Salı, Temmuz 18, 2006

D.Days-Sevgi Treni -II

Gecenlerde sevgi trenini yazarken,üc tane de fotograf koymustum.Cuma günü eski fotograflari karistiriken, aslinda tren fotograflarindan bir tanesinin gözden kactigini fark ettim.O gün istasyonda iken belki de en önemli ani da görüntülemisim megerse.
Giden sevgilinin arkasindan ya da ileriye,bosluga bakis ani.Belki yakinda tekrar görmek,belki de bir daha görmemek üzere...

Bu kareyi de sizle paylasmak istedim,yeni bir haftaya böyle biraz hüzünlü baslamamak lazim ama kim bilir belki de onlar coktan birbirlerine kavusmuslardir bile, degil mi,isterseniz böyle düsünelim yine,karamsar olmalayim,hayat zaten yeterince acimasiz.
Bu resimler üzerine bircok hikaye yazilabilir.Sevgi trenini yazdigimda gelen commentler arasinda, "belki birileri birgun yazar" diye de commentler vardi.Demek cok icten istenmis ki gerceklesti bu dilek.
Sevgili teknik ekip ortagim "Küyük Hikayeler"den Zynep´den güzel bir hikaye dinlemek istersiniz,ugramadan gecmeyin derim.

Herkese güzel bir gün dilerim.
Mr TD.

13 yorum:

Adsız dedi ki...

Genc Wien,
Gayyekuyucusu cevirgende blogunu gorunce hemen sayfana damladim.
Eline saglik pek guzel olmus! :)
Hele birde Mutfakta Zen linkleri falan derken, yeme- icme kulturundende tanisik cikacagimizi dusunmeye basladim.
"The Imperial Furniture Collection- Hofmobiliendepot" is-e bir animi cagristirdi.
Ilk Budapest seyehatim. Kongre bitmis durumdan istifade Kraliyet Tepesine hucum ettim. Birinci bina; arkeoloji muzesi cikti / o zamanlar duvar yeni devrilmis, ben ingilizce oterken macarlar almanca, rusca veya macarca sakiyorlar. Anliyabilecegim dilde ne bilgi var nede sorulabilecek biri. :/ ikinci bina ( bina diyorum ama hepsi Dolmabahce tavrinda!) guncel sanatlar muzesi ve sonuncuya geldim ki ana bina olur kendisi; ulusal galeri. Saskinligim hanedanliga ait bir cift mezardan baska (bu arada mezar konusunda Avusturyalilarla kavga edip duruyorlarmis:)hic birseyin olmamasiydi. Heryer sanat eserler ile dolu. Bir Akdenizli anlayisi ile de coksey beklemis olabilirim.

Adsız dedi ki...

iste yine unuttum :(
ben FerFasBinDerZan tanistigima memnun oldum.

la musica des kynodias dedi ki...

MR.TD.
Baktım ve dedim ki, haftasonu pek boş durulmamaış anlaşılan:-)
Adamlar herşeyi koruyorlar, sahip çıkıyorlar, darısı bizimde başımıza...
Ps:musluklar çok hoş bir fotoğraf...

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

@FerFasBinDerZan
önce hosgeldin,
Gayyekuyucusu cevirgen nedir diye sorsam ayip olur mu acaba?
Arsivlerde dolasinca sanirim daha bir cok ani canlanacaktir.Detayli commentin icin tesekkürler.

slmlar
Mr DT

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

@arzu
:) ,aralarda böyle ziyaretler iyi oluyor, hep yeme icme yazacak degiliz ya.Ama bak senin kar ortagindan da firca yedik yani bu arada.
O fotgraf gercektende hos cikti,hatta bir baska yönden cekilmisi de var ama karar veremedim hangisini koayacagimi.

Dileklerine tamamen katiliyorum.
slmlar
Mr TD

vintage biscuit dedi ki...

ne zevkli postlar yaziyosun sen oyle :)

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

@vintage
di mi ama,astim artik hainlik olayini :)

celerone dedi ki...

TD,

Trenler benim aklıma hep "before sunset" filmini getiriyor. Senin yazdıklarınla uyumlu.

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

@celeron
Hos geldin italya fatihi.
aslinda söyle gün batimi öncesi bir gönes esliginde cekmek vardi ama,artik bir dahaki sefere, o zaman daha da uyardi filme :)

Adsız dedi ki...

Yine ben FerFasBinDerZan ve tabiki ayip olmaz.
Çevirgen; tanidik camiyamizin icinde sıkı ceviri yapan kisiler icin kullandigimiz bir uydurukterimdir. :) Gayyakuyucusu da ingilizce cevirilerde inanilmazdir. (Mesela, " Deliligin Daglarinda" H.P.Lovecraft, İthaki Yayinlari. Ayrica, ben kutup ayisi familyesinden gelen biri olarak bu hikayeyi Agustos sicaginda okurken ayaklarimin usudugunu hissettim, itiraf ediyorum valla!:))

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

Merhaba,
O cevirgen kisinin ismi 3 parcali mi :).Aslinda evet ,bu havalarda serin seyler okumak lazim,söyle eisbergler,grönland,ohh,serinledim yazarken :)
slmlar

Adsız dedi ki...

Genc Wien,
bildigim cevirgenin isminin iki parcali oldugu.
FerFasBinDerZan

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

@FerFasBinDerZan
googledan yanlis bakmis olabilirim,ben bir de göbekadi var diye gördüm sanki :)

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin