmek icin,cok da iyi geldi aslinda,insanin zamam zaman böyle aralara ihtiyaci oluyor sanirim.Bu arada da yeni blog artakligiortakligi sayesinde,onun acilis heyecani,islerin aksamamasi icin teknik ekip olarak Zynep ve beni de gecen hafta "biraz" oyaladi, nasil gectigini anlamadan yeni bir haftaya girdik.


Bu sarki bir süre önce dikkatimi cekti,ilk kez videosunu seyrettigimde,cok degisik ama bir o kadar da güzel geldi bana.Bu pazartesi yayinlarim demistim,öyle de oldu ;).
Sarki Gnarls Barkley´e ait,ayrica kendi siteleri de var,eger bakmak isterseniz, oldukca yüklü bir flash animasyon ile basliyor,yüklemesi biraz zaman alabilir.Bu arada sarkini adi "Crazy".
Eger yukaridaki video calismiyorsa ,bu linkdekilerden birini secerek de seyredebilirsiniz.
Sarkinin tvlerde yayinlanan videosunu disinda bir de daha önce hazirladiklari baska bir clip de var,ona da burdan ulasabilirsiniz.Tamamen degisik.

Sözlerine gelince;

remember when,
I remember I remember when i lost my mind,
There was something so pleasant about that phaze
Even your emotions had an echo
In so much space
(Mmmmm Mmmmmm)

And when your out there,
Without care,
I was out of touch,
but it wasn't because I didn't know enough,
I just knew too much,
(Mmmm..)

[Chorus 1]
Does that make me crazy
Does that make me crazy
Does that make me crazy
probably.........

And I hope that you are having the time of your life
well think twice,
that's my only advice,
(Mmmm..)
C'mon now, who do you,
who do you, who do you, who do you think you are?
ha-ha-ha
bless your soul,
you really think your in control,
Well....

[Chorus 2]
...

My heroes had the heart to lose their lives out on a limb
and all i remember
is thinking,
I wanna be like them,
(Mmmm hmmmmm)
'N ever since i was little,
ever since i was little, it looked like fun,
and it's no coincidence I've come,
and i can die when I'm done,

[Chorus 3]
But baby I'm craaaaaazy,
maybe your craaaaazy,
baby we're craaaaazy,
probably,
................................

Herkese güzel bir hafta diliyorum,
Mr TD

17 yorum:

NoktasizvirguL dedi ki...

O ne kadar güzel bir klipmiş öyle...

Görmeme sebep oldunuz teşşeküür ederim..

Barış dedi ki...

Merhaba Mr TD,

Son zamanlarda MTV ve VH1'da sürekli yayınlanan, çok güzel bir klip bu. Şarkı da öyle. Zihni sadece referanslar üzerinden işleyen biri olarak söylemeliyim ki ilk izlediğimde aklıma Ray Bradbury'nin "The Man in the Rorschach Shirt" öyküsü gelmişti. Klibe ilham veren Rorschach mürekkep testinin geçerliliğiyse ise klinik psikologlarla psikiyatristler arasında bugün ateşli tartışmalar yaratmayı sürdürüyor .)

Kel dedi ki...

Picture this luv, as I sit here, Im shacking my arse ;-0

I love this song, I have the cd and wail like I cat trapped in the door, whenever I hear it ;-)

Maybe I'm 'crazy', but Im enjoying my craziness, its the best way to live life cos otherwise it'l get boring.

This song is brill LA-LA-LA-LA!

Lots of kisses Mr T ;-) XxXxXxXxX

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

@noktasizvirgül
rica ederiz,begendiginize sevindim.

@baris
selam baris,
zaten clipi seyreden cogu kimse degisik seylerde görmüstür herhalde, bazilari hamam bocukleri bile görmüs ;)
Hafizada tutmanin en dogru yolu o sanirim zaten , bir sey ile baglanti kurup onu hafizaya yerlestirmek.
Artik sen de bu clip ile ilgilibir analiz postingi yaprsin :)

@Kel
Hi crazy baby,
I knew ,you will like it ;)
Lets go crazy baby, YEAHH!!!
XX back,
TD

one ben bir sey dedi ki...

DEAR MR TURKISH DELIGHT ÜSTÜNE BASTINIZ VİDEO ÇALIŞMIYOR HE HE:)))
BİR MERHABA DİYEYİM DEDİM MALUM SİZ İNVİSİBLE TAKILIYORSUNUZ BENİM TARAFLARDA:))))

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

@OBBS
valla seyreden seyrediyor,bilmiyecegim artik :)
Böyle durumlar icin altina link koyarak yedekledim olayi ama.
Bu aralar pek dolasmiyorum dogrudur,evde ve yeni apartmanda isler cok yogun.Biraz hafiflesin dolasacagim yine :)
slmlar
TD

arzubrumendi dedi ki...

Bonjour Sir Mr.TD.
Beni iflas ettireceksiniz, her tanıtdığınız albumu beğeniyorum ve alıyorum, ne olacak bu durum? bari tanıtımını yaptığınız Singerlardan komisyon alın, sonrada benimle paylaşın. Nede olsa, fikir mimarı benim...kehhh..kehh...

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

@arzu
O olay benim aklima gelmedi mi zannediyorsun,ama bir sekilde sizin üstünüzden para kazanmak istemedim acikcasi,ama kimbilir , biraz harclik ciksa fena olmaz di mi, he he?Onun icin biraz arastirma yapmak lazim, genelde nerelerden siparis veriliyor,Türkiye´deki sayfalar hangisi,etc..Sen bir fizibiliteye basla bakalim :)

zynep dedi ki...

TD, merhabalar, bu parcayı gonderdıgınden beri zaten ben de surekli acık crazy cuma iken şimdiden crazy pazartesi:D
cok tşkler,,, guzel 1 hafta olsun sana da;)

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

dinleyelim , güzelleselim ama dimi komsucugum,Pisküwit kardesime de dinlet :).
Rici ederim,hizmet bizim isimiz :)

pinkmoon dedi ki...

aaa gerçekten güsel bi şarkı klibiyle birlikte bugünlerde hep bunu izliyorum ben..

Zeynep Seda dedi ki...

Mr T.D. bu sarki super gercekten, ben bir kac hafta once indirdim bilgisayara ve cep telefonuna tabiiki :) Her firsatta "deli" gibi dinleyeyim diye :)

Sevgiler!

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

@pinkmoon
hosgeldin önce,bu aralar her yerde bu sarki caliyor gercekten,benim sayfamin neyi eksik degil mi:)

@
Merhaba Zeynep S.,
bu sayede ortak begenlileri olan insanlar bir araya gelmis oluyor,bloglarin amaci bu zaten :),sarkilara ,filmlere,paylasimlara devam :)

princess dedi ki...

yaw sen simdi hakkaten hamam bocuklerini gormuyo musun:)?

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

@princess
he he valla görmüyorum,seni bir muayineye yollayalim en iyisi.Böcek görmek iyiye isaret degil derler :)

Adsız dedi ki...

çıkçıkıçıkkkçıkkkkkkk
işlerden kafasını sıyırmışlar için ideal :)

ortada şööle iki döneyim dedim
:)

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

@Anonymous
Sevgili S.
dön valla iyi gelir sana ,biraz kafan dagilsin,enerji topla biraz :)

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin