Çarşamba, Temmuz 19, 2006

D.Days-Cicekler

Cicekler her zaman ilk günkü renklerini, canliligini, ihtisamini koruyamiyor. Ama bu demek degil ki sonra güzelliklerini kaybediyor.Eger dogru sekilde korunursa o güzellikleri baska bir sekilde ortaya cikiyor bence.Bunlari gecen hafta sonunda cektim,ilk basta LookandRelaxe ekliyim diye düsündüm ama simdi diger canli ciceklerin yaninda belki biraz kasvetli gelebilirler dedim ve koymadim.Ama aslinda düsününce her birinin aslinda cok da güzel anilari olan cicekler oldugunu farkettim.

Kitapliginizi karistirdiginizda sans eseri bir kitabin arasinda kurutulmus bir cicek bulunca,siz de sevinmezmisiniz, onu kitabin arasina koydugunuz günü hatirlayip, belki de yüzünüzde bir gülümseme belirir.

Ya da odada bir kösede unutulmus,kurumus gülleri görüp,onlari hediye aldiginiz günü hatirlamak kötü bir sey mi, hic sanmiyorum.

O yüzden bu kurutulmus güller de sizde hüzünlü anilari canlandirmasin,tam tersine güzel anlarin kaliciligi akliniza gelsin ve onlari hatirlayip bir an icinde olsa güzel seyleri düsünmeye calisin.

Iyi günler dilegi ile,
Mr TD

4 yorum:

zynep&piskuwit dedi ki...

Saol TD :)

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

;)

Asude dedi ki...

Biryerlere geç kalmak hiç istemem, hele geride kalmayı asla... Ama sanırım ben bu cafeye gelmekte geç kalmışım, son bir haftadır kahve içmek için hep uğrar oldum. Biraz mahçup, biraz üzgün ama geç de olsa gelmiş olmanın keyfi ile o kadar dingin anlar geçiriyorum ki burada... Mesafelerin uzaklaştırdığı insanları satırların, resimlerin yaklaştırdığına bir kez daha şahit olarak camın önündeki ahşap masanın artık benim olduğunu söyleyebilirim, her gün aynı saatte hayatı paylaşmak üzere...

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

@asude
hosgeldin :)
Gec olsun da ,güc olmasin di mi ama.Camin önündeki masa artik bundan sonra senindir,istedigin zaman gel otur,müzik dinle,fimler seyret,bana misafir ol.24 saat acigiz efendim,her zaman bekleriz :)

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin